demontaz głowicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
demontaz głowicy
Czy demontując głowice trzeba ja obowiązkowo planować
Kupie 4 dekle do aluflegi 14" firmy RONAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3956749#3956749
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3956749#3956749
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
demontaz głowicy
niema takiego obowiązku ale trzeba mieć czym sprawdzić jej płaskość - to jest kwestia setnych częsci milimetra. Jeśli jest w normie i niema żadnych wżerów np po uszkodzeniu uszczelki to nie trzeba. Jedak w zdecydowanej większości przypadków się planuje zwyczajowo czy też dla świętego spokoju, co wcale nie jest takie dobre bo do wielu silników producent w zasadzie nie dopuszcza planowania.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
demontaz głowicy
jak sprwdzic płaskosc głowicy po demontazu , czy planowanie moze sie tez odnosić do bloku silnika
Kupie 4 dekle do aluflegi 14" firmy RONAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3956749#3956749
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3956749#3956749
demontaz głowicy
Sprawdzasz specjalnym przymiarem płaskość i głowicy i bloku. To jest coś takiego podobnego do linijki tylko że wykonane z mega dokładnością. Przykładasz do głowicy i patrzysz czy jest gdzieś luz, tak samo z blokiem.
Niektórzy mierzą też czujnikiem zegarowym, ale ja wolę przymiarem.
A jak dla mnie to nie zaszkodzi głowicy parę setek liznąć.
Za planowanie zapłacisz kartą mastercard - pewność, że wszystko jest ok - bezcenna
Niektórzy mierzą też czujnikiem zegarowym, ale ja wolę przymiarem.
A jak dla mnie to nie zaszkodzi głowicy parę setek liznąć.
Za planowanie zapłacisz kartą mastercard - pewność, że wszystko jest ok - bezcenna
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
demontaz głowicy
Jak masz pokrzywiony blok to ja bym już takiego do swojego auta nie zakładał.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Re: demontaz głowicy
W jaki sposób tym liniałem sprawdzac ? przykładaja kawałek po kwałku ? czujnikiem tak samo ?c-master pisze:Sprawdzasz specjalnym przymiarem płaskość i głowicy i bloku. To jest coś takiego podobnego do linijki tylko że wykonane z mega dokładnością. Przykładasz do głowicy i patrzysz czy jest gdzieś luz, tak samo z blokiem.
Niektórzy mierzą też czujnikiem zegarowym, ale ja wolę przymiarem.
A jak dla mnie to nie zaszkodzi głowicy parę setek liznąć.
Za planowanie zapłacisz kartą mastercard - pewność, że wszystko jest ok - bezcenna
Kupie 4 dekle do aluflegi 14" firmy RONAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3956749#3956749
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3956749#3956749
demontaz głowicy
Liniał przykładasz wzdłuż, wszerz, po skosie - jak chcesz tak aby zobaczyć czy na płaszczyzna jest równa i pod liniałem nie ma szczeliny.
Czujnik montujesz na głowicy i "jeździsz" nim na tym jego wysięgniku po głowicy i patrzysz na wskazówkę jak się zachowuje.
Masz tu przykładowe foto - 1.1mm jest dla diesla - książka do 1.6 D
Czujnik montujesz na głowicy i "jeździsz" nim na tym jego wysięgniku po głowicy i patrzysz na wskazówkę jak się zachowuje.
Masz tu przykładowe foto - 1.1mm jest dla diesla - książka do 1.6 D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości