Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
MODEL: Passat B3 Variant wyprodukowany w 1993. Data pierwszej rejestracji to 30.06.1997
SILNIK: 2.8 VR6 przebieg 135 tyś km.
MOC: na razie nieznana, ale jest jej troche
MODYFIKACJE POD MASKA: podtlenek który niedługo wyjedzie spod machy. I jakiś tam sportowy wydech który nie buczy tylko daje miły dzwięk dla ucha ; )
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: Letnie aluski nieznane bo nie ma na nich żadnych oznaczeń tylko ET itp. Zimówki to oryginał z VR ale po odrestaurowaniu będą latać latem.
NADWOZIE: grill kamei.
OSWIETLENIE: Przod - seria. Lewa soczewa jest w garażu brakuje tylko prawej. Tyl - Arriva.
WNETRZE: Welur, skórzana kiera i mieszek, elektryczne szyby x4, climatronic, MFA, podgrzewane fotele, el.lusterka i to chyba wsio.
AUDIO: Sony CDX-GT 39 U, głośniki przód to jakiś JBL, w bagu średnie Philips i tubka z głosnikiem Boschmann.
PLANY:rozwiązać kłopoty ze sprzęgłem, wywalić hak, jakaś gleba konkretna, felgi Porsche C2 lub z Golfa XX Jahre,sportowy kolektor, kremowa skóra ze wszystkimi plastikami do środka...ewentualnie czarna. Nowy zbiorniczek płynu chłodniczego żeby był biały a nie żółty malutki clean pod maska, wygłuszenie budy, czarna podsufitka,DIGIFIZ jeśli się uda i emblematy VW MOTORSPORT.
Teraz trochę słów o autku...jestem 3 właścicielem i to mój pierwszy samochód ;D Pierwszy był jakiś niemiec a drugi mój tata Pierwsza rejestracja w kraju to 2002.06.28 i ciągle w rodzinie jest do tej pory. I zostanie dłuuuugo niestety ale problem ze sprzęgłem ciągnie się już jakiś czas i nie ma mocy takiej jak powinien. Mechanik wymieniając zawieche, gumki i wszystko co możliwe włożył ręke gdzie nie trzeba i spier... dotre co to jest i ogarnę ten temat. Samochodzik niestety miał dwie lekkie stłuczki. Pierwsza w prawą soczewkę i zderzak. Soczewa niestety nie do odratowania a zderzak jest nówka. Dlatego lampy są jakie są. Druga to jakiś debil zawalił w parę lewych drzwi i troszkę tył. Po tym zdarzeniu drzwi zostały wymienione na takie w najlepszym stanie i polakierowane. Klapa też została wstawiona prawie nowa. Swoją cene miała. Drzwi sa do ustawienia i parę poprawek typu, odklejająca sie listwa boczna itp...wszystko będzie zrobione tak jak mam to w głowie. Na poniższych fotkach jedna z lamp jest z innego kompletu ale już jakiś czas temu jest komplet dymionych. Zdjęcia najświeższe to nie są ale jak doczeka się sesji to od razu je rzucam ; )
SILNIK: 2.8 VR6 przebieg 135 tyś km.
MOC: na razie nieznana, ale jest jej troche
MODYFIKACJE POD MASKA: podtlenek który niedługo wyjedzie spod machy. I jakiś tam sportowy wydech który nie buczy tylko daje miły dzwięk dla ucha ; )
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: Letnie aluski nieznane bo nie ma na nich żadnych oznaczeń tylko ET itp. Zimówki to oryginał z VR ale po odrestaurowaniu będą latać latem.
NADWOZIE: grill kamei.
OSWIETLENIE: Przod - seria. Lewa soczewa jest w garażu brakuje tylko prawej. Tyl - Arriva.
WNETRZE: Welur, skórzana kiera i mieszek, elektryczne szyby x4, climatronic, MFA, podgrzewane fotele, el.lusterka i to chyba wsio.
AUDIO: Sony CDX-GT 39 U, głośniki przód to jakiś JBL, w bagu średnie Philips i tubka z głosnikiem Boschmann.
PLANY:rozwiązać kłopoty ze sprzęgłem, wywalić hak, jakaś gleba konkretna, felgi Porsche C2 lub z Golfa XX Jahre,sportowy kolektor, kremowa skóra ze wszystkimi plastikami do środka...ewentualnie czarna. Nowy zbiorniczek płynu chłodniczego żeby był biały a nie żółty malutki clean pod maska, wygłuszenie budy, czarna podsufitka,DIGIFIZ jeśli się uda i emblematy VW MOTORSPORT.
Teraz trochę słów o autku...jestem 3 właścicielem i to mój pierwszy samochód ;D Pierwszy był jakiś niemiec a drugi mój tata Pierwsza rejestracja w kraju to 2002.06.28 i ciągle w rodzinie jest do tej pory. I zostanie dłuuuugo niestety ale problem ze sprzęgłem ciągnie się już jakiś czas i nie ma mocy takiej jak powinien. Mechanik wymieniając zawieche, gumki i wszystko co możliwe włożył ręke gdzie nie trzeba i spier... dotre co to jest i ogarnę ten temat. Samochodzik niestety miał dwie lekkie stłuczki. Pierwsza w prawą soczewkę i zderzak. Soczewa niestety nie do odratowania a zderzak jest nówka. Dlatego lampy są jakie są. Druga to jakiś debil zawalił w parę lewych drzwi i troszkę tył. Po tym zdarzeniu drzwi zostały wymienione na takie w najlepszym stanie i polakierowane. Klapa też została wstawiona prawie nowa. Swoją cene miała. Drzwi sa do ustawienia i parę poprawek typu, odklejająca sie listwa boczna itp...wszystko będzie zrobione tak jak mam to w głowie. Na poniższych fotkach jedna z lamp jest z innego kompletu ale już jakiś czas temu jest komplet dymionych. Zdjęcia najświeższe to nie są ale jak doczeka się sesji to od razu je rzucam ; )
Ostatnio zmieniony pn sty 20, 2014 14:13 przez radziorki, łącznie zmieniany 3 razy.
- stiflersrt
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 00:29
- Lokalizacja: Łęczyca
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
daj dobre koło i na glebę dziada... więcej mu nie trzeba
Sprzedam RARYTASY :
-zaślepka WOLFSBURG EDITION w błotnik ORI!
-boczki pod car audio dedykowane Blaupunkt'a Mk3
Było Mk3 GTD... jest Scirocco Mk2 Scala :)
-zaślepka WOLFSBURG EDITION w błotnik ORI!
-boczki pod car audio dedykowane Blaupunkt'a Mk3
Było Mk3 GTD... jest Scirocco Mk2 Scala :)
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
silnik najlepszy jaki mógł być, i tylne lampki od gt, i już masz podstawę do modów
viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
spokojnie ;D Koło i gleba będą jak pozwolą na to fundusze. Porshe C2 mam w planach...oczywiście w polerce lampki będą te ciemne które są tylko musze dwie lewe kupić bo są pękniete lekko.
-
- VR6 Rulezzz
- Posty: 1942
- Rejestracja: ndz lis 30, 2008 23:28
- Lokalizacja: Tuchola
- Auto: Passat B4 VR6
- Silnik: AAA
- Kontakt:
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
no ladny passacik powli i do prozud wdrazaj plany serducho odpowiednie
aktualnie: Passat B6 HL, Passat B4 VR6
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI
było: Passat B4 VR6, Satinsilber GTI 20Jahre, Colour Concept Variant AFN, Audi A6, Audi A4, Bora Variant TDI HL, Jetta A2 TDI
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
Dawno tu nie zaglądałem. A w autku trochę zrobiłem...
-Kable zapłonowe
-Świece
-Tarcze, klocki
-Wszystkie gumy w zawieszeniu
-Amortyzatory, sprężyny
-poduchy pod silnik
-4 oponki letnie
-zmiana żarówek w podświetleniu licznika jak i wszystkich przełączników na białe diodki.
Co się uwaliło:
-Przełącznik świateł
-Sprzęgło ehhh...
Dalsze plany ? Ogarnięcie kompletnego sprzęgła, wywalenie butli od kuchenki w następnym tyg. Wywalenie foteli,wykładziny i podsufitki i wygłyszyć budę jakaś pianką lub dynamatem..na razie sobie postoi w garażu do czasu gdy przyjdzie mikołaj z nowym sprzęgiełkiem.
-Kable zapłonowe
-Świece
-Tarcze, klocki
-Wszystkie gumy w zawieszeniu
-Amortyzatory, sprężyny
-poduchy pod silnik
-4 oponki letnie
-zmiana żarówek w podświetleniu licznika jak i wszystkich przełączników na białe diodki.
Co się uwaliło:
-Przełącznik świateł
-Sprzęgło ehhh...
Dalsze plany ? Ogarnięcie kompletnego sprzęgła, wywalenie butli od kuchenki w następnym tyg. Wywalenie foteli,wykładziny i podsufitki i wygłyszyć budę jakaś pianką lub dynamatem..na razie sobie postoi w garażu do czasu gdy przyjdzie mikołaj z nowym sprzęgiełkiem.
- ReterAdam88
- Ma gadane
- Posty: 223
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 20:33
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
no to do przodu ja już od dwóch miesięcy działam ze znajomymi z moim passatem ale narazie jeszcze nie jezdzi chociasz mam nadzieje że wkrótce bede sie nim poruszał a vr6 no cóż dużo słyszałem o tych silnikach ale nie miałem okazji sie przejechać jeszcze passatem vr6 chociasz znajomy nie daleko ma z forum. No to działaj z passatem niech się prezentuje jak najlepiej a jeszcze lepiej niech jezdzi
viewtopic.php?f=91&t=555742" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
Teraz postoi bo całą kasę wrzuciłem w części. A oryginały z ASO swoją cene mają. Gdybym wiedział że skończy swój żywot od razu bym robił sprzęgło a za resztę doprowadziłbym budę do perfekcji. No ale cóż nie żałuję bo te rzeczy już mam z głowy
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
Dziś korzystając z okazji że było w miarę słońce to wypchnąłem furacza i wypastowalem wszysciutko. Zdjęć nie posiadam bo aparat się popsuł a telefon lichy po tym zabiegu wepchnąłem z powrotem i zapakowałem go pod kołderkę żeby nie zmarzł
- ReterAdam88
- Ma gadane
- Posty: 223
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 20:33
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Passat B3 Variant 2.8 VR6 byyy radziorki
działaj a na pewno nie będziesz żałował ja się bawię ze znajomym przy moim passaciku i nie żałuje po mimo na kładów i nie przejmuje sie tekstami typu " za te pieniądze co ty wkładasz w auto to ja bym sie wolał cały rok najebać " tak mi ostatnio znajomy z roboty powiedział a ja go wyśmiałem . A no i ja jestem zdania że to są rzeczy martwe i maja sie prawo popsuć a mało jest takich ludzi którzy jeszcze inwestują. A wymiana sprzęgła jest troche roboty
viewtopic.php?f=91&t=555742" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 30 gości