JR a SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

miszczu39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt paź 12, 2010 14:28

JR a SB

Post autor: miszczu39 » pt lis 19, 2010 00:41

Witam, udało mi się ustalić,że moja jednostka napędowa w mk2 to 70KM motor. oznaczenie silnika JR. czy różnica silników JR do SB to tylko samo nieposiadanie intercoolera??

pozdro



Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

JR a SB

Post autor: lukiskwuki » pt lis 19, 2010 01:19

róznica kolego jest włąsnie w tym ze jest icek i we wtryskach SB ma je wieksze :) ale jak chcesz modzic to z jr tez da sie sporo wycisnac


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

JR a SB

Post autor: Michał_1977 » pt lis 19, 2010 08:11

Inne wtryski,inna pompa wtryskowa,inne turbo,w SB turbo chłodzone cieczą + IC...

Było już o tym... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

miszczu39
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt paź 12, 2010 14:28

JR a SB

Post autor: miszczu39 » pt lis 19, 2010 08:17

Wiem,że było,ale jak czytam to tam chaos jest totalny. każdy rzuca swoim silnikiem i koleś ,co zaczął post z silnikiem JR to otrzymał odpowiedz do SB i 1V :kac: , a o tym JR to mało co konkretnie jest. mi chodzi o zrobienie paru modów. mam już intercooler od 1.8t z audi i teraz pytam o inne ulepszenia :helm: , co i jak bo jestem kompletnym laikiem,a chcę porządnie do sprawy podejść. mam plan podkręcić trochę moc w golfie, tym bardziej ,że jest on w dobrej kondycji :grin: .

MACIE MOŻE JAKIEŚ PROPOZYCJE??? interesują mnie konkrety, nie ukrywam,że bardzo mile widziane są opisy ze zdjęciami :food:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

JR a SB

Post autor: Michał_1977 » pt lis 19, 2010 08:30

miszczu39 pisze: mi chodzi o zrobienie paru modów.
miszczu39 pisze:interesują mnie konkrety
W temacie i pierwszym poście nic nie piszesz o tym... :chytry:
Poza tym,o modzeniu TD też było wiele tematów- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232" onclick="window.open(this.href);return false;

I jeszcze jedno-co za różnica,czy zaczynasz modzić JR,czy SB?
Modzisz tak samo-w pompie takie same przeróbki,zwiększenie ciśnienia doładowania,intercooler przed chłodnicę itd. Jedynie w 1V różnica jest taka,że pompę trzeba zmienić...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

JR a SB

Post autor: człek » pt lis 19, 2010 08:36

JR miały natrysk oleju?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

JR a SB

Post autor: Michał_1977 » pt lis 19, 2010 10:09

człek pisze:JR miały natrysk oleju?
Tak. Wszystkie TD miały oprócz D :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

JR a SB

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt lis 19, 2010 11:58

no dobra panie michale,jak przerobie diesla na tdiesla,to bedzie sie szybciej grzał?



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

JR a SB

Post autor: BENITO » pt lis 19, 2010 12:09

PROXII, zależy jak przerobisz, jeśli nie będzie natrysku oleju na tłoki to po pewnym czasie przepali ci tłoki.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

JR a SB

Post autor: lukiskwuki » pt lis 19, 2010 13:46

kolegoMichał_1977, a powiedz mi w czym sie roznia pompy JR od SB oprocz kształtu??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

JR a SB

Post autor: Michał_1977 » pt lis 19, 2010 15:01

lukiskwuki pisze:kolegoMichał_1977, a powiedz mi w czym sie roznia pompy JR od SB oprocz kształtu??
Bebechami,czyli wydajnością (podobnie wtryski).
Pompę od SB łatwo jest rozpoznać,bo spod głowiczki wystaje taka cienka zawinięta blaszka.Blaszka taka jest stosowana w kilku grubościach,co także ma wpływ na wydajność.
PROXII pisze:jak przerobie diesla na tdiesla,to bedzie sie szybciej grzał?
Tak.Natrysk oleju schłodzonego w chłodniczce nad filtrem,na denka tłoków,daje dodatkowe chłodzenie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

JR a SB

Post autor: berthold61 » pt lis 19, 2010 19:12

Michał_1977 pisze:Bebechami,czyli wydajnością (podobnie wtryski).
Pompę od SB łatwo jest rozpoznać,bo spod głowiczki wystaje taka cienka zawinięta blaszka.Blaszka taka jest stosowana w kilku grubościach,co także ma wpływ na wydajność.
no to ja wiem dlaczego jak składałem z dwóch pomp jedną ,korpus z sb a tłoko-rozdzielacz z 1v nie odpalał bo założyłem ta blaszkę ???
w tej z sb zatarł się tłoko-rozdzielacz aż się to ukreciło no to założyłem z 1v a do tego tą blaszkę i silnik odpalał i gasł po sekundzie :ass:


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

JR a SB

Post autor: superkasztan » pt lis 19, 2010 20:30

Właśnie, po co jest ta blaszka?? w pompie z SB??


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

JR a SB

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz lis 21, 2010 13:20

Michał_1977 pisze:Tak.Natrysk oleju schłodzonego w chłodniczce nad filtrem,na denka tłoków,daje dodatkowe chłodzenie.
no to nie dobrze :crazy: kuzyn ma 1.6d w piwnicy , a ja jutro mojego jr wyciagam ,i podejrzewam go o przedmuchy,myslałem ze moze tego 1,6d przerobie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 139 gości