Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka

Post autor: krxychu » czw lis 25, 2010 21:59

Sprawa wyglada tak.Cos jest nie tak z lewą tylnia szpilka pokrywy silnika.Wydaje mi sie ze jest krzywa bo jak zakładam pokrywe to na tej jednej szpilce nie chce wiejsc.Z tamtego miejsc cieknie tez olej po silniku koło koletora.Uszczelka kupiłem oryginalna gumowa.
Czy taka szpilka jest wymienna , może zna ktos rozmiar, ewentualnie długośc ( w co watpie). Mam juz dosyc rozkrecania tej pokrywy , w przeciagu 2 miesiecy byla zdejmowana z 4 razy i ciągle cieknie z tego miejsca.Silikon takze został juz uzyty

Jeszcze jedno pytanie co sądzicie o tz uszczelniaczu , który ma zastepowac rzekomo uszczelki, uszczelke oczywiście dal tylko zamiast silikonu planuje posmarowac tym uszczelniaczem



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka

Post autor: FURMAN TDI » czw lis 25, 2010 22:28

Jakbyś podał szczegóły twego silniczka to długość tej szpilki by się znalazła, a takie szpilki w mk3 to kupujesz w zestawie z tą uszczelką na przykład :bajer:


...zawsze coś

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka

Post autor: Tomasz Bis » czw lis 25, 2010 22:46

Chodzi Ci o pokrywę zaworów ?
krxychu pisze:Czy taka szpilka jest wymienna , może zna ktos rozmiar, ewentualnie długośc ( w co watpie).
Oczywiście że szpilki wszystkie są wymienne,gwint M6 długości nie znam . Różni się to od zwykłego gwintowanego pręta czy śruby tym że ma kołnierz dystansowy . Ori szpilki są dostępne .
krxychu pisze:Silikon takze został juz uzyty
Prawdopodobnie nieodpowiednio w tej sytuacji :bajer: A robi się to tak , odtłuszczasz /wiadomo/ ,smarujesz cienko obydwie powierzchnie i składasz . I W TYM MIEJSCU WYSTĘPUJE PODSTAWOWY BŁĄD ,mianowicie dokręcenie nakrętek :grrr: Należy połączyć klejone powierzchnie i pozostawić do wyschnięcia , czyli na kilka godzin następnie dokręcić :bigok: Dokręcanie na świeżym silikonie powoduje wyśliźnięcie się uszczelki , w tym temacie nie pogonisz musisz czekać cierpliwie :hmm:
krxychu pisze:Jeszcze jedno pytanie co sądzicie o tz uszczelniaczu , który ma zastepowac rzekomo uszczelki, uszczelke oczywiście dal tylko zamiast silikonu planuje posmarowac tym uszczelniaczem
Daj sobie spokój . Pokrywa w tym i innych miejscach jest krzywa przeciągnięta , jest wykonana z blachy więc umiejętne użycie młotka pomaga :grin:
Jak Kolega wyżej, jaka pokrywa, może być alu. więc prostowanie odpada .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Re: Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka

Post autor: krxychu » pt lis 26, 2010 17:09

FURMAN TDI pisze:Jakbyś podał szczegóły twego silniczka to długość tej szpilki by się znalazła, a takie szpilki w mk3 to kupujesz w zestawie z tą uszczelką na przykład :bajer:
silniczek to 1.8 Rp Golf II 1.8



Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka

Post autor: krxychu » pt lis 26, 2010 17:17

Tomasz Bis, tak chodzi o pokrywe zaworów, faktycznie nie poczekałem az obeschnie silikon , wiec moze to pomoze.Napiszcie mi ile powinno byc szpilek bo od momentu zakupu auta mam chyba 4 szpilki a reszta sruby .Szpilki to rogach w środku śruby.Czy tak powinno to wygladac ? czy wszedzie powinny byc szpili



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka

Post autor: Tomasz Bis » pt lis 26, 2010 19:16

krxychu pisze: wiec moze to pomoze.
na pewno ale trzeba cierpliwie poczekać
krxychu pisze: czy wszedzie powinny byc szpili
Tak . Dlatego stosuje się szpilki aby nie zużywał się gwint w głowicy i był zachowany dystans pomiędzy nią a pokrywą . Głowica jest ze stopu aluminium więc gwint nie wytrzyma tyle co stalowa szpilka . W związku z tym proponuję Ci tam gdzie miałeś śruby wkleić szpilki bo możliwe że masz już wytarty gwint . W razie zerwania gwintu stosuje się szpilki redukcyjne , ale to kłopotliwa sprawa . Czasem otwory otwory szpilek są przelotowe , więc można od spodu przełożyć śrubę z odpowiednio podszlifowanym łbem / ale to partyzantka :grin: /


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka

Post autor: krxychu » pt lis 26, 2010 21:33

Tomasz Bis, dzieki jutrro jeszcze pstryne foto wrzuce na forumz erkniesz i do dzieła :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości