2E w Mk1 co z filtrem powietrza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2E w Mk1 co z filtrem powietrza
moze ktos podpowie co zrobic z filtrem powietrza, seryjna pucha nie miesci sie w komorze jak to rozwiazac
2E w Mk1 co z filtrem powietrza
Adapter pod stożek, tylko nie zakładaj od razu filtra tylko kawałek prostej rury
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: 2E w Mk1 co z filtrem powietrza
stozek trzeba zamontowacmanekgti pisze:moze ktos podpowie co zrobic z filtrem powietrza, seryjna pucha nie miesci sie w komorze jak to rozwiazac
2E w Mk1 co z filtrem powietrza
Prosze http://www.vwwatercooled.org.au/f23/197 ... 48596.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
2E w Mk1 co z filtrem powietrza
Witam.
Ja podepne się pod pytanie. Mianowicie, w mk3 ma to zrobione tak po kolei stożek, Blos, przepływka i przepustnica. Rozsypała mi się gumę łącząca przeplywke z przepustnicą. Zastanawiam się, czy nie zrobić z jakiejś rury. W dwóch miejscach naciąć i zespawać. Moje pytanie jaką najlepiej zastosować średnice rury (chodzi mi o średnicę wewnątrz) Do tego chciałem dać ori puszkę filtra w która bym wkręcił przepływke i miedzy przepustnica a filtrem blosa. Jeszcze kwestia odmy, czy lepiej odłączyć, czy zostawić. Nie oczekuje jakiś mega rezultatów, ale spawać umie itp. Chodzi mi o optymalne rozwiązanie, żeby jak najmniej auto było zdławione przez lpg, no chyba, ze w 2e lepiej dać ori gumę od dolotu. Pozdrawiam
Ja podepne się pod pytanie. Mianowicie, w mk3 ma to zrobione tak po kolei stożek, Blos, przepływka i przepustnica. Rozsypała mi się gumę łącząca przeplywke z przepustnicą. Zastanawiam się, czy nie zrobić z jakiejś rury. W dwóch miejscach naciąć i zespawać. Moje pytanie jaką najlepiej zastosować średnice rury (chodzi mi o średnicę wewnątrz) Do tego chciałem dać ori puszkę filtra w która bym wkręcił przepływke i miedzy przepustnica a filtrem blosa. Jeszcze kwestia odmy, czy lepiej odłączyć, czy zostawić. Nie oczekuje jakiś mega rezultatów, ale spawać umie itp. Chodzi mi o optymalne rozwiązanie, żeby jak najmniej auto było zdławione przez lpg, no chyba, ze w 2e lepiej dać ori gumę od dolotu. Pozdrawiam
BB (borówka, bandit ...)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości