Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
Będzie rzygało olejem lub oparami olejowymi w tym miejscu. Dodatkowo może być lewe powietrze: podniesione obroty jałowe na zimnym silniku lub/i falowanie obrotów zwłaszcza po rozgrzaniu, zależy jak duża jest nieszczelność.
Nowsze modele odmy jak w moim silniku mają grzałkę w tym pudełku (oil separator)
Nowsze modele odmy jak w moim silniku mają grzałkę w tym pudełku (oil separator)
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
Ok, zamowilem te dwie uszczelki co sa w odmie, ta mala i duza jutro benda i wymienie.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
W jaki sposób może być lewe powietrze, jeżeli odma wchodzi przed przepustnicą?Jacek75 pisze:może być lewe powietrze
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
ok, uszczelki wymienione.
Powracajac do tematu...
Dlaczego przy okolo 2200 obr/min drzy pedal gazu ?
Powracajac do tematu...
Dlaczego przy okolo 2200 obr/min drzy pedal gazu ?
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
Dzisiaj sprawdzalem i jest dobrze zalozona, i przy okazji sprawdzania gazowalem recznie przepustnica i po puszczeniu jej obroty nie spadaly tylko zostawaly na 2000/22000 obr/min i tak po kilkakrotnym zgaszeniu i odpaleniu samochodu. Zdjalem linke i gazowalem nia i problem nie znikl. Czasami po kilku sekundach obroty spadaja a czasami caly czas okolo 2000 obr.
W czym jest problem ?
W czym jest problem ?
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
Adaptacja przepustnicy, ewentualnie poprzedzona kasowaniem wartosci wyuczonych.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
Dzisiaj rano, jeszcze raz sprawdzilem to i odkrylem ze jak dodaje gazu to slysze takie psikniecie jak by zasysalo powietrze, wczesniej tak nie mialem.
Re: Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
NIe wiem, ale teraz jest to dosc slyszalne.stonefree pisze:MiałeśGastovski pisze:wczesniej tak nie mialem.
- bibi466
- Gadatliwa bestia
- Posty: 542
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
[quote="Gastovski"]ok, uszczelki wymienione.[/quote
gdzie kupowałeś te uszczelki, ile kosztowały?. Też mam zamiar wymienić tą dużą w bloku bo mi się tam poci dosyć mocno
gdzie kupowałeś te uszczelki, ile kosztowały?. Też mam zamiar wymienić tą dużą w bloku bo mi się tam poci dosyć mocno
Re: Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
W Warszawie VW CHYLIŃSCY Sp. z.o.o.bibi466 pisze:[/quote
gdzie kupowałeś te uszczelki, ile kosztowały?. Też mam zamiar wymienić tą dużą w bloku bo mi się tam poci dosyć mocno
Zapłaciłem 13 zł.
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
Co do obrotów to znajomy podejrzewa silniczek krokowy, podobno ona odpowiada za obroty. Jak mozna go sprawdzić ? I ile kosztuje jego wymiana ?
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16V 1999 Problemy.
Zapytaj tego znajomego, możesz wymienić co najwyzej cala przepustnicę. Nie mu tu czegos takiego jak wymienny silniczek krokowy.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości