Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
jest różnica czy ciepły czy zimny??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Na ciepłym odpala od razu.
Wczoraj było -7 i odpalił chyba za 6 razem dopiero. Dzisiaj było -17 ale miałem w nocy kable w domu i odpalił za 3 razem. Przypadek?
Wymiana kopułki i palca na nowe moze coś dać?
Wczoraj było -7 i odpalił chyba za 6 razem dopiero. Dzisiaj było -17 ale miałem w nocy kable w domu i odpalił za 3 razem. Przypadek?
Wymiana kopułki i palca na nowe moze coś dać?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
kolego nie wiadomo, jak są stare to wymień, nie oszczędzaj na takich podstawach bo to się w końcu zemści.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Tyle, że ja nie mam pojęcia czy to jest stare czy nie:) Mam to auto od tygodnia:)
OK, zaraz pojadę po palec i kopułkę. Zobaczymy co będzie:)
EDIT: Kopułka i palec wymieniona. Nawet zalałem benzyny do połowy baku aby wykluczyć wine zbyt małej ilości lub zamarzania.
EDIT2: Niestety, wymiana kopułki i palca nic nie dała. Wciąż odpala za 3 razem. Jest sens pchać się w tanie kable typu JANMAR?
Panowie, tak wygląda wszystko jak otwieram maskę i patrząc na wprost. Czy wszystkie kable mam prawidłowo wsadzone? Bo może tu tkwi problem jakiś...
EDIT3: Przed ustawieniem zapłonu auto na biegu jałowym trzymało stałe 800 obrotów, po regulacji lubi sobie falować miedzy 800 z kawałkiem a prawie 1000. Czyżby mechanik źle to zrobił? Boże... Już mam dosc tego auta.
OK, zaraz pojadę po palec i kopułkę. Zobaczymy co będzie:)
EDIT: Kopułka i palec wymieniona. Nawet zalałem benzyny do połowy baku aby wykluczyć wine zbyt małej ilości lub zamarzania.
EDIT2: Niestety, wymiana kopułki i palca nic nie dała. Wciąż odpala za 3 razem. Jest sens pchać się w tanie kable typu JANMAR?
Panowie, tak wygląda wszystko jak otwieram maskę i patrząc na wprost. Czy wszystkie kable mam prawidłowo wsadzone? Bo może tu tkwi problem jakiś...
EDIT3: Przed ustawieniem zapłonu auto na biegu jałowym trzymało stałe 800 obrotów, po regulacji lubi sobie falować miedzy 800 z kawałkiem a prawie 1000. Czyżby mechanik źle to zrobił? Boże... Już mam dosc tego auta.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
a do kompa podpinałeś??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Niet. Dobra, falowało jednak przez ten stary czujnik temperatury bo go zostawiłem. Ale trzyma ciut wyższe obroty niz przed regulacją. Minimalnie, ale mechanik mówił, że jest ustawiony książkowo zapłon.
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Nagrzane przewody odpalają za 3 razem w tych mrozach, nienagrzane za 5-7. WIęc wychodzi niby na to, ze to przewody. No ale czy wtedy po nocy w domu nie powinny odpalać za pierwszym razem? Nie mam skąd pożyczyć aby sprawdzić, a nowe NGK albo Beru to prawie 200 zł...
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Poszukaj przewodów BREMI ( montują je też na pierwszy montaż w fabrykach ), to ta sama jakość co BERU, a cena u mnie w jednym sklepie to 135zł, a 100m dalej w sklepie już cena 180zł, a beru w ogóle wahają się w okolicy 220-250zł
Też mam przewody BREMI ( z takimi kupiłem auto ) i jest ok ( podmieniałem je niedawno na nowe z pudełka BOSCH i bez różnicy )
W drugim aucie w ciągu roku przerzuciłem 4-5 kompletów przewodów typu. Janmor itp. itd. bo zaczynało na gazie strzelać po jakimś czasie.
Wkurzyłem się i kupiłem przewody BREMI i prawie 3 lata już problemu w tym aucie nie ma na tych kablach.
Też mam przewody BREMI ( z takimi kupiłem auto ) i jest ok ( podmieniałem je niedawno na nowe z pudełka BOSCH i bez różnicy )
W drugim aucie w ciągu roku przerzuciłem 4-5 kompletów przewodów typu. Janmor itp. itd. bo zaczynało na gazie strzelać po jakimś czasie.
Wkurzyłem się i kupiłem przewody BREMI i prawie 3 lata już problemu w tym aucie nie ma na tych kablach.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Wiesz, gdybym wiedział że kupie NGK albo Beru i wszystko bedzie cacy chodzić, to bym sie nie zastanawiał nawet:)
Cóż, zamówiłem NGK i jutro będą. Jak to nic nie da to...
Cóż, zamówiłem NGK i jutro będą. Jak to nic nie da to...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
tylko nie NGK.... mówiłem na wcześniejszej stronie ciekawe co by komputer powiedział... coś innego Ci szankuje...masz LPG??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Nie widze powodu nie wstawiania NGK. Miałem je w poprzednich autach i nie było problemu.
Niestety, kable zmienione i dalej to samo. Mam LPG, chodzi bez problemu. Z góry piszę, że nie da sie odpalić na samym LPG.
Niestety, kable zmienione i dalej to samo. Mam LPG, chodzi bez problemu. Z góry piszę, że nie da sie odpalić na samym LPG.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
ja miałem je w rękach i to mi wystarczyło.. NGK bardzo ale to bardzo się popsuło pod wzgędem produkcji kabli... kumpel to kupił i po 2 tygodzniach oddał bo było takie przebicie, że szok... od innych też wiele negatywnych opinii słyszałem, ale moze Twoje akurat będa okPiPoL pisze:Nie widze powodu nie wstawiania NGK
Nie da się odpalic na LPG bo jest zimno i parownik zamarza, czy wczesniej też tak było?? Natomiast co do benzyny to możesz mieć to samo co u mnie mianowicie zabrudzone/zasniedziałe wtryskiwacze od jazdy na LPG
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Nie da sie odpalić na gazie bo się nie da po prostu. Jest odpalanie tylko na benzynie, a potem mogę sobie przygazować i się przełączy:) Tam było zrobione tak, że przełączał sie sam przy odpowiedniej temperaturze, ale wystarczyło wyjac wtyczke i przełącza sie przy przygazowaniu. Ale bezpośrednio z gazu nie da sie odpalic.
W poniedziałek ide do jeszcze jednego mechanika z tym zapłonem... jedyne co mi jeszcze zostało to regulator ciśnienia paliwa...
W poniedziałek ide do jeszcze jednego mechanika z tym zapłonem... jedyne co mi jeszcze zostało to regulator ciśnienia paliwa...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości