Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka
Sprawa wyglada tak.Cos jest nie tak z lewą tylnia szpilka pokrywy silnika.Wydaje mi sie ze jest krzywa bo jak zakładam pokrywe to na tej jednej szpilce nie chce wiejsc.Z tamtego miejsc cieknie tez olej po silniku koło koletora.Uszczelka kupiłem oryginalna gumowa.
Czy taka szpilka jest wymienna , może zna ktos rozmiar, ewentualnie długośc ( w co watpie). Mam juz dosyc rozkrecania tej pokrywy , w przeciagu 2 miesiecy byla zdejmowana z 4 razy i ciągle cieknie z tego miejsca.Silikon takze został juz uzyty
Jeszcze jedno pytanie co sądzicie o tz uszczelniaczu , który ma zastepowac rzekomo uszczelki, uszczelke oczywiście dal tylko zamiast silikonu planuje posmarowac tym uszczelniaczem
Czy taka szpilka jest wymienna , może zna ktos rozmiar, ewentualnie długośc ( w co watpie). Mam juz dosyc rozkrecania tej pokrywy , w przeciagu 2 miesiecy byla zdejmowana z 4 razy i ciągle cieknie z tego miejsca.Silikon takze został juz uzyty
Jeszcze jedno pytanie co sądzicie o tz uszczelniaczu , który ma zastepowac rzekomo uszczelki, uszczelke oczywiście dal tylko zamiast silikonu planuje posmarowac tym uszczelniaczem
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka
Jakbyś podał szczegóły twego silniczka to długość tej szpilki by się znalazła, a takie szpilki w mk3 to kupujesz w zestawie z tą uszczelką na przykład
...zawsze coś
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka
Chodzi Ci o pokrywę zaworów ?
Jak Kolega wyżej, jaka pokrywa, może być alu. więc prostowanie odpada .
Oczywiście że szpilki wszystkie są wymienne,gwint M6 długości nie znam . Różni się to od zwykłego gwintowanego pręta czy śruby tym że ma kołnierz dystansowy . Ori szpilki są dostępne .krxychu pisze:Czy taka szpilka jest wymienna , może zna ktos rozmiar, ewentualnie długośc ( w co watpie).
Prawdopodobnie nieodpowiednio w tej sytuacji A robi się to tak , odtłuszczasz /wiadomo/ ,smarujesz cienko obydwie powierzchnie i składasz . I W TYM MIEJSCU WYSTĘPUJE PODSTAWOWY BŁĄD ,mianowicie dokręcenie nakrętek Należy połączyć klejone powierzchnie i pozostawić do wyschnięcia , czyli na kilka godzin następnie dokręcić Dokręcanie na świeżym silikonie powoduje wyśliźnięcie się uszczelki , w tym temacie nie pogonisz musisz czekać cierpliwiekrxychu pisze:Silikon takze został juz uzyty
Daj sobie spokój . Pokrywa w tym i innych miejscach jest krzywa przeciągnięta , jest wykonana z blachy więc umiejętne użycie młotka pomagakrxychu pisze:Jeszcze jedno pytanie co sądzicie o tz uszczelniaczu , który ma zastepowac rzekomo uszczelki, uszczelke oczywiście dal tylko zamiast silikonu planuje posmarowac tym uszczelniaczem
Jak Kolega wyżej, jaka pokrywa, może być alu. więc prostowanie odpada .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka
silniczek to 1.8 Rp Golf II 1.8FURMAN TDI pisze:Jakbyś podał szczegóły twego silniczka to długość tej szpilki by się znalazła, a takie szpilki w mk3 to kupujesz w zestawie z tą uszczelką na przykład
Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka
Tomasz Bis, tak chodzi o pokrywe zaworów, faktycznie nie poczekałem az obeschnie silikon , wiec moze to pomoze.Napiszcie mi ile powinno byc szpilek bo od momentu zakupu auta mam chyba 4 szpilki a reszta sruby .Szpilki to rogach w środku śruby.Czy tak powinno to wygladac ? czy wszedzie powinny byc szpili
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka
na pewno ale trzeba cierpliwie poczekaćkrxychu pisze: wiec moze to pomoze.
Tak . Dlatego stosuje się szpilki aby nie zużywał się gwint w głowicy i był zachowany dystans pomiędzy nią a pokrywą . Głowica jest ze stopu aluminium więc gwint nie wytrzyma tyle co stalowa szpilka . W związku z tym proponuję Ci tam gdzie miałeś śruby wkleić szpilki bo możliwe że masz już wytarty gwint . W razie zerwania gwintu stosuje się szpilki redukcyjne , ale to kłopotliwa sprawa . Czasem otwory otwory szpilek są przelotowe , więc można od spodu przełożyć śrubę z odpowiednio podszlifowanym łbem / ale to partyzantka /krxychu pisze: czy wszedzie powinny byc szpili
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Cieknacy olej z pokrywy silnika krzywa szpilka
Tomasz Bis, dzieki jutrro jeszcze pstryne foto wrzuce na forumz erkniesz i do dzieła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości