Do wlascicieli 1V o alternator
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bucus
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz paź 31, 2004 15:54
- Lokalizacja: Koszalin / Nowe Bielice
- Kontakt:
Do wlascicieli 1V o alternator
Jakie macie parametry napisane na alternatorze bo ostanio ogladjac swoj zauwazylem ze chyba mam jakis od benzyniaka i chcialbym sie dowiedziec jaki Wy macie.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Dieselki były wyposażone w alternator MOTOROLA lub BOSCH, i w zależności od wyposażenia to były alternatory dające prąd od 45 do 65A
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Chyba nie masz od benzyniaka, jeśli masz oryginalne jego mocowanie. Ja akurat w swoim 1V mam Bosh 45A.( zielona nalepka)
Alternator w dieslu jest napinany od dołu, jak byś chciał założyć od benzyny, to musiał byś go napiąć od góry (ale się nie da,bo przeszkadz pompa wtryskowa), ma wyżej uchwyt do napinania.
Tak więc różnią się umiejscowieniem uchwytu do napinacza.
Wiem o tym, bo sam zakładałem 65A i 90A od benzyniaka i musiałem dorobić napinacz na taki własnej konstrukcji od dołu prosty,potem jak banan wywinięty do góry i do alternatora.Ten 90A ładował nieźle, ale szybko niszczyły się paski klinowe i co chwila musiałem go napinać bo ciągle się polużniał albo pasek się wyciągał. Chyba za duży stawiał opór przy obciążeniu.
Alternator w dieslu jest napinany od dołu, jak byś chciał założyć od benzyny, to musiał byś go napiąć od góry (ale się nie da,bo przeszkadz pompa wtryskowa), ma wyżej uchwyt do napinania.
Tak więc różnią się umiejscowieniem uchwytu do napinacza.
Wiem o tym, bo sam zakładałem 65A i 90A od benzyniaka i musiałem dorobić napinacz na taki własnej konstrukcji od dołu prosty,potem jak banan wywinięty do góry i do alternatora.Ten 90A ładował nieźle, ale szybko niszczyły się paski klinowe i co chwila musiałem go napinać bo ciągle się polużniał albo pasek się wyciągał. Chyba za duży stawiał opór przy obciążeniu.
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Witam pana Marka09 widze moje okolice Prawie co dzienie mijam Wolin jak jadę do pracy do Międzyzdrojów. Po co takiej mocy alternator (90 A) chyba że sprzęt Car Audio wielgachny . Ja mam też bosha 45A (zielona naklejka) i ładuje akumulator 72A\h. Jak znajdę ciut czasu to foty zamieszcze.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Witam vw_vandal.
Zakładałem 90A bo myślałem, że będzie lepiej ładował mi akumulator, wiadomo częste odpalanie diesla trochę prądu zżera, do tego tak jak mówisz był wzmacnicz. Trochę pograło radio i z ledwością wtedy zapalał, a czasem nie miał siły i trochę kicha, ale trzeba było lekko pchnąć furmankę, żeby odpalić.
I tak alternator nic tu nie pomógł, bo problem się skończył jak kupiłem nowy akumulator. Tamten poprostu stracił moc i teraz 45A wystarcza.
Pozdrowienia.
Zakładałem 90A bo myślałem, że będzie lepiej ładował mi akumulator, wiadomo częste odpalanie diesla trochę prądu zżera, do tego tak jak mówisz był wzmacnicz. Trochę pograło radio i z ledwością wtedy zapalał, a czasem nie miał siły i trochę kicha, ale trzeba było lekko pchnąć furmankę, żeby odpalić.
I tak alternator nic tu nie pomógł, bo problem się skończył jak kupiłem nowy akumulator. Tamten poprostu stracił moc i teraz 45A wystarcza.
Pozdrowienia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 99 gości