[MK3 1.8] Sprzeglo i linka - nie tak jak byc winno

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

[MK3 1.8] Sprzeglo i linka - nie tak jak byc winno

Post autor: Gitner » pn maja 15, 2006 23:06

Witam
Dwa miechy wstecz kumplowi w MK3 1.8 90KM pekla linka od sprzegla. Wstawil nowa Sachs. Dzis mu pekla. Zareklamowal ja, nie wiem jakim cudem wzial jakas wloska.. zalozyli mu i teraz sprzeglo lapie juz na samej gorze a do tego p-e-d-a-l chodzi bardzo ciezko. Czy w tych benzynkach linka ma samoregulator (niestety koles laik i nie wie jaka linke mu dali)? Jak to poustawiac? Co pokrecic i gdzie aby bylo lepiej?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn maja 15, 2006 23:21

jak ma samo regulator to tam o ile pamietam sprezyna reguluje luz i lipa samemu nic nie zrobisz,jedynie linke z reczna regulacja i tam mozna pokrecic.ja kiedys kupilem linke z metalowym oczkiem do zaczepiania o pedal to po tygodniu mi pekla a teraz mam z plastykowym i juz rok smigam na niej(niech jeszcze niech wszczyknie olejek szczykawka w linke moze bedzie lzej)ale polozenia pedalu to nie zmieni



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 16, 2006 08:17

No wlasnie kolesiowi pekla przy samym pedale, to oczko. Tamta miala samoregulator a ta nie wiem. Powiedz mi gdzie sie reguluje linke jesli nie ma samoregulatora?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt maja 16, 2006 08:50

regulacja jest na lince przy skrzyni biegow(jesli jest linka z reczna regulacja)



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 08:53

mozna tez podłozyc podkładke pod główke linki przy silniku... Ja tak dojezdzam konajace sprzegło od trzech miechów - biegi wchodza w miare lekko ale z tygodnia na tydzien coraz bardziej sie slizga. 500 pln.... :crazy:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 16, 2006 08:58

W kumpla wypadku sprzeglo nie kona tylko z linka problem.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 16, 2006 09:03

lepiej dołożyc 100 zł i kupić porządna orginalna a nie bawić sie w jakiś włoskie chały, podkładki pod główki czy jeszcze inne kombinacje, pekajaca orginalna linka jest tylko skutkiem trzeba znaleźć przyczyne-może docisk sprzegła jest już słaby i siezko pracuje spreżyna płaska(słoneczko) a może wybierak łożyska oporowego zatarty w gniazdach ?????!!!!! zastanówmy sie czy warto oszczedzac na lince i potem zjarać sprzegło, czy dołożyc stów-kę i zrobić do porządku!!!!!
orginalna linka z wymiana 220-250 zł
sprzegło z wymiana 800-1000 zł


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 09:08

sprzegło z wymiana 800-1000 zł
:rotfl: ja bede miał zrobione przez przyjaciela w warsztacie w którym na codzien on pracuje (tylko po godzinach) - bedzie siedział LUK, całosc wyjdzie 500 :bajer:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 16, 2006 09:09

A czy w tym przypadku moze byc wina ze linka jest za krotka?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 09:11

jakby była za któtka to po prostu by sie slizgało. Tu chodzi raczej o cos innego.

[ Dodano: Wto Maj 16, 2006 09:15 ]
tu prędzej jest za długa, a ciezkochodzi własnie albo przez dociska albo pedał ma opór jakis


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 16, 2006 09:22

djtom pisze:
sprzegło z wymiana 800-1000 zł
:rotfl: ja bede miał zrobione przez przyjaciela w warsztacie w którym na codzien on pracuje (tylko po godzinach) - bedzie siedział LUK, całosc wyjdzie 500 :bajer:
jak widac nie każdy ma takich przyjaciół, jesli Ty masz to tylko pogratulowć :pub: z drugiej strony jednak patrzac robienie "fuch" na VALEOwskich czesciach to chyba nie zaszczyt dla własciciela i miłośnika VW !!!!!! nie to chyba im sie nalezy......


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 09:34

hmm, kilka róznych osób polecało mi właśnie LUK'a.... Sachs troche przydrogi a chce sie własnie w 500 pln zmiescic...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
martini44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob paź 29, 2005 18:46
Lokalizacja: MysłoVWice

Post autor: martini44 » wt maja 16, 2006 09:53

........zrób jak uważasz.....poznałes chłopaków ze Śląska blooka, rif-rafa, magika wiec wiesz jacy oni są......ja chyba jeszcze gorszy świr na punkcie VW a w szczególnosci mk1, mam nadzieje ze i My kiedys razem browca obalimy :partyman: a w Warszawie jestem dosc czesto bo jeżdze na szkolenia do Akademi Toyota Motor Poland :bigok:


...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt maja 16, 2006 09:55

martini44, :pub:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 251 gości