pacjent to 1,6 td 1V 60ps ale pompa wtryskowa wymieniona na taką z zwykłego diesla (stara zdechła) z tłoczkiem prawdopodobnie 9 mm przyspieszacz jest ale bez regulacji dawki mam ewentualnie jeszcze górę LDA z SB-ka ale nie wiem czy ją zakładać bo auto do młodego będzie i nie wiem czy nie lepiej jak by było w normie ,ale do rzeczy muszę wymienić końcówki wtrysków prawdopodobnie te chińskie FIRDS i pytanie jaki numer tych końcówek i na jakie ciśnienie pompiarz miałby to ustawić bo w 1v normalnie jest 155 ale teraz to pompa wymieniona??czy nie lepiej na 130
auto musi na tych wtryskach pojeżdzić z 20 tys km więcej nie musi
jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy
Ustawiasz jak było 155 barów, 130 to do turbo za mało i może nie rozpylać jak trzeba pod ciśnieniem. Końcówki od JR lub SB. Do pompy taj timing od SB, LDA nie jest konieczne, chyba, że kierowca operuje pedałem jak w systemie binarnym - 0 i 1.
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy
nie no lda raczej nie będę zakładał łebek co dopiero prawko odebrał to niech sobie w spokoju manier na drodze nabierze jak byś mógł mi podać numery tych końcówek z tej stronyt0mal pisze:Ustawiasz jak było 155 barów, 130 to do turbo za mało i może nie rozpylać jak trzeba pod ciśnieniem. Końcówki od JR lub SB. Do pompy taj timing od SB, LDA nie jest konieczne, chyba, że kierowca operuje pedałem jak w systemie binarnym - 0 i 1.
kod
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-vw- ... 17050.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale jak sie nie mylę to 297 ewentualnie popraw mnie
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy
274 zakładaj, pompa bez LDA jest wydajniejsza, gwoli ścisłości
Od końcówek mocy nie przybędzie, to samo od timingu, najwyżej przywróci to silnik do fabrycznych osiągów i uchroni tłoki przed stopieniem. Szybko nie będzie jeździł bo na fabrycznej uszczelce pod głowicę jest to nie możliwe, ale najskuteczniejszą blokadę niektóre 1V miały już założoną fabrycznie - zawór bezpieczeństwa na kolektorze dolotowym - obcina on doładowanie i powstrzyma zapędy młodego rajdowca - jeśli ma regulację wystarczy, że rozwiercisz śrubę, tak, żeby nie dawało się nią kręcić. Tylko nie skręć za bardzo, żeby nie rozbił się o tira przy wyprezedzaniu.

-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: jakie końcówki wtryskó dobrać po wymianie pompy
oki dzięki a ta śrubka do regulacji turbo już jest ukręconat0mal pisze:274 zakładaj, pompa bez LDA jest wydajniejsza, gwoli ścisłościOd końcówek mocy nie przybędzie, to samo od timingu, najwyżej przywróci to silnik do fabrycznych osiągów i uchroni tłoki przed stopieniem. Szybko nie będzie jeździł bo na fabrycznej uszczelce pod głowicę jest to nie możliwe, ale najskuteczniejszą blokadę niektóre 1V miały już założoną fabrycznie - zawór bezpieczeństwa na kolektorze dolotowym - obcina on doładowanie i powstrzyma zapędy młodego rajdowca - jeśli ma regulację wystarczy, że rozwiercisz śrubę, tak, żeby nie dawało się nią kręcić. Tylko nie skręć za bardzo, żeby nie rozbił się o tira przy wyprezedzaniu.

było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości