Golf III - zrobil sie mulowaty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

francmuz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt paź 07, 2005 08:47
Lokalizacja: Dolny Slask
Kontakt:

Golf III - zrobil sie mulowaty

Post autor: francmuz » wt maja 16, 2006 07:43

[Golf III, 1994, 1.6 benzyna]
Od jakiegos czasu zauwazylem (moja zona tez, ale myslala ze to koncowka paliwa w baku :grin: ) ze kiedys zwawy Golf III stal sie ostatnio mulowaty. Czuc to szczegolnie przy probie gwaltowniejszego docisniecia pedalu gazu - po prostu reaguje jakby z opoznieniem. Tak jakby musial dojsc do pewnej predkosci (obrotow?) i dopiero wtedy zaczyna przyspieszac "w rytm dociskanego gazu"/
Przy tym nie ma zadnych specjalnych dodatkowych efektow dzwiekowych. Po prostu nie przyspiesza jak powinien.

Co moze byc przyczyna?


Pozdrawiam
Francmuz

Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: Golf III - zrobil sie mulowaty

Post autor: tomekzabrze » wt maja 16, 2006 07:57

francmuz pisze:[Golf III, 1994, 1.6 benzyna]
Od jakiegos czasu zauwazylem (moja zona tez, ale myslala ze to koncowka paliwa w baku :grin: ) ze kiedys zwawy Golf III stal sie ostatnio mulowaty. Czuc to szczegolnie przy probie gwaltowniejszego docisniecia pedalu gazu - po prostu reaguje jakby z opoznieniem. Tak jakby musial dojsc do pewnej predkosci (obrotow?) i dopiero wtedy zaczyna przyspieszac "w rytm dociskanego gazu"/
Przy tym nie ma zadnych specjalnych dodatkowych efektow dzwiekowych. Po prostu nie przyspiesza jak powinien.

Co moze byc przyczyna?
Moze juz zapchany katalizator...... ale moze byc wiele przyczyn......za malo informacji



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt maja 16, 2006 08:39

tomekzabrze pisze:Moze juz zapchany katalizator
i ja się z tym zgadzam
tomekzabrze pisze:za malo informacji
też prawda - napisz przebieg, czy masz gaz, czy coś już z układem zapłonowym robiłeś, czy dzieje się tak na zimnym na ciepłym silniku czy zawsze itp. czy podpinałeś do kompa i sprawdzałeś błędy


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

damian1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 21, 2006 20:57
Lokalizacja: tarnowskie góry

Post autor: damian1976 » wt maja 16, 2006 18:42

Jeżeli masz jednopunkt to wymień sobie podstawke pod wtryskiem, ja to też miałem a różnica niebotyczna



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt maja 16, 2006 20:33

Tak czy inaczej podałes za mało informacji. Teraz bedziemy strzelac. Moze byc to katalizatow wysoce prawdopodobne a moze podstawa wtrysku. Przyczynic sie do tego mogą przewdy WN i swiece. Podaj wiecej info to bedzie nam łatwiej :-)

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

francmuz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt paź 07, 2005 08:47
Lokalizacja: Dolny Slask
Kontakt:

Post autor: francmuz » wt maja 16, 2006 21:59

Wiecej szczegolow:
205 tys. przebieg, w zimie wymienialem swiece, kabli nie. W silniku nie bylo jeszcze grzebania. Nagrzany silnik - troche lepiej, ale w dalszym ciagu nie tak jak jeszcze niedawno.

Zeszlej jesieni stwierdzilem zbyt duze wycieki oleju i plynu chlodniczego. Jednak znajomy po ogledzinach silnika stwierdzil ze byc moze tyle "bierze", oraz ze wyglada na to, ze w tej chwili (to byl styczen 2006) mozliwe nieszczelnosci sie juz zasklepily i nie ma sensu tego rozkrecac (chodzilo mu o podkladke pod glowica).
Od jakiegos czasu mam takze wrazenie ze w tylnej czesci wydechu slychac "piasek", czyli takie obijanie sie drobinek "niewiadomoczego" w tylnej , szerokiej czesci wydechu.
Poza tym chyba jest gdzies tam jakis otwor, gdyz wczesna wiosna (duze roznice temperatur) kapalo nie na koncu rury, ale nieco wczesniej.


Pozdrawiam
Francmuz

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt maja 16, 2006 22:18

francmuz pisze:nieszczelnosci sie juz zasklepily i nie ma sensu tego rozkrecac (chodzilo mu o podkladke pod glowica)
Uszczelka pod głowicą się się "nie zasklepia" - tam jest zaduże ciśnienie. Twój problem może mieć związek z uszkodzeniem tej uszczelki. Trzeba by zmierzyć ciśnienie sprężania. Jak teraz u Ciebie ze zużyciem oleju i ubytkiem płynu (jak były to napewno dalej są tylko w jakich ilościach)?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości