problem się rozwiązał tak jak myślałem pompa wtryskowa była na zdechnięciu na alledrogo kupiłem zwykłą to znaczy z zwykłego diesla i pali od dotyku
to jest silnik 1v turbo diesel 60ps a pompa miała tłoko rozdzielacz ten cieńszy a w tej nowszej tz starszej jak się nie mylę 9 mm ,ciekawe jak się to spisze w praniu bo zwykły diesel ma wtryski ustawione na 130 a turbodiesle na 155 ciekawe
zawór na filtrze
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
zawór na filtrze
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
zawór na filtrze
Wystarczy, że minimalne opóźnisz wtrysk i będzie chulać. 1V to jest wolnossący diesel, któremu dołożono turbo, żeby obniżyć zadymienie spalin. Pompa jest niemal identyczna jak w wolnossącym 1.9, nawet wyprzedza początek wtrysku jak w wolnym ssaku.*
ranczer56, nie
*1V ma natrysk oleju na denko tłoka, natomiast co do pompy ma ona węższe łożyskowanie niż w 1.9, a reszta bebechów jest taka sama. Pompa z 1V jedyne co robi po podkręceniu dawki do pali sprzęgło i kopci.
ranczer56, nie
Zawór na powrocie jest nie istotny, niektóre pompy z sb mają tam zaworek, ale większość ma kalibrowany otwór.anaba525 pisze:Pompa ma taki zawór w sobie, w postaci śruby z napisem[out](chyba tak to sie pisze) na przewodzie powrotnym.
Tak filtry paliwa z nowszych tdi mają inny podgrzewacz (ALH, AGR, itp.).Rene pisze:Pytanko do tego samego zaworka/podgrzewacza. Czy występowały 2 rodzaje wielkości tych zaworów. Bo kupiłem filtr i niestety musiałem zamontować stary z powrotem. Złączkę ma na 14mm a w filtrze miejsce na 9mm złączkę.
Czy po prostu ktoś ją zmienił??
*1V ma natrysk oleju na denko tłoka, natomiast co do pompy ma ona węższe łożyskowanie niż w 1.9, a reszta bebechów jest taka sama. Pompa z 1V jedyne co robi po podkręceniu dawki do pali sprzęgło i kopci.
zawór na filtrze
umnie w AHF zawor juz dawno lezy w szafie na półce. Korkiem zatkalem filtr a wezyki polaczylem rurką. Auto chodzi poprawnie. Nic to nie zmienilo poza tym ze mniej powietrza w przewodzie do pompy jest.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
zawór na filtrze
Można i tak właściwie ten zawór ogrzewa paliwo dopiero jak paliwo jest ciepłe (nonsens) a przełącza się jak jest zbyt gorące, także napewno nie pomoże przy paleniu.
zawór na filtrze
Założyłem swój zaworek i do momentu odpowietrzenia czyli jakieś 2-3minut pojawiało mi się powietrze ale teraz już go nie zauważam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości