Witam,po kupnie kolejnego mk3 zaczełem sprawdzać ustawienie rozrządu (znaki się nie zgadzały) po ustawieniu prawidłowo znaków silnik zaczął strasznie klekotać,był strasznie czuły na pedał gazu po przeszukiwaniu forum znalazłem ustawienia TPSu,po jego ustawieniu autko i jego kultura pracy nie do opisania

.Skończyły się problemy z odpalaniem na BP ze saniem,obrotami,falowaniu i reakcją na pedał gazu,tylko pozostał problem z klekotaniem,alo po grzebaniu przy aparacie klekot pojawiał się przy ok 2000obr/min potem jakoś udało się ustawić i klekot pojawiał się przy 3000obr/min i gwałtownym puszczaniu gazu.Zaopatrzyłem się w zwykły stroboskop i teraz pytanie jak ustawić kąty wyprzedzenia zapłonu,czy muszę całkiem ze skrzyni wykręcić ten plastik w kształcie nakrętki z zaślepką czy wystarczy zdjąć samą zaślepke na ktutej nie ma żadnego znaku(ustawiałem na oko,punkt na kole i środek otwotu)chyba że punkty są pod tym całym plastikiem ktory należy wyktęcić
Czy śą tam jakieś dodatkowe punkty i jak ustawić wyprzedzenie zapłonu posiadam instalacje LPG niewiem czy ma jakieś to znaczenie.
czyszczenie nastawnika itd... Wrocław i okolice