---==Ja mu w gaz a on nie chce jechać... Golf 2 GTI 86r==--

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SLOW RIDER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

---==Ja mu w gaz a on nie chce jechać... Golf 2 GTI 86r==--

Post autor: SLOW RIDER » czw maja 04, 2006 19:22

Witam!

MAm problem, dodaje gazu powoli to nic sie nie dzieje specjalnego, jedzie normalnie, ale jak juz przypiernicze do dechy zaczyna go dusic, dławic, szarpac, co tylko... JAka jest przyczyna>? wymieniłem juz filtr paliwa, dolałem dodatki do benzyny, oczyszczajace system wtryskowy, wydałem setki i ni chu... efektu!

pomocy...


---===X-plod===---

Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » czw maja 04, 2006 19:55

hmm moze sprawdz pompe paliwa czy daje odpowiednie cisnienie, takie moga byc objawy gdy juz nie wydala...
pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
SLOW RIDER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: SLOW RIDER » sob maja 13, 2006 14:48

Wymnieniłem juz kilka rzeczy, ktore miały mi pomoc i została ta pompa własnie... a jakie ma być cisienie w barach???? bo sa rozne pompy i teraz ktora wybrac???


---===X-plod===---

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 13, 2006 19:31




$limak

Post autor: $limak » sob maja 13, 2006 22:45

slow rider to typowy objaw kończenia się świec, może dawno nie wymieniałeś. Zobacz czy nie wypalone, jak wymienisz powinno być dużo lepiej. Nie duży koszt a efekt czasem zaskakujący.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 13, 2006 22:52

$limak pisze:slow rider to typowy objaw kończenia się świec, może dawno nie wymieniałeś. Zobacz czy nie wypalone, jak wymienisz powinno być dużo lepiej. Nie duży koszt a efekt czasem zaskakujący.
dokladnie iskra moze byc juz za slaba i paliwo je zalewa nie spalajac wszystkiego



Awatar użytkownika
SLOW RIDER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: SLOW RIDER » ndz maja 14, 2006 21:04

Panowie, moze ja napisze co wymieniłem w tej sprawie...

- filtr paliwa
- przewody wys. napięcia
- świece BOSCH W7DTC
- i uszczeliniłem pewne przewody podciśnieniowe

... i nadal kapa. Dlatego pytam jakie ma być to ciśnienie tego paliwa, bo gościu stwierdził ze mam 3,46 Bara i to jest za mało. Ma byc ponoc cos koło 5,8 BAra a poza tym pompa głosno chodzi... wręcz bzyczy, heh. Pytałem w INTERCARS w Tychach ile kosztuje pompa do GTI ale nie znam oznaczenia mojego silnika, wiec pupa zimna. No ale on i tak stwierdził ze cos około 256zł, jednak ona daje tylko niecałe 3 bary... a innych nie maja, a juz na pewno takich co daja 6 bar...

Znalazłem na allegro.pl gościa ktory sprzedaje pompy, ta ktora daje 6 BAr kosztuje 240zł, nawet sie opłaca - zerknijcie jak mozecie... http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=102625425

a co z puszką i palcem przerywacza??? tu nie warto zagladac?

Bo jak mam wydac kolejne seeeeetki złotych na "COS" co nie da efektu, to mam gdzies takich mechanikow, choć nie wiem czy to mozliwe, odpowiednia diagnoza na pierwszy rzut oka...

TAk czy inaczej dzieki za zainteresowanie, dajcie znac jak cos wam przyjdzie do głowy.
Ostatnio zmieniony ndz maja 14, 2006 21:11 przez SLOW RIDER, łącznie zmieniany 1 raz.


---===X-plod===---

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz maja 14, 2006 21:09

SLOW RIDER, widziales na linku tam chyba jest podane cisnienie?moze ci tyle starczy? a kopulka i palec to 60zl. ok. a moze tez tam tracic iskre ale by mogl ci przerywac predzej.



Awatar użytkownika
SLOW RIDER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: SLOW RIDER » ndz maja 14, 2006 21:31

... no tak, ale nie znam oznaczenia silnika, najbardziej podchodzi mi "DX" bo tez K-Jetronic ale nie jestem pewny, bo sa jeszcze inne opcje w tych rocznikach i tez na k-jetroniku.

Z tym szarpaniem to jest tak, ze sam nie wiem jak to nazwać, czy szarpanie czy dławienie a moze przerywanie... no rzuca silnikiem jak dam gaz do dechy, jakby mu paliwa brakowąło, a silnik sie szybko nagrzewa i dochodzi do tej ostatniej kreski na wskaźniku temp, wiec wydaje mi sie ze to pompa. Bo w tym momencie mieszanka jest zubozała i to moze tez spowodowac szybkie nagrzewanie, dobrze mowię???

JAk mu dam lekko na gaz to jedzie powoli bo powoli ale sie rozpedzi za jakis czas...

[ Dodano: 14 Maj 2006 21:35 ]
no ale to jest GTI jest... :cry:


---===X-plod===---

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz maja 14, 2006 22:35

wstaw zdjecie to bedzie wiadomo co to za silnik



Awatar użytkownika
SLOW RIDER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: SLOW RIDER » pn maja 15, 2006 22:12

http://www.bikepics.com/pictures/588409 - tu prosze zerknac i na tej podstawie prosze o podanie modelu silnika.

[ Dodano: 15 Maj 2006 22:18 ]
...tak dla jasnosci, wiem jaki to silnik, tylko oznaczenia nie znam... Jakies liczby na nim widnieją, literka za tymi liczbami to "G" a po prawej stronie kadłuba, patrzac na niego od przodu, widnieje napis " WW0" albo "WWO" nic wiecej.


---===X-plod===---

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości