[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: wojtek0231 » sob lis 20, 2010 11:47

Michał_1977, otwiera się przy 0,5 czy 0,6 ale nie o to mi chodzi. Wcześniej jak tylko go rozruszałem i dmuchnąłem kompresorem to otworzył się i ciśnienie trzymało go w pozycji otwartej a teraz makaron nie trzyma ciśnienia. Jak mu psiuknę przypuśćmy 0,7 bara to otworzy się i po chwili powoli się zamyka (na fotce w poprzednim poście zaznaczyłem którędy uchodzi powietrze)jak mu nie dopuszczam ciśnienia a więc tak ma być cz tak ma nie być? :grin:


Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: Michał_1977 » sob lis 20, 2010 15:25

No to pozamiatane... :(
Jeszcze jedno-jak cały czas podajesz ciśnienie np.0,5 bara to trzyma,czy popuszcza,bo nie wiem,czy dobrze zrozumiałem? :bajer:
Jeżeli cały czas podając ciśnienie zawór zamyka się,to jest coś nie halo,ale jak trzyma ,to zakładaj go i będzie git.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: wojtek0231 » sob lis 20, 2010 21:32

Jak cały czas dmucham to jak najbardziej trzyma ale tak czy siak to turbinkę dziś zamontowałem i wszystko to co dostałem leżąc na glebie. Jeszcze trochę pierdół zostało poskręcać stojąc wygięty na nogach ale to już pryszcz.
Dzięki serdeczne wszystkim za pomoc a w szczególności dla Michał_1977, i t0mal, :pub: ja stawiam.


Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: Michał_1977 » sob lis 20, 2010 21:58

wojtek0231 pisze:Jak cały czas dmucham to jak najbardziej trzyma
Czyli wszystko jest w porządku :bigok:
Pozdrawiam :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Re: [mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: powertrain » sob lis 20, 2010 23:47

podepnę się na chwilkę. bo problem mam taki, że po załozeniu wskaznika moje turbo dmuchało na drugim biegu przy 60km/h z hamulcem i gazem w podłodze 1.4bara ,napisałem o tym ,koledzy odpisali że zawór zapieczony w pozycji zamknietej albo pół zamkniętej ale wczoraj założyłem IC i nagle ciśnienie spadło do 1bar,,,,,,wszystko poskładane z precyzją i do 1bara wskazówka wskaznika szybko się podnosi(dodam że dawka zwiększona) i staje na jedynce chociaż auto dalej się zbiera .... chociaż że obieg sie zwiększył nie powinno byc takich strat raczej......teraz pytanko do was ??????mogło się tak stać nale że zawór sie odblokowal i stoi w pozycji otwartej/?? wiem powinienem to rozebrać i zobaczyć ale brak czasu., a może za duża gęstość zimnego powietrza i za malo ropy ?? może znów troszkę podkręcić paliwo??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 21, 2010 00:03

powertrain pisze: chociaż że obieg sie zwiększył nie powinno byc takich strat raczej
K-14 to mała suszarka i może mieć problem z napompowaniem większego ciśnienia,tym bardziej,że silnik 1,9 ma większą średnice cylindrów i większy skok tłoka,czyli pojemność,a tym samym większe zapotrzebowanie na powietrze.
Jaki masz IC,bo może być tak,że do ICka ciśnienie jest wyższe,a za ICkiem rozpręża się...
powertrain pisze:do 1bara wskazówka wskaznika szybko się podnosi(dodam że dawka zwiększona) i staje na jedynce chociaż auto dalej się zbiera
Zbiera się tak samo,a może nawet lepiej,ponieważ IC służy nie tylko po to,żeby silnika nie ugotować,ale także po to,żeby cząsteczki powietrza stygnąc,zagęszczały się,czyli przykładowo przy ciśnieniu 1 bar możesz mieć taką samą ilość tlenu,co wcześniej bez IC przy ciśnieniu 1,4 bara :bajer:
powertrain pisze:mogło się tak stać nale że zawór sie odblokowal i stoi w pozycji otwartej/?
Fusy poproszę... :bajer:
powertrain pisze: wiem powinienem to rozebrać i zobaczyć ale brak czasu
A no właśnie :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: powertrain » ndz lis 21, 2010 11:09

Michał_1977, mam orginał od golfa 3 AFN



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: Kejpi » wt lis 20, 2012 19:03

Witam mam KKK 24 i WG mi się zacina chodzi ale nei tak jak powinno a że chodzi to może dałoby się je rozruszać?

Dlaczego uważam że działa ale nie tak jak powinno?:
jak depnę dobrze na jedynce potem 2 depniecie 3 depniecie 4 depniecie 5 depniecie to:
na jedynce dojdzie do 1,4bara na dwójce 1,6bara, trójce tak samo, czwórce 1,5bara, piątce 1,4-1,5 bara

jak depnę na 4 bądz 5 biegu z obrotów 2k to turbo wkręci się do 0,9-1,1 do końca skali obrotomierza i więcej nie będzie pompować a dym z rury idzie nadal

gdzie lac WD a gdzie dmuchać bez wyciągania turba.

mogę wykręcić tą śrubę którą ustawia się doładowanie i tam wlać WD czy niewolno jej wykręcać bo coś tam spadnie lub po prostu się nie da jej odkręcić do końca.
Wlewać WD do rurki która idzie od turbiny zimnej połowy do WG?
gdzie dmuchać?


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
coleman
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:31
Lokalizacja: warszawa / BS Suwałki

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: coleman » czw mar 28, 2013 17:24

dla mnie dmucha 0,8 normalnie, po 2 startach coś się zacina i dmucha do 0,4 max wtedy, tez mam WG zacinające się? zaznaczę że problem występuje po depnięciu a luzy na turbo są minimalne małowyczuwalne


moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916

Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

[mk2] Zapieczony wastegate w kkk24

Post autor: Kejpi » ndz cze 16, 2013 18:24

z jakiego materiału jest zrobiona ta membrana bo nie wiem jakim środkiem mogę ją potraktować:
- środek do czyszczenia gaźników
- WD
- czy jeszcze czymś słabszym?


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości