[mk1] przekładka silnika jr z mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
witam pany zaczołem przekładke i pierwsze spostrzeżenia łapa od rozrządu w mk1 jest troche inna niż mocowanie pompy w mk2 trzeba ucinac
na pierwszym zdieciu u góry mk2 na dole mk1
-dobra nastepna sprawa to taka ze w mk1 poducha jest złaczona z mocowaniem pompy co za soba niesie sciaganie paska rozrządu i pompy ,niewiem jak to poskładam poznaczyłem na kołach zębatych ,odkreciłem napinasz, wszystko sie poknociło,jutro zakładamy pasek zobaczymy czy jak napinacz naciagne to mi sie znaki pokryja,a co do pompy panowie,to jak ja założę to sobie sam ustawie czy niema takiej opcji
-trzecia sprawa to poduche na łapie rozrzadu trzeba wyciskac do zmiany, bo samemu tego nie zrobicie,a lepiej wymienic jak wszystko na stole bo potem moze byc problemo
no dobra pierwszy dzien za soba,jutro jade wyciskac i wciskac poduche a potem składanie,złoże ten pasek i obrócę kołami czy zawory nie blokuja sie na tłokach
może co niektórym wyda sie to smieszne ze takie problemy,ale niestety nie mam odpowiedniego sprzetu do takich rzeczy
na pierwszym zdieciu u góry mk2 na dole mk1
-dobra nastepna sprawa to taka ze w mk1 poducha jest złaczona z mocowaniem pompy co za soba niesie sciaganie paska rozrządu i pompy ,niewiem jak to poskładam poznaczyłem na kołach zębatych ,odkreciłem napinasz, wszystko sie poknociło,jutro zakładamy pasek zobaczymy czy jak napinacz naciagne to mi sie znaki pokryja,a co do pompy panowie,to jak ja założę to sobie sam ustawie czy niema takiej opcji
-trzecia sprawa to poduche na łapie rozrzadu trzeba wyciskac do zmiany, bo samemu tego nie zrobicie,a lepiej wymienic jak wszystko na stole bo potem moze byc problemo
no dobra pierwszy dzien za soba,jutro jade wyciskac i wciskac poduche a potem składanie,złoże ten pasek i obrócę kołami czy zawory nie blokuja sie na tłokach
może co niektórym wyda sie to smieszne ze takie problemy,ale niestety nie mam odpowiedniego sprzetu do takich rzeczy
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
Łapę masz w sumie dobrą, tylko żeby jej nie docinać to potrzeba innej łapy na alternator. Możesz ją podocinać i będzie ok. Co do paska, to nie rozumiem Twojego problemu, ustawiasz wszystko na zero, zakładasz pasek, naciągasz, dokręcasz koło na wałku momentem i gotowe. Tak na marginesie to wywal z tej łapy co przyjdzie tą jakby kwadratową dolną nakrętkę do której się przykręca pompę.
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
nie problem z paskiem, damy rade ,ja tylko opisałem ze trzeba sciagac cały rozrzad do wymiany silnika ,a dla niekrórych to problem,nie ukrywam ze nie jest mi wesołotwromek pisze:Co do paska, to nie rozumiem Twojego problemu
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
Poszukasz na forum to znajdziesz co i jak, wszystko też jest opisane w książkach serwisowych.
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
jak kupiłem swojego to nie chciałem ściągać pompy to przespawałem ten uchwyt, ale później i tak przekładałem wszystko od nowa więc szkoda czasu, zdjęcie i założenie pompy to jedyne i najlepsze wyjście, i to wcale nie jest takie skomplikowane jak się wydaje...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
siemka ,rozrzad poskładany a problem był dlatego ze miałem silnik bez skrzyni,i wszystko ustawione na poznaczonych punktach ,wczoraj skrzynie poskładałem ,ustawiłem na 0 i byłem w szoku wszystko pasowało, AHA PANOWIE JAK MAM ZDUP....NY KĄT WTRYSKU TO SAMOCHÓD ODPALI BEZ PROBLEMÓW
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
To zależy w jakim stopniuPROXII pisze:JAK MAM ZDUP....NY KĄT WTRYSKU TO SAMOCHÓD ODPALI BEZ PROBLEMÓW
Jeżeli bardzo przestawiony,to nie zapali (zwłaszcza na mrozie).
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
to nie dobrze, bo niemiałem nic poznaczone ,tak ja włożyłem i przykreciłemMichał_1977 pisze:Jeżeli bardzo przestawiony,to nie zapali (zwłaszcza na mrozie).
Mój GTD
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
no dobra panowie my tu pitu pitu a silnik już w aucie a wiec tak problemów z wsadzeniem silnika nie ma praktycznie wcale,jeżeli mamy odpowiednie łapy[łapy od mk2 nie pasują!],bo wiem że od skrzyni jest inna do 4 biegowej a 5 biegowej,najwiecej problemów sprawia ta łapa od rozrządu kilka fotek montażu tej łapy,aha na pierwszej fotce pokazana jest po drobnych modach zeby ja zamontowac
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
jr na aucie ,teraz tylko elektrykę ogarnąć i palimy,aha wrzucę jeszcze fotki mocowania silnika w mk1,może sie kiedyś komuś przyda
łapy skrzyni przednia i tylna
łapa od rozrządu
przednia łapa [poduszka]
i cały zestaw do montażu silnika ,ja niestety tych czesci nie miałem i musiałem wszystko kompletowac
łapy skrzyni przednia i tylna
łapa od rozrządu
przednia łapa [poduszka]
i cały zestaw do montażu silnika ,ja niestety tych czesci nie miałem i musiałem wszystko kompletowac
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
[mk1] przekładka silnika jr z mk2
panowie jest problem z grzaniem swiec wczoraj odpaliłem jr-a ale musiałem grzac swiece prosto z aku,nie znalazłem takiego przekaznika jak mam w mk2,tylko jest w komorze silnika taki przekaznik podpiety na cztery wejscia,jeden kabel idzie od aku,drugi idzie do tego bezpiecznika od swiec i po bokach jakies dwa kabelki białe podpiete,czy w mk1 było inaczej podpiete,i czy przekaznik od swiec był w innym miejscu,aha czy można to jakos obejsc i podpiąc poswojemu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości