jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

Post autor: berthold61 » sob lis 13, 2010 18:32

pacjent to 1,6 td 1V 60ps ale pompa wtryskowa wymieniona na taką z zwykłego diesla (stara zdechła) z tłoczkiem prawdopodobnie 9 mm przyspieszacz jest ale bez regulacji dawki mam ewentualnie jeszcze górę LDA z SB-ka ale nie wiem czy ją zakładać bo auto do młodego będzie i nie wiem czy nie lepiej jak by było w normie ,ale do rzeczy muszę wymienić końcówki wtrysków prawdopodobnie te chińskie FIRDS i pytanie jaki numer tych końcówek i na jakie ciśnienie pompiarz miałby to ustawić bo w 1v normalnie jest 155 ale teraz to pompa wymieniona??czy nie lepiej na 130
auto musi na tych wtryskach pojeżdzić z 20 tys km więcej nie musi


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 22:28

Ustawiasz jak było 155 barów, 130 to do turbo za mało i może nie rozpylać jak trzeba pod ciśnieniem. Końcówki od JR lub SB. Do pompy taj timing od SB, LDA nie jest konieczne, chyba, że kierowca operuje pedałem jak w systemie binarnym - 0 i 1.



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

Post autor: berthold61 » sob lis 13, 2010 22:41

t0mal pisze:Ustawiasz jak było 155 barów, 130 to do turbo za mało i może nie rozpylać jak trzeba pod ciśnieniem. Końcówki od JR lub SB. Do pompy taj timing od SB, LDA nie jest konieczne, chyba, że kierowca operuje pedałem jak w systemie binarnym - 0 i 1.
nie no lda raczej nie będę zakładał łebek co dopiero prawko odebrał to niech sobie w spokoju manier na drodze nabierze jak byś mógł mi podać numery tych końcówek z tej strony
kod
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-vw- ... 17050.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale jak sie nie mylę to 297 ewentualnie popraw mnie


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

Post autor: t0mal » sob lis 13, 2010 23:01

274 zakładaj, pompa bez LDA jest wydajniejsza, gwoli ścisłości :) Od końcówek mocy nie przybędzie, to samo od timingu, najwyżej przywróci to silnik do fabrycznych osiągów i uchroni tłoki przed stopieniem. Szybko nie będzie jeździł bo na fabrycznej uszczelce pod głowicę jest to nie możliwe, ale najskuteczniejszą blokadę niektóre 1V miały już założoną fabrycznie - zawór bezpieczeństwa na kolektorze dolotowym - obcina on doładowanie i powstrzyma zapędy młodego rajdowca - jeśli ma regulację wystarczy, że rozwiercisz śrubę, tak, żeby nie dawało się nią kręcić. Tylko nie skręć za bardzo, żeby nie rozbił się o tira przy wyprezedzaniu.



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy

Post autor: berthold61 » sob lis 13, 2010 23:05

t0mal pisze:274 zakładaj, pompa bez LDA jest wydajniejsza, gwoli ścisłości :) Od końcówek mocy nie przybędzie, to samo od timingu, najwyżej przywróci to silnik do fabrycznych osiągów i uchroni tłoki przed stopieniem. Szybko nie będzie jeździł bo na fabrycznej uszczelce pod głowicę jest to nie możliwe, ale najskuteczniejszą blokadę niektóre 1V miały już założoną fabrycznie - zawór bezpieczeństwa na kolektorze dolotowym - obcina on doładowanie i powstrzyma zapędy młodego rajdowca - jeśli ma regulację wystarczy, że rozwiercisz śrubę, tak, żeby nie dawało się nią kręcić. Tylko nie skręć za bardzo, żeby nie rozbił się o tira przy wyprezedzaniu.
oki dzięki a ta śrubka do regulacji turbo już jest ukręcona :pub:


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości