Brak kompresji

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: tomogolf2 » ndz lis 28, 2010 13:56

Witajcie, rzecz baardzo ciekawa, został zrobiony remont silnika wymienione panewki pierscienie, tak samo głowica nowe prowadnice , zawory(docierane), uszczelniacze, uszczleka pod głowice, nowe sruby głowicy,(głowica byla planowana i sprawdzana na szczelnosc) auto zostało dotarte po okolo 1500km kompresja jest od 25-27... jak to mozliwe?? co jest nie tak? jak zimny to nie ma mozliwosci zeby zapalil... wymieniane byly nawet podkladki pod wtryskami...
Silnik 1,6 td JR wszystko farbyka nic nie krecone


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: BENITO » ndz lis 28, 2010 15:08

Sprawdź połączenia gwintowane wtrysków i świec może tamtędy ucieka ciśnienie, woda z mydłem i do roboty.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: t0mal » ndz lis 28, 2010 20:33

Może masz nic nie warty manometr ot co, zawór zwrotny jest zbyt oddalony od komory wirowej?
W najgorszym przypadku tuleje cylindrów wytarły się w owal i mały remont nic nie dał. Mi na badziewnym manometrze wyszło po 27 barów, ale auto, powiedziałbym, pali lepiej na zimnym niż na ciepłym, zimny nawet jednego obrotu wałem nie zrobi i odpala.

Jak masz tak niską kompresję to pojawiłoby się szarpanie, wywalanie oleju z odmy i inne atrakcje.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: karol8114 » ndz lis 28, 2010 20:39

Ale dalej pozostaje problem odpalania na zimnym silniku, nawet gdyby miał 25,27 barów to i tak w te niewielkie mrozy powinien odpalać.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: munior » ndz lis 28, 2010 20:54

karol8114 pisze:Ale dalej pozostaje problem odpalania na zimnym silniku, nawet gdyby miał 25,27 barów to i tak w te niewielkie mrozy powinien odpalać.
Pod warunkiem że swiece ma sprawne i grzeją :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: karol8114 » ndz lis 28, 2010 20:57

munior pisze:Pod warunkiem że swiece ma sprawne i grzeją :grin:
:pub:



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: Baryla » ndz lis 28, 2010 22:44

a u mnie przy kompresji 21 26 26 24 jakoś lata, w zeszłą zimę na lejących wtryskach do -15 zapalał, z odmy nie pluje olejem.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: tomogolf2 » ndz lis 28, 2010 23:31

munior pisze:Pod warunkiem że swiece ma sprawne i grzeją
swiece nowki FEBI
t0mal pisze:Może masz nic nie warty manometr ot co
dobry dobry ;) u mnie w ucie dobrze wskazuje i w innych tez a tu nagle w tym jednym by zle wskazał?
Baryla pisze: z odmy nie pluje olejem.
własnie cos mi tak jakby za mocno z tej odmy daje...
t0mal pisze: pojawiłoby się szarpanie
nie ma czegos takiego...
jutro sprawdze jeszcze wtryski..
moze rzeczywiscie z tulej zrobily sie jaja....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: munior » pn lis 29, 2010 00:00

tomogolf2 pisze:swiece nowki FEBI
Ale sprawdzałeś czy grzeją ? bo to ze nówki,to wcale nie znaczy że nie mogły się spalić ,tyle teraz podrabianego badziewia że nawet nówki spotrafią się spalić przy pierwszym grzaniu .A firma febi może kiedyś i była dobra ,teraz to badziew i tyle ...skąd wiem ? bo mam nową pompę wody febi i po 5 tys km.ma już luz na łozyskach i słychać ją na zimnym silniku głośniej niż sam silnik :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: barbiq » pn lis 29, 2010 01:21

munior pisze:A firma febi może kiedyś i była dobra ,teraz to badziew i tyle
może trafiłeś na jakiś felerny egzemplarz! ja od prawie 4 lat biorę części febi i jeszcze nikt nie przyjechał z reklamacją :) ale pewnie któregoś dnia to się stanie...tylko ciekawe po jakim przebiegu!



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: tomogolf2 » pn lis 29, 2010 09:24

munior, sprawdzałem ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Brak kompresji

Post autor: berthold61 » pn lis 29, 2010 18:25

barbiq pisze:
munior pisze:A firma febi może kiedyś i była dobra ,teraz to badziew i tyle
może trafiłeś na jakiś felerny egzemplarz! ja od prawie 4 lat biorę części febi i jeszcze nikt nie przyjechał z reklamacją :) ale pewnie któregoś dnia to się stanie...tylko ciekawe po jakim przebiegu!
przestańcie z tym FEBI to badziewie jakich mało hans-preis to lepsze wyjście
a tak z ciekawości spytam na jakich znakach ustawiałeś rozrząd chodzi głównie o koło zamachowe 1 ząbek zły 2 zabek zły a między nimi jest taki mały rowek jak byś paznokciem wydłubał to jest ten dobry widać to dobrze jak ten plastik wywalisz ale to pewnie masz dobrze ustawione :P


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: tomogolf2 » pn lis 29, 2010 23:28

t0mal, malies racje, zdjelem głowice, miske, wypiełem 1 tłok i obkreciłem go w cylindrze... w sumie to nie moglem go dobrze obrócic bo szorowało, tylko w 1 było w miare ok, blok pojechal do tulejowania


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Brak kompresji

Post autor: t0mal » pn lis 29, 2010 23:29

tomogolf2, A może wtryski się powiesiły? Luzowałeś nakrętki? Paliwo powinno bić aż pod sufit.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości