Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Witam
Posiadam Golfa III GTI 2.0 z gazem, 93 rok. Wersja 2E.
W aucie zostały wymienione:
filtr paliwa
ECU
świece
przepływomierz
termostat
Do tej pory problemy były dwa:
1. Szarpanie na obrotach pomiędzy 1000-2000, ale wymiana świec pomogła.
2. Poranne odpalanie. Najpierw kręci kręci i nic. Za drugim razem kręci i jak by łapał albo łapie i zdechnie, ale też nic. Za trzecim razem odpala od razu, nie faluje, chodzi super na benzynie i gazie.
Jakieś rady i pomysły?
Dzisiaj odłączyłem rano jeszcze dla pewności czujnik temperatury bo wyczytałem, ze jak odpali na odłączonym to on jest winien (mimo iż mam nowy wstawiony), ale nic to nie dało. Za każdym razem odpala za 3 kręceniem.
Czy samo przeczyszczenie regulatora ciśnienia paliwa może coś dać?
Pozdrawiam
Posiadam Golfa III GTI 2.0 z gazem, 93 rok. Wersja 2E.
W aucie zostały wymienione:
filtr paliwa
ECU
świece
przepływomierz
termostat
Do tej pory problemy były dwa:
1. Szarpanie na obrotach pomiędzy 1000-2000, ale wymiana świec pomogła.
2. Poranne odpalanie. Najpierw kręci kręci i nic. Za drugim razem kręci i jak by łapał albo łapie i zdechnie, ale też nic. Za trzecim razem odpala od razu, nie faluje, chodzi super na benzynie i gazie.
Jakieś rady i pomysły?
Dzisiaj odłączyłem rano jeszcze dla pewności czujnik temperatury bo wyczytałem, ze jak odpali na odłączonym to on jest winien (mimo iż mam nowy wstawiony), ale nic to nie dało. Za każdym razem odpala za 3 kręceniem.
Czy samo przeczyszczenie regulatora ciśnienia paliwa może coś dać?
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
nie, zajrzyj tylko do jego wężyka podciśnieniowego czy nie ma w nim paliwa ale to nie pasuje.PiPoL pisze:Czy samo przeczyszczenie regulatora ciśnienia paliwa może coś dać?
Czujnik temperatury sprawdź: mierz opór w stykach 1 i 3 i porównaj z danymi na forum.
Świece zmienione, a reszta - iskra często ucieka od starych kabli oraz kopułki i palca - od tego bym zaczał żeby nie było wątpliwości.
Spróbuj jeszcze odpalać po wcześniejszym kilkakrotnym włączeniu zapłonu bez zapalania, chodzi o to żeby pompa podpompowała paliwo. Może za słabe poczatkowo ciśnienie daje, trzeba by zmierzyć manometrem zaraz po rozruchy na zimno.
Do sprawdzenia jeszcze wtryskiwacz rozruchowy, ale u mnie testowałem jego działanie i mój silnik nawet na mrozie bez niego i tak dobrze odpala
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Tym bardziej że na gazie jeździsz a koszty niewielki.Świece zmienione, a reszta - iskra często ucieka od starych kabli oraz kopułki i palca - od tego bym zaczał żeby nie było wątpliwości.
Ja kupuje do swojego najtańszy palec i kopułkę i wymieniam co roku.
Hans Pries GmbH & Co. KG 6.93 [PLN]- palec http://katalog.fota.pl/Katalog/Cars3.aspx?GenArtNr=691
Hans Pries GmbH & Co. KG 18.03 [PLN]- kopułka http://katalog.fota.pl/Katalog/Cars3.aspx?GenArtNr=692
kable koło 100 wymieniałem w zeszłym roku.
Słyszysz po przekręceniu stacyjki że pompa podaje paliwo ( ciche buczenie ). Przy jeździe na gazie lubią się zepsuć.
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Na benzynie auto jeździ tak samo jak na gazie, bez problemu, nic nie faluje, nic nie szarpie.
Po przekręceniu jest taki jak by syk sekundowy. Ale jak od razu przekręcę jeszcze raz to już tego nie ma, dopiero jak przekręcę po paru sekundach ten syk jest ponownie. Ale skoro chodzi na benzynie ok, to chyba pompa jest sprawna?
Mechanik sprawdzał palec i kopułkę. Póki co wziąłem jeszcze kable do domu i je ogrzewam aby potem sprawdzić, może akurat odpali i będzie wiadomo że to kable.
Po przekręceniu jest taki jak by syk sekundowy. Ale jak od razu przekręcę jeszcze raz to już tego nie ma, dopiero jak przekręcę po paru sekundach ten syk jest ponownie. Ale skoro chodzi na benzynie ok, to chyba pompa jest sprawna?
Mechanik sprawdzał palec i kopułkę. Póki co wziąłem jeszcze kable do domu i je ogrzewam aby potem sprawdzić, może akurat odpali i będzie wiadomo że to kable.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
styka serwo hamulca, jak położysz nogę na pedale hamulca to wyczujesz lekki skok.
powinno jeszcze zabuczeć z tyłu przez jakieś 2-3 sekundy. możliwe że pompa nie za każdym razem łączy, jak już załapie to działa. można by kostkę jej wyczyścić.
powinno jeszcze zabuczeć z tyłu przez jakieś 2-3 sekundy. możliwe że pompa nie za każdym razem łączy, jak już załapie to działa. można by kostkę jej wyczyścić.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
a zapłon masz dobrze ustawiony?? Na ciepłym tez tak pali??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Na ciepłym normalnie pali. Po paru godzinach ma takie jazdy tylko.
A gdzie ta kostka od pompy się znajduję?:)
A gdzie ta kostka od pompy się znajduję?:)
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
może przekaźnik pompy paliwa szwankuje, jak już zadziała jest ok.
nie wiem który to jest, ale jest takowy. spytaj albo poszukaj w dziale elektrycznym.
nie wiem który to jest, ale jest takowy. spytaj albo poszukaj w dziale elektrycznym.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
Re: Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
w bagażniku, we wnęce koła zapasowego, pod klapką.PiPoL pisze:
A gdzie ta kostka od pompy się znajduję?:)
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
o tu masz tą kostkę:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3c ... b3e40.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3c ... b3e40.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Dzięki za odpowiedzi.
Ta kostka była czyszczona niedawno i bez zmian.
Wsadziłem po paru godzinach ciepłe kable i odpalił. Wezmę je teraz na noc, jak odpali z rana, to znaczy że wina kabli i zamówię NGK:)
Ta kostka była czyszczona niedawno i bez zmian.
Wsadziłem po paru godzinach ciepłe kable i odpalił. Wezmę je teraz na noc, jak odpali z rana, to znaczy że wina kabli i zamówię NGK:)
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Beru lepsze, NGK się zepsuło ostatnio. Nie napisałeś czy masz dobrze zapłon usawiony... u mnie było podobnie i regulacja zapłonu pomogła.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
Nie napisałem, bo nie mam zielonego pojęcia:) Dużo przy tym roboty?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem
nie wiem jaka jest procedura usawiania w 2E ale w ADY to chwila, podpinasz VAGa i kręcisz aparatem, w 2E wygląda to tak http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5%82onu+2E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości