[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

Post autor: sieski » sob lis 13, 2010 12:17

powiem ci tak kolego to nie sa popychacze tylko samoregulatory i nawet nowe stukaja tak ci powiem juz nieraz sie spodkalem z ty umnie mam to samo tylko zrobilem wczesniej remont glowicy coprawda praca sie uciszyla a ten mechanik cie raczej naciognol bo ten popychacz niemogly sie wytrzec... a co prawda to prawda z tymi silnikami coz one maja zarabiac dla fabryki vw taka moja teori... a co do klekotu no stres te typy tak maja glosniej ciszej ale maja no telepia sie jak stare k...y heheheh


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

Post autor: RasPL » sob lis 13, 2010 15:06

jak wszystko jest dobrze zrobione to nowe nie mogą stukać, a wytrzeć to się mogą samoregulatory lub wałki, a pozatym jakie to dzwigienki są w tym silniku ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

Post autor: sieski » sob lis 13, 2010 16:29

widac malo wiesz 3 razy u siebie wymienial i caly czas puk puk suk stuk coprawda mniej ale slychac to i niesadze zeby walki sie wytarly dodam ze to byla glowica po remoncie niezakladalem tego bez remontu... te typy tak maja;p wieczorem wzuce fotke jak chcesz za 1 razem myslalem ze jak spuscilem olej z samoregulatora ze to jest wina oddalem wziolem nowe niespuszczalem i to samo :bajer: http://allegro.pl/blok-silnika-golf-iv- ... 31988.html" onclick="window.open(this.href);return false; lukni jak to wyglada malo tego zakazdym razem trzeba sciagnac rozrzad;/.....


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

[MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

Post autor: RasPL » sob lis 13, 2010 21:05

malo to wiem bo pierwszy raz widzę w VW silniku klawiaturę, przepraszam nie wiedziałem że takie rzeczy robili, silnika takiego nie rozbierałem ale żeby przestał pukać napewno da się zrobić, jak puka to gdzieś tam jest luz


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
_Lucas_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt maja 25, 2010 22:44
Lokalizacja: Słubice FSL

Re: [MK4] 1.4 16v totalny remont silnika... pomocy

Post autor: _Lucas_ » ndz lis 14, 2010 16:39

sieski pisze:powiem ci tak kolego to nie sa popychacze tylko samoregulatory i nawet nowe stukaja tak ci powiem juz nieraz sie spodkalem z ty umnie mam to samo tylko zrobilem wczesniej remont glowicy coprawda praca sie uciszyla a ten mechanik cie raczej naciognol bo ten popychacz niemogly sie wytrzec... a co prawda to prawda z tymi silnikami coz one maja zarabiac dla fabryki vw taka moja teori... a co do klekotu no stres te typy tak maja glosniej ciszej ale maja no telepia sie jak stare k...y heheheh
Tak wiem ,że to samoregulatory, co do tych popychaczy-samoregulatorów to dwa z całego kompletu były do wymiany wymieniłem całość bo kupiłem bardzo okazyjnie nowy cały komplet i liczyłem na to ,że będzie wszystko OK, kiedy po wymianie okazało się ,że nadal stuka mechanik pokazał mi na przykładzie dźwigienki zaworu z innego modelu o co chodzi z tym ,że są wytarte, i z tego co mi pokazał to na tych dźwigienkach były wybite w metalu główka popychacza więc nie wiem czy nie naciągnął bo zawsze bierze ode mnie dużo mniej niż od innych i raczej nie zależało mu na tym aby mnie naciągać, kiedy po wymianie dźwigienek okazało się ,że nadal jest jak było powiedział mi ,że już nie wiem co można z tym zrobić bo wałki nie mają wżerów ani nic innego, samoregulatory i dźwigienki wymienione i cała góra jest na jego oko OK, powiedział ,że można jeszcze spróbować wlać inny olej i zobaczyć wtedy.

Wczoraj posiedziałem trochę na angielskim forum gdzie większość młodych ma Golfa z silnikiem 1.4l i u 90% osób występuje właśnie te stukanie. Ludzie też wymieniali samoregulatory, dźwigienki, czyścili przepustnice, wymieniali olej i filtry i nadal im wali, niektórym pomagało wlanie innego oleju innym nie, a jeden na dziesięciu nie miał w ogóle problemu ze stukami także nie wiem



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości