problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt maja 16, 2006 09:39

stachmiesz pisze:KamilW - nie zgodze się co do tego, że tylko niskiej jakości oleje wnikają wodę.
Ja sam jezdze na Castrolu 0W40.... zapomnij zebym mial gram nalotu pod korkiem lub gdziekilwiek.... po prostu do tego oleju nie ma prawa wniknac woda...a auto garazuje pod chmurka...
kabuz pisze:dzisiaj odstawiam autko do warsztatu az sie boje o cene naprawy ale czego sie nie zrobi dla swojgo goferka
jeszcze sie odezwe jak przebiegla naprawa
daj znac jaka diagnoza i ile cie to wyniesie...



Awatar użytkownika
kabuz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt mar 07, 2006 15:31
Lokalizacja: lubin
Kontakt:

Post autor: kabuz » wt maja 16, 2006 11:30

witam jednak to uszczelka pod glowicom znajomy mechanik ściągną wczoraj glowice i byl nadpalona uszczelka. wycenił mi robocizne wraz z docieraniem zaworów wyniona uszczelniaczy na 150zł.częśći wynosly mnie 100zł (uszczelka pod głowice i pod klawiature) :bigok: musze jeszcze kupic uszczelki pod kolektor olej i plyn do chłodnicy. jaki polecacie olej bo muj gofer jeżdził na lotosie mineralnym. w czwartek odbieram mego gofera :okej:

pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt maja 16, 2006 11:51

jak masz komplet nowych uszczelek to sprawdz jeszcze przy okazji pierscienie tlokowe, panewki wymien uszczelke pod miska i zalej go syntetykiem np takim jak ja mam Castrol RS 0W40... koszt ok 150 zl a jazda i praca silnika nie ta :) i to odpalanie w zimie :)



Awatar użytkownika
kabuz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt mar 07, 2006 15:31
Lokalizacja: lubin
Kontakt:

Post autor: kabuz » wt maja 16, 2006 12:44

zaraz jade po czesci i po olej do hurtowni do znajomego zawsze to taniej
pozdrawiam i dziekuje :bigok:

[ Dodano: 16 Maj 2006 12:49 ]
a jeszcze jedno niekturzy mówia zbeby nielać syntetyka bo zaczną sie problemy ale ja w to niewierze akurat w mojim przypadku mam przejechane dopiero 150tyś. co otym sondzisz



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt maja 16, 2006 12:58

Jak ci wymienia uszczelniacze, kmp uszczelek i sprawdza piersciwenie to nie bedzie zadnych problemow... ja mam 210 tys km... po zalaniu syntetykiem wymienilem tylko uszczelke pod miska i klawiatura i mam spokoj... do tego 2 lata temu wymienilem uszczelniacze, uszczelke pod glowica i pierscienie zgarniajace... dobrze by bylo jakbys odkrecil miske i przeczyscil ja przed zalaniem syntetyka...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości