Witam
Zamierzam kupić od kolegi Forda Galaxy 98' silnik AFN. Kolega nie zamierzał go sprzedawać i robił dla siebie więc w październiku wymienił sprzęgło (wstawiony jedno mas), oraz turbinę (również nowa).
Po wymianie raczej nie podpinał go pod kompa bo nie miał kabla. Ogólnie samochód śmiga jak się patrzy, spokojnie ciągnie nawet pod 4k obr. ale raz gdy puściłem go ze sporej górki i bardzo szybko osiągnął prędkość 160km/h odstawiła się turbina (przestał ciągnąć, po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy) podpiąłem go pod kompa i były następujące błędy:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
35-10 - - - Intermittent
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent (znalazłem, że to niby spalona kontrolka od świec, ale świeci się, więc może to nie to lub wymienił żarówkę)
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Po skasowaniu błędów już się nie pojawiły tzn na wolnych obrotach. Jutro się przejadę i zobaczę jeszcze raz.
Tylko proszę nie piszcie, że nie powinienem go butować itd. bo to wiem, ja po prostu sprawdzam sprzęt przed kupnem.
Błędy Galaxy Mk1 AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Błędy Galaxy Mk1 AFN
Temat nadaje się bardziej do działu diagnostyka, ale to moderator się będzie z tym bawił
1. 00553
(Silnik/Kody błędów)
Miernik G70 masy powietrza. Niedopuszczalna wartość sygnału. Przerwa lub zwarcie z masą. Zwarcie z potencjałem plus. Napięcie zasilania.
Błąd przepływomierza- mógł być wypięty na włączonym silniku, albo jakiś stary nie skasowany błąd- skasować- i sprawdzić czy powróci.
1. 00626
(Silnik/Kody błędów)
Lampka sygnalizacyjna K29 rozgrzewania świec. Zwarcie z potencjałem plus.
1. 00519
(Silnik/Kody błędów)
Czujnik G71 podciśnienia w kolektorze ssącym. Niedopuszczalna wartość sygnału. Zwarcie z potencjałem plus. Przerwa w ciągłości przewodów / zwarcie z masą. Napięcie zasil
Skasować i sprawdzić czy powróci
1. 65535
(AIRBAG/Kody błędów)
Uszkodzenie komputera sterującego.
1. 00553
(Silnik/Kody błędów)
Miernik G70 masy powietrza. Niedopuszczalna wartość sygnału. Przerwa lub zwarcie z masą. Zwarcie z potencjałem plus. Napięcie zasilania.
Błąd przepływomierza- mógł być wypięty na włączonym silniku, albo jakiś stary nie skasowany błąd- skasować- i sprawdzić czy powróci.
1. 00626
(Silnik/Kody błędów)
Lampka sygnalizacyjna K29 rozgrzewania świec. Zwarcie z potencjałem plus.
1. 00519
(Silnik/Kody błędów)
Czujnik G71 podciśnienia w kolektorze ssącym. Niedopuszczalna wartość sygnału. Zwarcie z potencjałem plus. Przerwa w ciągłości przewodów / zwarcie z masą. Napięcie zasil
Skasować i sprawdzić czy powróci
1. 65535
(AIRBAG/Kody błędów)
Uszkodzenie komputera sterującego.
Błędy Galaxy Mk1 AFN
A 00575??
Czyli ogólnie błędy te mogły powstać np. z powodu odpięcia ako podczas remontu i ewentualnych późniejszych działań przy naprawach?
Rozumiem obserwować i sprawdzać błędy.
A co z wyłączeniem turbo??
Czyli ogólnie błędy te mogły powstać np. z powodu odpięcia ako podczas remontu i ewentualnych późniejszych działań przy naprawach?
Rozumiem obserwować i sprawdzać błędy.
A co z wyłączeniem turbo??
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Błędy Galaxy Mk1 AFN
NOTLAUF - w wyszukiwarce jest opis tego znaczenia, trzeba podpiąć vag,a i zrobić logi dynamiczne 003.008.011 razem i 011+010 ,popo666 pisze:A co z wyłączeniem turbo??
logi robisz na ciepłym silniku na trzecim biegu od 1400 do 4000 z sandałem w podłodze- vag/engine/meass block i wybierasz grupy trzeci bieg 1400 obr/min- log/start i but na max i czekasz aż wskazówka obrotomierz minie 4000obr/min stop.
Logi wrzucasz tutaj http://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; do rejestracji wystarczy adres email potem wklejasz linki do logów w temacie w dziale diagnostyka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 181 gości