brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak mocy
witam
moj problem polega na braku mocy Golfa
Automa silnik 1.8 benzyna/gaz i objaw małęj mocy jest i na benzynie i na gazie choc na benzynie jest troszke mocniejszy.
Automialo wymieniona pompe swiece i przewody, pracuje rowno i nie gasnie amimo to po wcisnieciu pedału gazu słąbo reaguje i słąbo przyspieszajak na silnik 1.8 i 3 drzwi
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
moj problem polega na braku mocy Golfa
Automa silnik 1.8 benzyna/gaz i objaw małęj mocy jest i na benzynie i na gazie choc na benzynie jest troszke mocniejszy.
Automialo wymieniona pompe swiece i przewody, pracuje rowno i nie gasnie amimo to po wcisnieciu pedału gazu słąbo reaguje i słąbo przyspieszajak na silnik 1.8 i 3 drzwi
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Re: brak mocy
Sprawdź czy filtr powietrza nie masz zasyfiony .... ewentualnie czy ci rozrząd się nie przestawił bądź zapłon , u mnie to było właśnie przyczyna .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brak mocy
po pierwsze jaki to silnik AAM 75 koni czy ABS lub podobny 90 koni.
po drugie czy jest tak od zawsze czy zrobiło się nagle. Jeśli od dawna zmierz średnicę miksera od LPG może być za mały, oraz obejrzyj cały dolot czyli rurę od filtra powietrza po wtrysk czy tam w niej gazownik jakiejś zwężki czy blokady nie założył.
No i co to znaczy za słaby, przy wersji 75 koni cudów nie możesz oczekiwać, ile wyciąga? Jak to poznajesz że "brak mocy"
po drugie czy jest tak od zawsze czy zrobiło się nagle. Jeśli od dawna zmierz średnicę miksera od LPG może być za mały, oraz obejrzyj cały dolot czyli rurę od filtra powietrza po wtrysk czy tam w niej gazownik jakiejś zwężki czy blokady nie założył.
No i co to znaczy za słaby, przy wersji 75 koni cudów nie możesz oczekiwać, ile wyciąga? Jak to poznajesz że "brak mocy"
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
brak mocy
witam
filtr powietrza czysty a w oznaczeniu silnika w karcie pojazdu napisali ze silnik 1781/55. sadze ze to 55 to KW a nie KM????
Instalacja gazowa BRC założona 3 lata temu. Nie wiem od kiedy jest ten brak mocy bo go kupilem wczoraj i juz tak miał. Dziwi mnie tylko ze na benzynie tez tak slabo ciagnie. Jesli chodzi o stwierdzenie "słaby" chodzi mi o to ze musze redukowac szybko biegi zeby sie jakos tam rozpedzic. Przyspiesza do 2-2,5 tys obrotow i potem juz nie chce za bardzo ciagnac. Generalnie jedzie 100km na godz bez problemow ale mialem wczesniej polo 1.4 i wkrecał sie żywiej na obroty i przyspieszałszybciej a ten słąbo jakos sie zrywa.
filtr powietrza czysty a w oznaczeniu silnika w karcie pojazdu napisali ze silnik 1781/55. sadze ze to 55 to KW a nie KM????
Instalacja gazowa BRC założona 3 lata temu. Nie wiem od kiedy jest ten brak mocy bo go kupilem wczoraj i juz tak miał. Dziwi mnie tylko ze na benzynie tez tak slabo ciagnie. Jesli chodzi o stwierdzenie "słaby" chodzi mi o to ze musze redukowac szybko biegi zeby sie jakos tam rozpedzic. Przyspiesza do 2-2,5 tys obrotow i potem juz nie chce za bardzo ciagnac. Generalnie jedzie 100km na godz bez problemow ale mialem wczesniej polo 1.4 i wkrecał sie żywiej na obroty i przyspieszałszybciej a ten słąbo jakos sie zrywa.
brak mocy
masz 75KM wygląda jak ten ?? http://archiwumallegro.pl/vw_golf_3_sil ... 29780.html jeżeli tak to normalne możesz cudować i tak tego nie odmulisz .mam taki sam silnik , kapcia nawet nie spali .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brak mocy
niemniej 75 koni starczy nie na 100 tylko na 150/h spokojnie. Nowe auto, poczytaj o blokowaniu dolotu przez gazowników, odjedź to kogoś jeśli sam nie masz ochoty rozbierać
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
brak mocy
Bez przesady. Pierwszym golfem jakim miałem okazje jechać to był właśnie AAM ( była to wersja GT z wstawionym AAM ) i ostatni raz maiłem kontakt z tym autem w zeszłym roku zanim kolega nie wyjechał nim do Anglii. Auto to dobrze ciągnęło do przodu jak na te 75KM i gaz ( z 1.8 pera tych Nm jest więcej ), a 150km/h leciało w 4 osoby po trasie.
Jeździłem jeszcze wtedy od czasu do czasu Peugeotem 306 1.4 8v 75KM i na pewno ten Golf III bił go na głowę, a i na pewno wtedy ten golfik chodził lepiej niż mój zagazowany Peugeot 1.6 8v 88KM kombi ( teraz jest już 1.9 8v 108KM + gaz )
Auto było tylko na gazie i z niego odpalało ( zdemontowany bak po przy topieniu się pompy paliwa ).
Jeździłem jeszcze wtedy od czasu do czasu Peugeotem 306 1.4 8v 75KM i na pewno ten Golf III bił go na głowę, a i na pewno wtedy ten golfik chodził lepiej niż mój zagazowany Peugeot 1.6 8v 88KM kombi ( teraz jest już 1.9 8v 108KM + gaz )
Auto było tylko na gazie i z niego odpalało ( zdemontowany bak po przy topieniu się pompy paliwa ).
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
brak mocy
no wlasnie . Moim zdaniem ma za mało czadu. Oczywiscie nie chodzi mi o to ze ma osiagac 100/h w 2 sek ale jak pod górke musze redukowac do 3 zeby tira wyprzedzic to chyba jest cos nie tak??
Zastanawiam sie czy nie przestawił sie rorrzad bo słyszałęm ze lubi w tych silnikach pasek przeskakiwac. A wogóle to oslona paska rorrzadu jest peknieta i pasek chodzi na zewnatrz. Nie moge nigdzie dostac takiej oslony bo sprzedawcy twierdza ze oslony samej nie sprzedaja tylko z kompletnym silnikiem.
Zastanawiam sie czy nie przestawił sie rorrzad bo słyszałęm ze lubi w tych silnikach pasek przeskakiwac. A wogóle to oslona paska rorrzadu jest peknieta i pasek chodzi na zewnatrz. Nie moge nigdzie dostac takiej oslony bo sprzedawcy twierdza ze oslony samej nie sprzedaja tylko z kompletnym silnikiem.
brak mocy
NO i myslalem ze problem sie znalazl. Otóż okazalo sie ze był przestawiony rorrzad o dwa zeby. Hura pomyslalem. Mechanik ustawił rozrzad jak sie nalezy i......bez zmian a nawet jeszcze gorzej. Bo na benzynie jedzie choc jak był zimny lekko kaszlnał i strzelil ale jak sie rozgrzał to jakos jechał ale dalej bez mocy, a na gazie wogole nie chce jechac, gasnie i koniec. O co chodzi???????????????????????/
Pomocy!!
Pomocy!!
brak mocy
Po ustawieniu tego rozrządu jak powinien być, to czy ustawiałeś aparat zapłonowy/zapłon ?
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
brak mocy
no tak na poczatku nie byl ustawiony aparat. Potemmala korekta zaplonu i.....na benzynie dziala choc lekko kaszle na poczatku ale na gazie jedzie ale MUŁ!!!!
I tak mysle czy to moze kwestia ustawienia instalacji gazowej?
I tak mysle czy to moze kwestia ustawienia instalacji gazowej?
brak mocy
Skoro gaz miałeś jakoś tam ustawiony do tych złych nastawów rozrządu itp. to po poprawieniu tego wszystkiego powinieneś ponownie wyregulować gaz, bo zmieniła się charakterystyka pracy silnika, spalania, a ustawiony gaz został pod tamto co było.
Ja bym pojechał na ponowne ustawienie teraz, po dojściu do ładu z rozrządem i zapłonem, bo nie jest to duży wydatek.
Przynajmniej wiesz już, że wina teraz leży po stronie samej instalacji LPG.
Ja bym pojechał na ponowne ustawienie teraz, po dojściu do ładu z rozrządem i zapłonem, bo nie jest to duży wydatek.
Przynajmniej wiesz już, że wina teraz leży po stronie samej instalacji LPG.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
brak mocy
dzieki za podpowiedzi
sytuacja chyba opanowana
bylem u gazownika
mieszanka na wysokich obrotach byla za uboga a na biegu jałowym za bogata
ustawił to wszystko i golfik odzyskał zycie
moc ma teraz duzolepsza choc wiadomo ze poscigówka z niego nie jest
problem pojawił sie z obrotami
nie chca schodzic
trzymaja w okolicach 2 tys i musze je zdusic biegiem zeby spadły choc nie zawsze tak jest
objawy te sa na benzynie i gazie
pozatym rano niezapala od pierszegoprzekrecenia tylko od 3 lub 4
co to moze byc??
sytuacja chyba opanowana
bylem u gazownika
mieszanka na wysokich obrotach byla za uboga a na biegu jałowym za bogata
ustawił to wszystko i golfik odzyskał zycie
moc ma teraz duzolepsza choc wiadomo ze poscigówka z niego nie jest
problem pojawił sie z obrotami
nie chca schodzic
trzymaja w okolicach 2 tys i musze je zdusic biegiem zeby spadły choc nie zawsze tak jest
objawy te sa na benzynie i gazie
pozatym rano niezapala od pierszegoprzekrecenia tylko od 3 lub 4
co to moze byc??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brak mocy
robimel1, troszkę precyzyjniej pisz bo to są rzeczy istotne. W pierwszym poście napisałeś że moc jest niska również na benzynie. Taraz piszesz że po regulacji gazu silnik odzyskał moc, więc co, na benzynie też? Z tymi obrotami zrób mu reset szukajka podpowie jak.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości