JAK SIE ODPOWIETRZA UKŁAD PALIWOWY 1.9 GTD ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
JAK SIE ODPOWIETRZA UKŁAD PALIWOWY 1.9 GTD ??
Siemka
Mam z deczka problem ,a mianowicie :
Jade sobie autkiem Golfik 1.9 GTD 75kM ,kreseczka na czerwonym polu rezerwy,ale wg.kilometrow jeszcze powinienem zrobic min.50km
Jechalem z 60km/h z malej gorki i nadgle zgasl. Dopchalem autko do stacji ,zatankowalem do pelna i wyszlo mi ze powinno byc jeszcze ok 6-7l ropy.
I moje pytanie co to moglo sie stac ze stalo jak sie stalo??
Biore pod uwage ze zjezdzajac z tej malo stromej gorki doszlo do przechylu paliwa w zbiorniku paliwa i zassal powietrza i sie zapowietrzyl (co wczeniej nigdy mi sie nie zdarzylo przy tej ilosci paliwa)
Ale czy przy ilosci ok 6-7l paliwa w baku i mimo zjazdu z lekkiej gorki moglo dojsc do czegos takiego?? Zrozumial bym gdyby bylo tam z 2-3l ale 6-7l ??
Chce sprobowac go odpowietrzyc a nie posiadam pompki recznej czy jakos takiej do odpowietrzania(a moze mam a nawet nie wiem ,hmm?) i mam pytanie jak to sie robi lub prosze o poprawke jezeli sie myle.
Z tego co gdzies uslyszalem to odpowietrza sie w taki sposob:
Odkrecamy wtryski,lub popuszczamy je nie wyciagajac ich calkowicie.
Probujemy odpalic auto i czekamy az zacznie "tryskac" ropke z wtryskiwaczow i wtedy je wkrecamy spowrotem.
Czy to wlasnie tak sie robi??
Prosilbym o jakies ewentualnie porady jakich kluczy sie uzywa,jak zrobic zeby bylo wszystko ok.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Mam z deczka problem ,a mianowicie :
Jade sobie autkiem Golfik 1.9 GTD 75kM ,kreseczka na czerwonym polu rezerwy,ale wg.kilometrow jeszcze powinienem zrobic min.50km
Jechalem z 60km/h z malej gorki i nadgle zgasl. Dopchalem autko do stacji ,zatankowalem do pelna i wyszlo mi ze powinno byc jeszcze ok 6-7l ropy.
I moje pytanie co to moglo sie stac ze stalo jak sie stalo??
Biore pod uwage ze zjezdzajac z tej malo stromej gorki doszlo do przechylu paliwa w zbiorniku paliwa i zassal powietrza i sie zapowietrzyl (co wczeniej nigdy mi sie nie zdarzylo przy tej ilosci paliwa)
Ale czy przy ilosci ok 6-7l paliwa w baku i mimo zjazdu z lekkiej gorki moglo dojsc do czegos takiego?? Zrozumial bym gdyby bylo tam z 2-3l ale 6-7l ??
Chce sprobowac go odpowietrzyc a nie posiadam pompki recznej czy jakos takiej do odpowietrzania(a moze mam a nawet nie wiem ,hmm?) i mam pytanie jak to sie robi lub prosze o poprawke jezeli sie myle.
Z tego co gdzies uslyszalem to odpowietrza sie w taki sposob:
Odkrecamy wtryski,lub popuszczamy je nie wyciagajac ich calkowicie.
Probujemy odpalic auto i czekamy az zacznie "tryskac" ropke z wtryskiwaczow i wtedy je wkrecamy spowrotem.
Czy to wlasnie tak sie robi??
Prosilbym o jakies ewentualnie porady jakich kluczy sie uzywa,jak zrobic zeby bylo wszystko ok.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
JAK SIE ODPOWIETRZA UKŁAD PALIWOWY 1.9 GTD ??
No nie do końca tak. Potrzebujesz drugiej osoby do kręcenie kluczykiem a ty popuszczasz przewody ciśnieniowe idące do wtrysków i obserwujesz czy tryska paliwem. Nie wiem tylko czy pompa sama zaciągnie ON jeśli w przewodach jest pusto? Może trzeba by zalać przewody i pompę przy pomocy jakiejś strzykawki? A co do tego, że zostało 7-6l a silnik zgasł, to kiedy ostatnio filtr paliwa wymieniałeś? Może tu jest powód problemów? Warto jeszcze sprawdzić szczelność instalacji paliwowej pod kątem wycieków i zapowietrzania. Powodzenia.
pzdr
zyggy
zyggy
Re: JAK SIE ODPOWIETRZA UKŁAD PALIWOWY 1.9 GTD ??
Wiem wiem ze bedzie mi potrzebna druga osoba ,to wiadomo.
A filtr wymienialem moze z 3tyg.temu firmy Vasco C210 (PP 839). Poprzednio tez na takim jezdzilem i wszystko bylo ok.
Jesli jeszcze jakies porady by ktos mial to prosze pisac.
A filtr wymienialem moze z 3tyg.temu firmy Vasco C210 (PP 839). Poprzednio tez na takim jezdzilem i wszystko bylo ok.
Jesli jeszcze jakies porady by ktos mial to prosze pisac.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
JAK SIE ODPOWIETRZA UKŁAD PALIWOWY 1.9 GTD ??
Niczego nie odkręcamy ,niczego nie popuszczamy ,zakładamy pompke gruszkę na przewód zasilający przed filtrem i pompujemy aż pojdzie ropa przelewem .Jak nie mamy pompki (to kupujemyspokolos2 pisze:Odkrecamy wtryski,lub popuszczamy je nie wyciagajac ich calkowicie.
Probujemy odpalic auto i czekamy az zacznie "tryskac" ropke z wtryskiwaczow i wtedy je wkrecamy spowrotem.
Czy to wlasnie tak sie robi??
Prosilbym o jakies ewentualnie porady jakich kluczy sie uzywa,jak zrobic zeby bylo wszystko ok.
Z gory dziekuje i pozdrawiam

Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
JAK SIE ODPOWIETRZA UKŁAD PALIWOWY 1.9 GTD ??
Te wskaźniki doskonałe nie są. Zauważyłem u siebie w GTD, że przy poziomie poniżej połowy czerwonego pola zaczynają się problemy. W wężykach widać bąble powietrza zaciągane z baku, pojawiają się lekkie problemy z rozruchem, nie odpala od strzała a za lekkim zakręceniem. Przy tych testach raz mi zgasł w okolicy białej krechy ale jeszcze na czerwonym. Po zalaniu pokręciłem z 10 razy po kilka sekund z przerwami i zagadał.
JAK SIE ODPOWIETRZA UKŁAD PALIWOWY 1.9 GTD ??
Kurde no.
Sprobuje moze jutro najpierw poluzowac przewody od wtryskow i pokrece nim moze zalapie.
W instr.obslugi jest napisane ze powinno sie wcisnac pedal gazu na maxa i krecic tak ok 10-15s i kilka razy to powtorzyc,tylko ze zapewno rozladuje akusia tym spoosbem
no i wiadomo jak sie czasami maja instr.do praktyki...
Sprobuje moze jutro najpierw poluzowac przewody od wtryskow i pokrece nim moze zalapie.
W instr.obslugi jest napisane ze powinno sie wcisnac pedal gazu na maxa i krecic tak ok 10-15s i kilka razy to powtorzyc,tylko ze zapewno rozladuje akusia tym spoosbem

JAK SIE ODPOWIETRZA UKŁAD PALIWOWY 1.9 GTD ??
spokolos2, jak kiedyś próbowałem tak kręcić długo to rzeczywiście aku padł zanim odpalił. Jak kręciłem z przerwami to wychodziło.
Dopisałem sobie teorię, że przy takim pokręcianiu przerywanym wytwarza się pewne podciśnienie w układzie zasilania mimo zaniku obrotów i trochę ułatwia zaciągnięcie.
Dopisałem sobie teorię, że przy takim pokręcianiu przerywanym wytwarza się pewne podciśnienie w układzie zasilania mimo zaniku obrotów i trochę ułatwia zaciągnięcie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości