Witam
wymieniłem ten oring, przy okazji oring od dawki.
Przy okazji wpadła mi w ręce pompa od Trochima, ale rozleciała się po 10 km

leżała z rok zanim ją dostałem pękła w środku sprężynka i zrobiła się mielonka
Więc założyłem moją z nowymi oringami no i jest zonk. W pewnym zakresie obrotów silnik wpada w drgania ( 5 ty bieg przy 100-110 km na godz)
Zrobiłem mały eksperyment, dodając pomału gazu ( na postoju, dźwignią przy pompie ) w pewnym momencie dźwignia sama wyrywa do przodu ( zwiększając obroty )
Co może być tego przyczyną?? pompy nie rozbierałem, zmniejszyłem na pewno troszkę dawkę i może nie dokładnie przykręciłem w tym samym położeniu oś regulatora??
Jak ktoś m jakiś pomysł, czekam
Przy okazji, poskładałem pompę z 10 mm tłoczkiem
auto chodzi jak traktor, nie wiem od czego zacząć regulację, nie umiem znaleźć takiego tematu w którym jest przedstawione co po kolei ustawiać.
Pompa była całkiem rozebrana, wszystko było loozem, każda śrubka

Jeździ, ale tak jak by na niskich obrotach nie ma momentu jaki diesel powinien mieć