Witam. Jako, że przymierzam się do strojenia, a zima mnie zastała mam trochę więcej czasu na dobór i zmianę słabych elementów. Wiec mam dwa pytania. 1- do jakiej mocy starczy ori pucha z filtrem powietrza z mk3 1ho 129 620, nie wiem czy zmieniać puchę na jakąś inną czy ta powinna wystarczyć. Kolejne podobne pytanie z filtrem paliwa, podobno od 1z/afn nie podoła 200/400 prawda to? ja właśnie mam taki i nie wiem czy zmieniać na taki z ARL. Cell przekroczyć 200/400. Kolejne pytanie to mam zastosowany dolot o wymiarach: od turbiny do ic 50mm, a od ic do kolektora 60mm. Może mieć to jakieś negatywne skutki ?
Edit. Dodam, że ja w swojej powiększyłem tylko wlot powietrza w dolnej części.
Do jakiej mocy ori puszka i filtr z mk3 w 1.9PD i filtr pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Do jakiej mocy ori puszka i filtr z mk3 w 1.9PD i filtr pali
miałem u siebie filtr z mkIV, ze względów wielkościowych wywaliłem i teraz mam z fokusa TDCI z wyciętym kawałkiem spodu chyba 2003r, który jest połowe mniejszy i nie odczułem żadnych problemów. kiedyś miałem puszke z mkII i podejrzewałem że może być mała, ale w wynikach hamowni to sie nie potwierdziło ( było ciuteczke mniej, ale być może ze względu na mały wlot bezpośrednio za lampą, i może przysłonięty za mocno ). filtr paliwa dlaczego ma nie podołać? ma mieć dobrą przepuszczalność, a rurki paliwowe są i tak 8 więc nie wiem o co chodzi.
co do dolotu zastanawiałem sie kiedyś, skoro wylot w turbo ma średnicę jakąś( pomijam mocowanie przewodu, sama dziura ), najczęściej mniejszą niż 50, to w zasadzie powiększenie układu za wylotem spowoduje tylko zwiększenie pojemności i ewentualnie ( o ile w ogóle ) zmniejszenie ciśnienia za turbo przy tej samej objętości powietrza. to wszystko może mieć znaczenie w przypadku seryjnych aut, ale w przypadku tuningów i tak w układzie jest bałagan więc strojenie załatwia sprawe. wg mnie
co do dolotu zastanawiałem sie kiedyś, skoro wylot w turbo ma średnicę jakąś( pomijam mocowanie przewodu, sama dziura ), najczęściej mniejszą niż 50, to w zasadzie powiększenie układu za wylotem spowoduje tylko zwiększenie pojemności i ewentualnie ( o ile w ogóle ) zmniejszenie ciśnienia za turbo przy tej samej objętości powietrza. to wszystko może mieć znaczenie w przypadku seryjnych aut, ale w przypadku tuningów i tak w układzie jest bałagan więc strojenie załatwia sprawe. wg mnie
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- slonik98
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Kontakt:
Do jakiej mocy ori puszka i filtr z mk3 w 1.9PD i filtr pali
Dzięki Cinek, tak więc zostawię taki układ zasilania paliwem i powietrzem jaki jest, ewentualnie jakieś słabości wyjdą przy programie to się wymieni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości