gasnie po odkreceniu korka oleju

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: olivier3103 » pn lis 15, 2010 17:18

na poczatku chcialbym sie przywitac na forum vw
jest to moje nowe autko vw mk2 z silnikiem 1.8 gti pf wersja us

auto ogolnie do zadbania i dopieszczenia glownie silnik

zaczalem ostatniio wymieniac powoli filtry etc

i mam pytanie takie

auto ogolnie dziwnie pracuje na pb gdyz obroty faluja,,krokowy dziala..przeplywka takze...
wczoraj zostala wymieniona uszczelka pod klawiatura ktora nastepnego dnia zostala zassana do srodka i dalej lecial olej i to wiecej niz poprzednia
wymieniona zostala uszczelka ponownie z wieksza iloscia silikonu.
Auto teraz stoi i czeka az sie silikon zeschnie
Wiec pytanko jest takie

czemu zassalo ta uszczelke??
i czemu jak odkrece korek od oleju to obroty troche spadaja??

nie chlapie olejem ani nic....nie gasnie ale obroty duzo opadaja a jak bagnet wyciagne to jeszcze gorzej

co to moze by??



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: prezesik25 » pn lis 15, 2010 18:21

moim zdaniem odma jest zapchana - wąż z tyłu łączący przestrzeń korbową, pokrywę rozrządu z wytryskiem.


Obrazek
Obrazek

olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: olivier3103 » pn lis 15, 2010 18:39

chodzi o ten przewod??
Obrazek



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: prezesik25 » pn lis 15, 2010 18:46

Tak, może on być zapchany. Z tyłu silnika na dole przy bloku jest separator oleju, który oddziela olej i pozwala na odpowietrzenie skrzyni korbowej od rosnącego ciśnienia. Należałoby wszystko rozkręcić, wyjąć i umyć w benzynce ekstrakcyjnej.


Obrazek
Obrazek

olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: olivier3103 » pn lis 15, 2010 19:03

no ten przewod akurat czyscilm ale i tak byl czysty....tylko ze ta puszka co wchodzi w pokrywe ma ulamany ten zaczep

a jak dojsc do tego drugiego weza i go rozkrecic?



kryst
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: sob paź 16, 2010 17:47
Lokalizacja: KONIN WLKP

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: kryst » pn lis 15, 2010 19:22

wiesz cos na temat tego czy np silnik brał olej wcześniej?



olivier3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn lis 15, 2010 17:00

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: olivier3103 » pn lis 15, 2010 19:30

nie wiem wlasnie nic....auto ogolnie zdrowe..ladne....silnik pali na strzala....isc idzie....ale brakuje mu troche do tych 107 koni
ojej wymienilem od razu bo nie wiadomo co tam bylo.....wlalem castrola 15w40 mineralny



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: toffic » pn lis 15, 2010 23:59

W PFie nie ma z tyłu żadnego separatora odmy, wg mnie masz małą nieszczelność w dolocie, źle ustawiony przepływomierz albo zapłon. Pierwszą rzecz możesz sprawdzić sam, z resztą niestety możesz sobie nie poradzić



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gasnie po odkreceniu korka oleju

Post autor: Paweł Marek » wt lis 16, 2010 09:38

olivier3103, spadek obrotów w każdym silniku z taką konstrukcją odmy czyli PF, PB albo 2E z mk3 jest normą wynika z konstrukcji odmy - silnik ciągnie do dolotu z odmy po odkręceniu korka powietrze nie widziane przez przepływomierz i stąd zaburzenia obrotów - tak ma być i tym się nie martw.
A co do uszczelki - została źle dobrana i tyle. Żadnego silkonu. Jeśli masz blaszaną pokrywę - typowa uszczelka np korkowa. Jesli pokrywa jest aluminiowa - wymaga innej uszczelki metalowo - gumowej, droższej trochę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości