Nasze 16V - wykresy z hamowni
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Nasze 16V - wykresy z hamowni
Skoro w dziale VR6 jest taki temat i ma sie dobrze, postanowilem zalozyc taki sam tutaj.
Da to nam obraz na wyniki osiagane przez VWejowskie silniki spod znaku 16V.
Wieczorem wstawie wykresy 16V ktorymi bylem na hamowni.
Da to nam obraz na wyniki osiagane przez VWejowskie silniki spod znaku 16V.
Wieczorem wstawie wykresy 16V ktorymi bylem na hamowni.
Nasze 16V - wykresy z hamowni
2.0 16v turbo poskładane z różnych silników doładowanie na razie marne takie na dotarcie bo tylko 0.8 bara przy odcince jest 1 bar parę rzeczy ogarnę to się dmuchnie troszkę więcej
Ostatnio zmieniony pn lis 22, 2010 21:04 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Nasze 16V - wykresy z hamowni
Odrazu widac ze turbo bije fest , bo 300NM jest
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
Nasze 16V - wykresy z hamowni
195,5KM@6718RPM 214Nm@6055RPM
Baza: ABF
Mody: wałki Schrick 276/276,
regulowane kółko rozrządu dBilasa,
kolektor 4-2-1 Supersprinta,
wydech przelot 55mm,
dolot 3 cale z przerobioną puchą i obrobioną przepustnicą
soft by Genowefa
Auto jeździ bez awaryjnie półtora roku i cały czas jest frajda z jazdy
Nasze 16V - wykresy z hamowni
witam! co powiecie o takim wykresie abf-a
warto kupić by go kupić, jeździ na gazie sekwencja stag300
warto kupić by go kupić, jeździ na gazie sekwencja stag300
"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia"
Nasze 16V - wykresy z hamowni
No to moja kolej
Moje poprzednie mk3. Swap z dawcy z 1994 roku przywiezionego z Wloch. Modow silnika brak (poza lekkim kolem zamachowym i skrzynka z 1.8 ). Niestety jezdzilo to na kompletnym wydechu z 1.8 8V - w dodatku kolektor byl z tych gorszych.
Na koncu wykresu widac przeklamania hamowni. W rzeczywistosci bylo 146 KM
Pozniej testowalismy rozne doloty m.in. puszke z filtrem BMC CDA. I na tym filtrze ABF mial najwieksza moc. I sporo niutow.
Nastepnie auto dostalo lpg na blosie i po jakims czasie zostalo sprzedane.
Niedawno zaswapowalem kolejnego ABF'a do mojej obecnej mk3.
Pacjent to ABF z 1996 roku. Silnik w swojej poprzedniej budzie nie jezdzil, szarpal, cuda wianki. Hamowany na 137 KM. Auto pojezdzilo w Polsce ze 50 000 km - na LPG. Sinik mial m.in. aparat zaplonowy z KR'a, kable WN nie wiadomo z czego. Mimo prob reanimacji wkoncu wlasciciel sie poddal i wymienil silnik na innego sprawnego ABF'a. Ten szrocik przelezal ponad rok w kacie garazu.
Miesiac temu udalo sie go zaswapowac do mnie na takim setupie:
- silnik 1996
- ecu 1994 (podobno kiedys sie przewinelo przez chlopakow z Genowefy - nie mniej nie wyglada aby poza sciagnietym limiterem mialo w sobie cos namieszane)
- wydech na lepszym kolektorze z ABFa. Pozniej ori kat, srodek z 1.8 8V, Koncowy przelot z TDI
Silnik doprowadzony do ładu (nowe swiece, kable wn, aparat dobry itd)
Z modow to tylko puszka wycieta (i poskladana reszta po bozemu) i znow lekki zamach i krzynka 1.8
Wyszlo cos takiego:
Zdjecie kiepskie, jutro wkleje normalny skan.
Dla slabo widzacych.
156KM i 169nm
Moje poprzednie mk3. Swap z dawcy z 1994 roku przywiezionego z Wloch. Modow silnika brak (poza lekkim kolem zamachowym i skrzynka z 1.8 ). Niestety jezdzilo to na kompletnym wydechu z 1.8 8V - w dodatku kolektor byl z tych gorszych.
Na koncu wykresu widac przeklamania hamowni. W rzeczywistosci bylo 146 KM
Pozniej testowalismy rozne doloty m.in. puszke z filtrem BMC CDA. I na tym filtrze ABF mial najwieksza moc. I sporo niutow.
Nastepnie auto dostalo lpg na blosie i po jakims czasie zostalo sprzedane.
Niedawno zaswapowalem kolejnego ABF'a do mojej obecnej mk3.
Pacjent to ABF z 1996 roku. Silnik w swojej poprzedniej budzie nie jezdzil, szarpal, cuda wianki. Hamowany na 137 KM. Auto pojezdzilo w Polsce ze 50 000 km - na LPG. Sinik mial m.in. aparat zaplonowy z KR'a, kable WN nie wiadomo z czego. Mimo prob reanimacji wkoncu wlasciciel sie poddal i wymienil silnik na innego sprawnego ABF'a. Ten szrocik przelezal ponad rok w kacie garazu.
Miesiac temu udalo sie go zaswapowac do mnie na takim setupie:
- silnik 1996
- ecu 1994 (podobno kiedys sie przewinelo przez chlopakow z Genowefy - nie mniej nie wyglada aby poza sciagnietym limiterem mialo w sobie cos namieszane)
- wydech na lepszym kolektorze z ABFa. Pozniej ori kat, srodek z 1.8 8V, Koncowy przelot z TDI
Silnik doprowadzony do ładu (nowe swiece, kable wn, aparat dobry itd)
Z modow to tylko puszka wycieta (i poskladana reszta po bozemu) i znow lekki zamach i krzynka 1.8
Wyszlo cos takiego:
Zdjecie kiepskie, jutro wkleje normalny skan.
Dla slabo widzacych.
156KM i 169nm
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni
Pacjent to MKII 1.8 16V po tuningu oettingera w ktorego sad wchodzą min:
rozwiert na 1.9 i doprezajace tłoki, porting
wydech hartman
wtrysk oryginalny K-Jetronik
rozwiert na 1.9 i doprezajace tłoki, porting
wydech hartman
wtrysk oryginalny K-Jetronik
Nasze 16V - wykresy z hamowni
Borys, to jest 16S? (sorki za zasmiecanie tematu, swoj wykres dodam na wiosne ;>)
[img]http://img62.imageshack.us/img62/2937/sigexplo.jpg[/img]
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni
nie to nie 16s. to modyfikacja robiona przez oettingera w dokumentach miał 175KM i prawie tyle wyszło na hamowni,Reaper pisze:Borys, to jest 16S? (sorki za zasmiecanie tematu, swoj wykres dodam na wiosne ;>)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości