Brak kompresji
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Brak kompresji
Witajcie, rzecz baardzo ciekawa, został zrobiony remont silnika wymienione panewki pierscienie, tak samo głowica nowe prowadnice , zawory(docierane), uszczelniacze, uszczleka pod głowice, nowe sruby głowicy,(głowica byla planowana i sprawdzana na szczelnosc) auto zostało dotarte po okolo 1500km kompresja jest od 25-27... jak to mozliwe?? co jest nie tak? jak zimny to nie ma mozliwosci zeby zapalil... wymieniane byly nawet podkladki pod wtryskami...
Silnik 1,6 td JR wszystko farbyka nic nie krecone
Silnik 1,6 td JR wszystko farbyka nic nie krecone
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Brak kompresji
Sprawdź połączenia gwintowane wtrysków i świec może tamtędy ucieka ciśnienie, woda z mydłem i do roboty.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Brak kompresji
Może masz nic nie warty manometr ot co, zawór zwrotny jest zbyt oddalony od komory wirowej?
W najgorszym przypadku tuleje cylindrów wytarły się w owal i mały remont nic nie dał. Mi na badziewnym manometrze wyszło po 27 barów, ale auto, powiedziałbym, pali lepiej na zimnym niż na ciepłym, zimny nawet jednego obrotu wałem nie zrobi i odpala.
Jak masz tak niską kompresję to pojawiłoby się szarpanie, wywalanie oleju z odmy i inne atrakcje.
W najgorszym przypadku tuleje cylindrów wytarły się w owal i mały remont nic nie dał. Mi na badziewnym manometrze wyszło po 27 barów, ale auto, powiedziałbym, pali lepiej na zimnym niż na ciepłym, zimny nawet jednego obrotu wałem nie zrobi i odpala.
Jak masz tak niską kompresję to pojawiłoby się szarpanie, wywalanie oleju z odmy i inne atrakcje.
Brak kompresji
Ale dalej pozostaje problem odpalania na zimnym silniku, nawet gdyby miał 25,27 barów to i tak w te niewielkie mrozy powinien odpalać.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Brak kompresji
Pod warunkiem że swiece ma sprawne i grzejąkarol8114 pisze:Ale dalej pozostaje problem odpalania na zimnym silniku, nawet gdyby miał 25,27 barów to i tak w te niewielkie mrozy powinien odpalać.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Brak kompresji
a u mnie przy kompresji 21 26 26 24 jakoś lata, w zeszłą zimę na lejących wtryskach do -15 zapalał, z odmy nie pluje olejem.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Brak kompresji
swiece nowki FEBImunior pisze:Pod warunkiem że swiece ma sprawne i grzeją
dobry dobry u mnie w ucie dobrze wskazuje i w innych tez a tu nagle w tym jednym by zle wskazał?t0mal pisze:Może masz nic nie warty manometr ot co
własnie cos mi tak jakby za mocno z tej odmy daje...Baryla pisze: z odmy nie pluje olejem.
nie ma czegos takiego...t0mal pisze: pojawiłoby się szarpanie
jutro sprawdze jeszcze wtryski..
moze rzeczywiscie z tulej zrobily sie jaja....
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Brak kompresji
Ale sprawdzałeś czy grzeją ? bo to ze nówki,to wcale nie znaczy że nie mogły się spalić ,tyle teraz podrabianego badziewia że nawet nówki spotrafią się spalić przy pierwszym grzaniu .A firma febi może kiedyś i była dobra ,teraz to badziew i tyle ...skąd wiem ? bo mam nową pompę wody febi i po 5 tys km.ma już luz na łozyskach i słychać ją na zimnym silniku głośniej niż sam silniktomogolf2 pisze:swiece nowki FEBI
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Brak kompresji
może trafiłeś na jakiś felerny egzemplarz! ja od prawie 4 lat biorę części febi i jeszcze nikt nie przyjechał z reklamacją ale pewnie któregoś dnia to się stanie...tylko ciekawe po jakim przebiegu!munior pisze:A firma febi może kiedyś i była dobra ,teraz to badziew i tyle
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Brak kompresji
przestańcie z tym FEBI to badziewie jakich mało hans-preis to lepsze wyjściebarbiq pisze:może trafiłeś na jakiś felerny egzemplarz! ja od prawie 4 lat biorę części febi i jeszcze nikt nie przyjechał z reklamacją ale pewnie któregoś dnia to się stanie...tylko ciekawe po jakim przebiegu!munior pisze:A firma febi może kiedyś i była dobra ,teraz to badziew i tyle
a tak z ciekawości spytam na jakich znakach ustawiałeś rozrząd chodzi głównie o koło zamachowe 1 ząbek zły 2 zabek zły a między nimi jest taki mały rowek jak byś paznokciem wydłubał to jest ten dobry widać to dobrze jak ten plastik wywalisz ale to pewnie masz dobrze ustawione
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Brak kompresji
t0mal, malies racje, zdjelem głowice, miske, wypiełem 1 tłok i obkreciłem go w cylindrze... w sumie to nie moglem go dobrze obrócic bo szorowało, tylko w 1 było w miare ok, blok pojechal do tulejowania
Brak kompresji
tomogolf2, A może wtryski się powiesiły? Luzowałeś nakrętki? Paliwo powinno bić aż pod sufit.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości