Garrett T2, brak doładowania...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Garrett T2, brak doładowania...
Michaś, jakie spalanie ??
masz pompę 10 ??
jeździsz na wtryskach z merca,
jak z kopceniem??
Piszesz że zaczyna pompować od 1800
a jak szybko rośnie to ciśnienie??
Rolek, musisz zwiększyć dawkę i obrócić bost pina.
Polecam zakup down pipe z 1,9 td, jak masz katalizator to jest plug and play
jak nie, to potrzebny 1,3 m prostej rury fi 50 mm i flansz czuć różnicę
masz pompę 10 ??
jeździsz na wtryskach z merca,
jak z kopceniem??
Piszesz że zaczyna pompować od 1800
a jak szybko rośnie to ciśnienie??
Rolek, musisz zwiększyć dawkę i obrócić bost pina.
Polecam zakup down pipe z 1,9 td, jak masz katalizator to jest plug and play
jak nie, to potrzebny 1,3 m prostej rury fi 50 mm i flansz czuć różnicę
Somewhere in Nowhere
Garrett T2, brak doładowania...
hmm, cos tam pokrecilem, nie zauwazylem zeby mocno kopcil, ale nie moge teraz zejsc z obrotow ponizej ~1100superkasztan pisze:Rolek, musisz zwiększyć dawkę i obrócić bost pina.
Polecam zakup down pipe z 1,9 td, jak masz katalizator to jest plug and play
jak nie, to potrzebny 1,3 m prostej rury fi 50 mm i flansz czuć różnicę
pipke mysle, ze ogarne z kolanek 3' i reszta wydechu 2,5'... co o tym sadzisz ?
Obrocilem tez boost pina i lepiej z dolu jedzie. Ogolnie to juz mi malo mocy
Garrett T2, brak doładowania...
Potrzebujesz porządnej pompy wtryskowej, albo chociaż wymień u siebie ośkę gazu - zejdziesz z obrotami i trochę więcej paliwa się da podlać.
Re: Garrett T2, brak doładowania...
Po obróceniu boost pina, auto dużo mocniej teraz kopci
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Garrett T2, brak doładowania...
Cześć
jak chcesz polepszyć wydech, kup sobie down pipe z 1,9 td najtańsza i najszybsza przeróbka, pasuje plug&play do sprężarki, jak masz katalizator to i na dole będzie pasował bez przeróbek. Jak nie masz kata to kawałek prostej rury i flansz załatwi sprawę.
Napisz ile wydmucha Ci turbinka przy max bucie??
Ja jak mojej odpiąłem wąż od WG to na maxa dmuchła mi 0,8, tyle że skręciłem dawkę, bo kopcenie mnie troszkę nerwowało
jak chcesz polepszyć wydech, kup sobie down pipe z 1,9 td najtańsza i najszybsza przeróbka, pasuje plug&play do sprężarki, jak masz katalizator to i na dole będzie pasował bez przeróbek. Jak nie masz kata to kawałek prostej rury i flansz załatwi sprawę.
Napisz ile wydmucha Ci turbinka przy max bucie??
Ja jak mojej odpiąłem wąż od WG to na maxa dmuchła mi 0,8, tyle że skręciłem dawkę, bo kopcenie mnie troszkę nerwowało
Somewhere in Nowhere
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Garrett T2, brak doładowania...
kiedyś w sb-ku też było słabe ciśnienie i okazało się że ta klapka (zawór) w turbince co spaliny wpuszcza była wykrzywiona i nie dolegała do powierzchni po prostu przepuszczała spaliny potraktowałem to młotkiem i przecinakiem udało sie to wyprostować i chodzi do dzisiaj a było to 2 lata temu teraz jest ustawione 1,3 bara i hula aż miło
(
(
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
Garrett T2, brak doładowania...
superkasztan, nie mam kata, wydech to raczej kosmetyka, bardziej chodzi mi wlasnie o pipke. Duzo wieksza jest z 1.9 tdi ? Doladowanie jest takie jak napisalem pod filmikiem, czyli na 2, 3, 4 i 5 biegu przy max obrotach 0,85-0.9 bara
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Garrett T2, brak doładowania...
Tak to wygląda:
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:VHBE ... 45.jpg&t=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kupiłem to od tomassss24,
Jak przykręcisz to do turbiny, to potem potrzeba 1,3 m prostej rury którą z tyłu łączysz z tłumikiem
No do tej rury trzeba przyspawać flansz ( wkleję zdjęcie później )
Na pewno ma lepszy przepływ niż ori odlew, nie ma zwężek i jest z rury fi 50, tylko nie jestem pewien czy na całej długości.
Koszt takiego down pipa 50-100 PLN, flansz 30, rura 30-60, parę śrubek
i wszystko jest na śruby, żadnych sprężyn.
Co do WG to fajnie by było gdyby tylko to nie działało
Muszę to sprawdzić
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:VHBE ... 45.jpg&t=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kupiłem to od tomassss24,
Jak przykręcisz to do turbiny, to potem potrzeba 1,3 m prostej rury którą z tyłu łączysz z tłumikiem
No do tej rury trzeba przyspawać flansz ( wkleję zdjęcie później )
Na pewno ma lepszy przepływ niż ori odlew, nie ma zwężek i jest z rury fi 50, tylko nie jestem pewien czy na całej długości.
Koszt takiego down pipa 50-100 PLN, flansz 30, rura 30-60, parę śrubek
i wszystko jest na śruby, żadnych sprężyn.
Co do WG to fajnie by było gdyby tylko to nie działało
Muszę to sprawdzić
Somewhere in Nowhere
Garrett T2, brak doładowania...
To nie zmienia faktu, że każde seryjne turbo z 1.6 powinno bez wysiłku pompować 1.6 bara, a duże sprężarki nawet ponad 2 bary.
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Garrett T2, brak doładowania...
A propo's tego ciśnienia
Miałem T-2 żeby jechać 120 km/h musiało dmuchać 0,5 bara
teraz jest T-3 zegar pokazuje 0,2-0,3 bara
Chodzi oczywiście o stałą prędkość, na w miarę równej drodze
O co come one?? zegar jest do bani??, wężyków nie ruszałem,
jest inna pompa, ale hmm
tamta lała więcej paliwa niż obecna
co jest grane??
Miałem T-2 żeby jechać 120 km/h musiało dmuchać 0,5 bara
teraz jest T-3 zegar pokazuje 0,2-0,3 bara
Chodzi oczywiście o stałą prędkość, na w miarę równej drodze
O co come one?? zegar jest do bani??, wężyków nie ruszałem,
jest inna pompa, ale hmm
tamta lała więcej paliwa niż obecna
co jest grane??
Somewhere in Nowhere
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Garrett T2, brak doładowania...
Dodaje fotosy mojego wydechu:
downpipe 1.9 td
połączenie downpipe z prostym odcinkiem rury fi 50 mm, długość chyba 115 albo 130 cm, nie jestem pewien
I prosto do końca ( ostatniego tłumika )
Wczoraj zmieniłem kont wtrysku, zwiększyłem dawkę.
Silnik chodzi do bani, ale turbo dmucha 1,1 bara
Muszę jeszcze raz rozebrać pompę, albo założyć zwykłą z powrotem
downpipe 1.9 td
połączenie downpipe z prostym odcinkiem rury fi 50 mm, długość chyba 115 albo 130 cm, nie jestem pewien
I prosto do końca ( ostatniego tłumika )
Wczoraj zmieniłem kont wtrysku, zwiększyłem dawkę.
Silnik chodzi do bani, ale turbo dmucha 1,1 bara
Muszę jeszcze raz rozebrać pompę, albo założyć zwykłą z powrotem
Somewhere in Nowhere
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości