problemy tuż po odpaleniu

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pabricio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 06, 2010 08:02
Lokalizacja: Częstochowa

problemy tuż po odpaleniu

Post autor: pabricio » śr gru 01, 2010 10:32

Witam
Jestem posiadaczem 1.8T AUM 2002, moj "niemiec" ma problemy po odpaleniu po dłuższym postoju (np noc) w temp w zasadzie 5stC i mniej, zwlaszcza poniżej 0stC. Objawia sie to nastepujaco: po odpaleniu silnik pracuje rowno,po kilku/kilkunastu sekundach startuje a silnik nie ciagnie,mam wrazenie jakby palil na 3 gary, obroty spadaja ponizej 700, rzuca silnikiem, czasem gasnie. Jedyna forma lekarstwa jest postoj trwajacy 2-3 minuty i problem znika. Silnik byl diagnozowany w autoryzowanej stacji.Panowie z ASO nie wykryli bledow i zadnych nieprawidlowosci....Prosze o pomoc w tej sprawie. Z gory dzieki


Świeżak

Awatar użytkownika
Dejwid20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 29, 2010 15:13
Lokalizacja: KONIN <PKN>

problemy tuż po odpaleniu

Post autor: Dejwid20 » śr gru 01, 2010 21:37

swiece,kable kopulka? popatrz tez na czujnik temperatury? jezli masz w gazie to zoobacz na filtr powietrza. ja mialem w swoim golfiku cos takiego i jezdzilem tu i tam po mechanikach i lipa wyczytalem na forum ze moze to byc czarna guma pod wtryskiem psiklem termostatem i obroty zaczely wracac do normy.wymienilem koszt 25zł



pabricio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 06, 2010 08:02
Lokalizacja: Częstochowa

problemy tuż po odpaleniu

Post autor: pabricio » czw gru 02, 2010 09:41

Witam
Dzieki za odp, sprawy maja sie nastepujaco: swiece-NGK Platinum, filtr-KN: zmienione 2miesiace temu, czujnik temperatury wraz z termostatem zdiagnozowany w ASO-wszystko OK, nakresl mi temat tej "czarnej gumy pod wtryskiem", jak ona wyglada?Z gory dzieki za info
pozdrawiam
Pawel


Świeżak

Awatar użytkownika
Dejwid20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 29, 2010 15:13
Lokalizacja: KONIN <PKN>

problemy tuż po odpaleniu

Post autor: Dejwid20 » czw gru 02, 2010 13:50

Czesc
guma znajduje sie pod wtryskiem jak bedzie lapala lewe powietrze, bedzie chodzil podobnie jak twoj VW:) Napisalem ze ,,psikalem termostatem<haha> SAMOSTAREM mialo byc:) psikalem w okolicy wtrysku i wtedy zaczely obroty wzrastac i znow malec kiedy psikalem znow zaczol sam gazowac. Ta guma znajduje sie tuż pod filtrem powietrza ja mialem w swoim Vw filtr okragly to odkrecilem ten tależ jak to ja mowi na ten rodzaj filtru i pod tym monowtryskiem jest guma grubosci 3-4cm wymienilem i jest okey a Vag-czyli komputer nie wykrywal mi tego.
a czujnik temperatury zoobacz czy jak go odlonczysz i po chwili gdy autko caly czas chodzi czy jest jakas roznica gdy ponownie wtykniesz ta wtyczke od tego czujnika. te objawy maja 3/4 Vw !i moze byc wiele perzyczyn Moze byc nawet SILNICZEK KROKOWY walniety co otwiera i zamyka Przepustnicę:(:( Ps dziwne ze Panowie z ASo nie wykryli awarie sondy Lambdy Oni tak lubia sie tego czepiac ;D czekam za dalszymi pytaniami

pOZDRO



pabricio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 06, 2010 08:02
Lokalizacja: Częstochowa

problemy tuż po odpaleniu

Post autor: pabricio » czw gru 02, 2010 14:14

Witam ponownie
Dziekie za szybka i wyczerpujaca odpowiedz, niebawem sie tym zajme bo temat jest irytujacy, a czemu po chwilowym postoju jak zlapie powiedzmy te 20-30stopni nic sie nie dzieje i autko smiga?
pozdrawiam


Świeżak

Awatar użytkownika
Dejwid20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 29, 2010 15:13
Lokalizacja: KONIN <PKN>

problemy tuż po odpaleniu

Post autor: Dejwid20 » pt gru 03, 2010 16:58

ciagnie moze cieplejsze powietrze Wejdz na moju post ostatnio mam podobny problem tam kolega mi pisze co i jak wejdz:_



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości