silnik krokowy mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawel2905
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:28

silnik krokowy mk3

Post autor: pawel2905 » ndz maja 14, 2006 21:23

mam takie pytanie ile on kosztuje jak go wymienić i jak sprawdzić czy jest zepsuty ,silnik 1,8 abs obroty troche falują i auto jest jakby zamulone czy to znaczy że jest walnięty czy to coś innego auto jezdzi na lpg dzięki za pomoc pozdro



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz maja 14, 2006 21:34

stary silnik krokowy to majatek ok 400zl widzialem w sklepie internetowy,wyczysc przesmaruj ,a poszukaj tutaj duzo jest na ten temat napisane.

[ Dodano: Nie Maj 14, 2006 21:35 ]
http://automotosklep.pl/witryna_ie.htm



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz maja 14, 2006 21:57

Obroty Ci falują na bezynie czy gazie bo to jest istotne ?? Z tymi obrotami to moze byc silnik krokowy ale nie tylko. Napisałes o padku mocy. Warto tez przyjzeć sie przewodom wysokiego napiecia, sprawdzić swiece oraz kopułke i palec rozdzielacza.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
somsiad3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 18:21
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: somsiad3 » ndz maja 14, 2006 22:18

też tak miałem obroty wariowały na gazie bardziej i mulił się nie chciał iść wyjąłem silniczek krokowy przejrzałem założyłem - to nie to następnie filtr powietrza wymieniłem troche pomogło zacząłem kręcić śrubą od gazu co mnie zmusiło do wizyty u gazowników i koleżka tam odkręcił i wyczyścił zawór co jest na wężu od gazu przed 'śrubą' pokręcił i gra gitara na razie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


somsiad- już szczęśliwy ojciec!!!

Awatar użytkownika
Undertaker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 28, 2005 20:51
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Undertaker » ndz maja 14, 2006 22:31

Problemy ze spadkiem mocy po założeniu instalacji gazowej pojawiły się również w moim MK3. Po przełączeniu na gaz silnik nie chciał się wkręcać tak szybko naobroty jak działo się to na benzynie. Wymieniłem świece, filtr, elektrykę i nic nie pomogło. Na kontroli w warsztacie gdzie gaz zakładają pracownik powiedział mi, że jest za mała przestrzeń mieszania się zagu z powietrzem. Rozwiązaniem miałoby być podożenie pod mikser uszczelki podnoszącej wtryskiwacz z mikserem trochę ku górze. Zwiększając przestrzeń dostawałoby się więcej powietrza co miałoby rzekomo zminimalizować zamulanie. W wakację zamontuję tą uszczelkę i zobaczę co sie stanie. Pozdro.


YOUR PRETTY FACE IS GOING TO HELL

raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » pn maja 15, 2006 10:48

Miałem podobne problemy z falowaniem obrotów na gazie i spadkiem mocy. Okazało się, że odpadł kabelek od sondy lambda.
A silniczek krokowy możesz sprawdzic podłaczając U (kilka woltow, tak aby silnik wolno sie obracał - wtedy widac czy sie nie zacina przekładnia) pomiedzy odp. styki. Powinien sie wysuwac/wsuwac siłownik w zależności od polaryzacji napięcia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości