Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore
Witam mam taki problem z golfikiem GTD 1991 r. Jak pokonam dystans 20 lub wiecej km i wyłącze silnik a potem znów zapale go, kontrolka świeć się zapala. Posiadam też golfa z rocznika 1989 D i nie mam takich problemów. Chciałbym dodać, że problemy mam też z ssaniem, bo jak zapale na zimnym silniku to ssanie chowa się, dlatego zawsze podkładam pudełko zapałem.
Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore
Świece nie grzeją === tylko testowany jest sam ich układ... i nic poza tym.. oczywiście mówię o Twojej sytuacji - gdy silniczek jest ciepły już ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore
w AAZ i 1Y świece grzeją jak temp. płynu jest poniżej 64st i podgrzewaja komory po odpaleniu silnika przez 2,5 min w zależności co będzie szybciej czy wzrost temp. do 64st czy upływ czasu 2,5 min. Jak temp. jest powyżej 64 st. kontrolka sie nie powinna zaświecić, albo masz walniety czujnik albo standardowo pada moduł dogrzewania który się zastępuje tym http://www.demm.mironet.pl/demm_1s4vw.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;Haki pisze:Świece nie grzeją === tylko testowany jest sam ich układ... i nic poza tym.. oczywiście mówię o Twojej sytuacji - gdy silniczek jest ciepły już ...
AAz i 1Y to zupelnie inna bajka niz TDI. W AAz i 1Y w niektórych egzemplarzach świece wstępnie podgrzewaja układ juz po otwarciu i zamknięciu drzwi kierowcy.
Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore
PinkFloyd rzeczywiście przyznaję rację ... źle popatrzyłem na post autora ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore
Dzieki za odpowiedz . Mam jeszcze jeden problem z ssaniem? Zna ktoś rozwiązanie na ten problem?
Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore
W pompie na przyspieszaczu jest rolka prowadząca wraz ze sprężyną która odpowiada za zablokowanie w danej pozycji, widocznie sprężyna poszła się ...
Po przejechaniu 20 km świece dalej grzeją komore
kontrolka swiec swieci rowniez jak masz blad immobilajzera.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 301 gości