hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » pt lis 19, 2010 08:49

Witam ponownie

Zacząłem szukać przyczyn niskiej mocy przy w/w modach

najpierw ciśnienie sprężania - 5 ; 5 ; 6,5 ; 7,5 czyli masakra , podejrzewałem że to głowica , zdjąłem ją nalałem nafty , przez noc nic nie ściekło. Czyli uważam że głowica jest ok. Wychodzi na to że pierścienie poszły . Na cylindrach wyczuwalny jest delikatny próg , nie widać rys , jedyne co mnie zmartwiło to to że jak poruszałem tłokami w górnym położeniu czuć i widać że się skubane ruszają na boki .
Może podpowiecie jaka jest metoda sprawdzenia szczelności tłoków - wlać olej i sprawdzić czy ścieknie ? mierzyć szczelinomierzem

A i jeszcze jedno ile może kosztować (orientacyjnie) naprawa bloku , czyli pewnie szlif cylindrów i takie tam. Czy wymienić tylko same pierścienie ?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: RasPL » pt lis 19, 2010 19:33

ja znam taką metodę jak wyjęcie tłoków i pomiar kształtu cylindrów, dopiero taki pomiar powie co dalej z blokiem robić


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » pt lis 19, 2010 21:25

tak czy inaczej tłoki trzeba wyciągać - akurat robota w sam raz na zimowe wieczory :)



madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: madKOWAL » sob lis 20, 2010 14:30

naprawa bloku u mnie czyli tulejowanie to 600 zl....akurat niedawno pytalem



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » śr lis 24, 2010 12:58

to znowu ja :)

Tłoki wyjęte , na trzech były popękane pierścienie górne , na jednym cylindrze są 4 rysy pionowe wyczuwalne palcem , dwóch innych cylindrach po jednej rysce , niewyczuwalna palcem , jeden cylinder ok

Czyli czeka mnie tulejowanie , masakrę normalnie z tym silnikiem mam :(

zdjęcia

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: RasPL » śr lis 24, 2010 15:29

trzeba zmierzyć cylindry by powiedzieć co dalej, nie trzeba tulejować odrazu


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

Re: hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: madKOWAL » śr lis 24, 2010 22:35

RasPL pisze:trzeba zmierzyć cylindry by powiedzieć co dalej, nie trzeba tulejować odrazu
ciekawe gdzie dostanie tloki na nadwymiar?? sa wogole tloki nadwymiarowe do pg ??



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » czw lis 25, 2010 00:01

według etki są



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: RasPL » czw lis 25, 2010 09:39

madKOWAL, jak kolego nie ma, ja bym tu odrazu robił rozwiert na 1.9, bo w sumie przy jednej robocie a koszta niewiele większe


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » czw lis 25, 2010 11:58

żeby rozwiercić na 1,9 to jaki tłok trzeba dać ? 81,50 mm czy więcej

tak se patrzę że niezłe koszta się szykują

tłoki to około 800zł , pierścienie 300zł , szlif 200zł do tego panewki nowe by się przydały i kupa innych pierdół ...



krzysiek84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 26, 2010 17:05
Lokalizacja: podlaskie

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: krzysiek84 » czw lis 25, 2010 16:59

Nie chce krakac... 2 stowy za tlok do pg to gdzies po ukladach i mega promocji chyba.suma co podales x 2 predzej...



madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: madKOWAL » czw lis 25, 2010 20:43

ja bym zrobil tak tloki do mierzenia i blok jak tloki nie wydadza szukac uzywek w jak najlepszym stanie
tloki 200 zl max za komplet uzywki( tylko mahle !!!!!)
....pod te tloki tulejowanie 600 zl
....pierscienie 55 zl od reki na zamowienie za 45 mozna kupic za komplet na jeden tlok...
Panewki korby ok 300 Panewki wału ok 100 (ceny z pamieci nei wiem czy aktualne)
i kapitalka gotowa



saliczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: śr mar 04, 2009 01:22
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Re: hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: saliczek » pt lis 26, 2010 01:41

krzysiek84 pisze:Nie chce krakac... 2 stowy za tlok do pg to gdzies po ukladach i mega promocji chyba.suma co podales x 2 predzej...
ceny sprawdzałem na tej stronce http://aso-vag.pl/login.php?osCsid=mjod ... jg93vjjhj2

wpisywałem numer z etki i cenka wyskakiwała

mam nadzieję że do przyszłego tygodnia ogarnę się z wyciągnięciem silnika i potem zawieźć do pomiarów



Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

hamowałem swoje G60 mk2 - wykres ...

Post autor: Knutek » pt lis 26, 2010 13:49

Robiłem teraz kapitalke takze ceny pierścieni 130, panewki na korby 300, na wał 70, a nowe tłoki to kasa rzędu 500 za sztuke. Wszystko na SM.



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości