Piotrek 2711 pisze:Może już olej ma dość bo jest zbyt złużyty i ma już za dużo wody w sobie np. przez krotkie odcinki zresztą co symbolizuje maż na korku i przez to może być duży spadek ciśnienia który załącza kontrolke od oleju. Ale te kontrolki świecą kiedy np. po rozgrzaniu czy cały czas? czy kiedy? bo to jest też ważne. A co do kontrolki wody to może ma czujnik poziomu i jest za niski dlatego mruga? A jak nie to coś z elektryka czujnikiem lub licznikiem.
Kontrolki świecą od razu po załączeniu silnika. Poziom płynu jest prawidłowy.
Byłem dziś u elektryka, sprawdził bezpieczniki i czujniki wody, oleju i wszystko jest w porządku. Prawdopodobnie coś z licznikiem

(w czwartek będzie sprawdzony u elektryka). Jutro jadę wymienić olej

i zobaczymy co z tego wyjdzie.
btw. jak mam teraz zalany olej 10W40 (Mobil) to można bez problemu zalać 15W40 (Castrol)? Czy zostawić lepiej ten co jest (10W40) ?
edit. Skoro czujniki oleju i wody są w porządku to znaczy że z silnikiem wszystko jest ok?
