Wałki ADR do AGU czy warto?

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: evolution » ndz paź 31, 2010 18:18

do skrzyni 5b tak


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » ndz paź 31, 2010 22:02

a w new bettle byly silniki 2.0 16v ???


2.0 8 v wiem i 1.8T 20v wiem ale 2.0 16v nie kojarze :/

szukaj sprzegla do 2.0 16v ibiza abf - kompletgne do abf mnie kosztowalo po maks znizkach 343,70 zł w intercars ale po po maks znizkach + 8 zl sruby aso


dead slow but still forward

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » pn lis 01, 2010 15:02

Sprzęgło zamówię a Auto-Landzie (mam tam 30% zniżek) CZyli zamówic kompletne sprzęgło do silnika 2.0 ABF + śróby do koła zamachowego i docisku tak?
A co do zamachu to ten z aukcji będzie pasował czy szukac innego? Bo nowe koło zamachowe kosztuje pewnie ponad 1000zł do silnika ABF.


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » pn lis 01, 2010 17:02

to będzie
http://allegro.pl/kolo-zamachowe-jednom ... 93116.html" onclick="window.open(this.href);return false;

szukaj na forum jest tematów od groma


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
adam1985
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:22
Lokalizacja: Łowicz (ELC)
Kontakt:

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: adam1985 » czw lis 04, 2010 09:39

Tez mam lekki jednomas w 1.8t i potwierdzam ze to dobry pomysl. Toczone rowniez u otoczaka :bigok:


[img]http://img190.imageshack.us/img190/7876/podpisp.jpg[/img]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » pn lis 08, 2010 10:14

Intercooler który zamówiłem wygląda tak.
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 36065.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Może to trochę głupie że pytam dopiero po zakupie ale czy będzie dobry do mojego auta?
Chodzi mi o wydajność i czy mogę liczyć na jakikolwiek przyrost mocy?
Był jeszcze 4 cm wyższy ale wydawał mi się za wielki a przy moim turbo turbodziura mogła by być duża.
Pozdrawiam!


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » pn lis 08, 2010 18:18

moj kolega z częstochowy tym handluje :) trzeba bylo pisac ze szukasz ic ....................

w kazdym razie :) bedziesz zadowolony :) mam blizniaczy do tego i jest bardzo OK

szukaj wzmocnienia czolowego usa bo jak nie bedziesz musial odrobinke pociac zderzak


dead slow but still forward

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » sob lis 13, 2010 10:11

Zamontowałem ic i mam problem ze zderzakiem. Dospawałem do wzmocnienia czołowego uchwyty i dosunołem go maksymalnie do chłodnicy klimy 0.5 cm luki pomiędzy ic a klimą. Zamontowałem go zaraz pod wzmocnieniem i niemogę zanic przykręcić zderzaka, odpycha mi go dołem. Pociołem go prawie maksymalnie jak sie dało i wchodzi ale deliktanie jeszcze napiera. I tu rozdzi sie moje pytanie. Czy istnieje zderzak który jest bardziej wysunięty do przodu pod który ic zmieścił by się bez problemu? Chodzi mi o zderzak od wersji amerykańskiej albo zderzak od R32. Laminaty nie wchodzą w grę.


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Yuri » sob lis 13, 2010 11:37

Bolo159 pisze:Chodzi mi o zderzak od wersji amerykańskiej albo zderzak od R32.
USA to chyba to samo co EU, tyle, że z obrysówkami, więc taka zamiana nic nie da. Zostaje R32. Z tym, że moim zdaniem, powinno się zakładać razem z progami i tylnym coby to wszystko stylistycznie ze sobą grało ;).



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: szczep » sob lis 13, 2010 13:18

Yuri pisze:
Bolo159 pisze:Chodzi mi o zderzak od wersji amerykańskiej albo zderzak od R32.
USA to chyba to samo co EU, tyle, że z obrysówkami, więc taka zamiana nic nie da. Zostaje R32. Z tym, że moim zdaniem, powinno się zakładać razem z progami i tylnym coby to wszystko stylistycznie ze sobą grało ;).

zderzak US jest delikatnie bardziej napompowany, listwa zderzaka jest o 2cm dłuższa niż ta z wersji Euro :jezor:



Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » sob lis 13, 2010 14:04

A posiada ktoś dokładne wymiary tych zderzaków? Jakieś rysunki techniczne?

Zastanawiam się nad tym: http://allegro.pl/hit-fabrycznie-nowy-z ... 99028.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lub nad tym: http://allegro.pl/vw-golf-iv-r32-r-32-r ... 33244.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale najpierw muszę znać dokładne wymiary bo wielką lipą było by cięcie zderzaka od R32 :grrr:


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » sob lis 13, 2010 15:04

dla mnie obklejanie auta czym kolwiek poza pakierem r32 bylo by profanacja budy - a seryjny miesci na styk ale miesci - widzialem juz X golfow i tdi i 1.8T z ic z przodu i jest ok -pozostaje kwestia stylistyki i gustu - jednym odpowiadaja rury innym nie

w usa warto zwrocic uwage na wieksze wzmocnienie czolowe ktore miesci pod spodem IC - datego za woda sie kazdemu miesci a nam nie :satan:
rozwiazanie jedno albo wysunac ic daleko w przod albo naciac wzmocnienie czolowe i w gore wsunac ic

u mnie jest tak

Obrazek

6 grudnia bede robic drobna kosmetyke orurowania to moge zrobic fotki z pod zderzaka co wycialem etc


dead slow but still forward

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: Bolo159 » sob lis 13, 2010 17:09

Umnie ic jest trochę niżej i rury wychodzą niżej praktycznie na łączeniu zderzaka z dokładką dlatego nie moge tego zmieścić. Dzisiaj jak wrócę do domu to sprubuję jeszcze przyciąć bo chciał bym wkońcu przejechać się z nowym ic :-) Umnie problem leży również w tym że dojście do ic mam zrobione rura 53 a wyjście z ic na ssący 63 i prawa strona bardziej oddstaje.


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Wałki ADR do AGU czy warto?

Post autor: dcsp52 » sob lis 13, 2010 17:14

ja ci powiem tak

ja miaem do zestawu amerykanskiego dane amerykanskie dystanse miedzy IC i ich wzmocnienie czolowe - pozbylem sie tego i przykrecilem bezposrednio
wczesniej tez do samego dolu wystawal a to raptem bylo 20 mm

:) walcz - da się

jak masz orurowanie puszczone ? klasycznie czy gora ?


dead slow but still forward

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości