Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » czw lis 25, 2010 19:50

to ja ci dam przykład z reszta pisałem juz o nim

2.0 2E motor po kapitałce mój 1Z 111 koni shamowane i 255nm, z rolki wynik oczywisty ze starty również wygrałem, ja mam na 2 biegu 80km\h i to jest dośc spora prędkość a 2.0 ma nie wiele większą.i nie prawda jest ze powyżej 4000 w tdi sie nic nie dzieje ponieważ gdybym zmieniał biegi przy 4000 osiągi mam gorsze i to jest sprawdzone, ja swojego kręcę do 4200-4200 nie uważam ze to sa wysokie obroty i nic sie przy nich nie dzieje. ja również nie pisze ze te same auta z wyższym momentem przy tej samej masie i mocy sa dużo szybsze, różnica nie jest kolosalna ale zawsze na plus auta z wyższym momentem.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: wronek1 » czw lis 25, 2010 20:33

a ja mam TDi ale zachowam obiektywizm i kolejny raz napisze ze oba silniki sa porównywalne i wszystko zalezy od kierownika.
Scigałem sie z benzynami moim 1z'etem i mimo wiekszego momentu od zero do około 140 roznice przy tych samych mocach i wagach są niewielkie.Z rolki gniotłem juz wszystko to co od zera było porownywalne.

Nie ma sie co kłócic i obrazać , kazdy ma inny punkt widzenia na to o czym tu piszemy, ja jedynie moge sie poprzeć moim doświadczeniem .
A jesli dalej są jakies wątpliwosci to prosze o jakąś ustawke , jest nas mnóstwo na forum , napewno znajdzie sie ktos kto mieszka blisko siebie i ma opisywane silniki.

PEace !


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
elvis18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 17, 2009 00:28
Lokalizacja: Strzelin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: elvis18 » czw lis 25, 2010 22:36

Czytam tą dyskusję 2.0 2E 115 vs 1.9TDi AFN 110 i również napiszę, że 2.0 jest szybsze. Co innego gdy AFN'owi damy chipa, lub 2.0 jest dojechany. Co prawda nie mam golfa tylko ibizę mk1, ale lubię tu siedzieć, bo to ambitne forum. Kolega arturkw zachwalający AFN'a niech mi wytłumaczy to http://w775.wrzuta.pl/film/aOG5dPcwvHc/ ... .9tdi_evo1" onclick="window.open(this.href);return false; AFN seria 110km, czerwona ibiza kolegi 20 letnia seria pewnie nie mająca już nawet swej książkowej mocy 90km i 120Nm. Poza tym spalił gumę nie potrafi się ścigać, a jednak wygrał. I co ten potężny moment dał afn'owi?


moja poprzednia łupka http://img97.imageshack.us/img97/4098/ibipolifcie.jpg

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Cinek » czw lis 25, 2010 22:44

ja myśle że tu masa odegrała znaczna role, ibiza w ogóle mniej waży od 3ki chyba, a ta stara to w ogóle leciutka


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
elvis18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 17, 2009 00:28
Lokalizacja: Strzelin

Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych

Post autor: elvis18 » czw lis 25, 2010 22:49

Kolego Cinek ibizka 1.5i 890kg. Przy tej prędkości, którą mam w avatarze czuję jak się skrzydła rozkładają.


moja poprzednia łupka http://img97.imageshack.us/img97/4098/ibipolifcie.jpg

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: Cinek » pt lis 26, 2010 09:33

panowie, jako że temat jest czasami off to pewne dopuszczenia są możliwe, ale przekroczenie norm będzie karane więc ostrożnie prosze
wywaliłem wszystko co było wg mnie niepotrzebne od pewnego momentu, i tak będzie następnym razem


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » pt lis 26, 2010 11:32

elvis18 pisze:Kolego Cinek ibizka 1.5i 890kg. Przy tej prędkości, którą mam w avatarze czuję jak się skrzydła rozkładają.
jak ty porównujesz mase golfa okolice 1150-1200 kg do ibi 850kg no to sory jak mial afn wygrać pomimo większego momentu jak jest cięzy o około 250 kg ehhh. i to ja na to...


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: JJacek » pt lis 26, 2010 12:18

A ten moment to na kołach czy na silniku ? :grin:
Rozumiem, że zdajesz sobie sprawę, że pomiędzy silnikiem a kołami jest jeszcze skrzynia, że moment i moc są od siebie zależne, że 255nm@1900 < 166nm@3200, pytanie teraz jaką mają prędkość przy tych obrotach na odpowiednich biegach.
Polecam kalkulator:
http://mdmetric.com/tech/powercalc.htm
ps. przy tego typu autach różnice są na tyle małe, że wynik tego typu potyczek zależy od pozycji księżyca :jezor:
Ostatnio zmieniony pt lis 26, 2010 12:26 przez JJacek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
michael511
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw sie 12, 2010 23:41
Lokalizacja: Jelenia Góra

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: michael511 » pt lis 26, 2010 12:22

Dajcie już spokój, wiadomo, że w starszych kilkunastoletnich autach decyduje stan techniczny a nie dane katalogowe. Sprzeczacie się jak w przedszkolu, czy cinquecento jest szybsze od seicento, ehhh...


"Nieważne kto ma rację, ważne kto ma restaurację"

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: SToRM » pt lis 26, 2010 13:47

arturkw pisze:jak mial afn wygrać pomimo większego momentu
A to moment odpowiedzialny jest za przyspieszenie do setki?
Nie wiedzialem zupelnie...



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » pt lis 26, 2010 14:31

SToRM pisze:A to moment odpowiedzialny jest za przyspieszenie do setki?
Nie wiedzialem zupelnie...
mowa byla o wiekszym momencie i co ja na to ze afn przegrał, moment w sprincie sie nie liczy tylko moc ale napewno nie zawadza bo przy zmianie z 1,2 juz sie przydaje. a waga ibi a waga afn...


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » pt lis 26, 2010 15:20

SToRM, od arturkw dowiesz się jeszcze wiele ciekawych rzeczy :rotfl:
Szkoda, że mod poczyścił temat bo było tu parę "perełek"...


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: arturkw » pt lis 26, 2010 15:45

stolniczkow, ciekawych badz nie na pewno poparte faktami i doświadczeniem a nie jak u ciebie, wes sie lepiej za cos bardzij ambitnego niz pisanie na forum postów moze babki z piasku? lub ten czas wykorzystaj żeby mamie pomóc lepić pierogi :ass:


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.

Post autor: stolniczkow » pt lis 26, 2010 16:22

arturkw pisze: poparte faktami i doświadczeniem a nie jak u ciebie
Ja również opisywałem fakty.
Może to przeoczyłeś ale z moim zdaniem zgodziło się kilka osób, także posiadaczy 2.0 8v. Twojej wersji nikt nie potwierdził. Dziwne...
Jak masz dalej problemy ze zrozumieniem moich postów, prześledź sobie je na spokojnie. Przypomnę jeszcze raz meritum: latałem z kreski z AFN, nieznacznie wygrywając, z rolki przegrywałem. Z kreski leci się obrotami, nie momentem. Nie możesz tego pojąć od 2 stron tego wątku ale nie spiesz się, poczekamy na Ciebie.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości