Golf 2 1.8 PF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 2 1.8 PF
witam mam nastepujacy problem . . podczas jazdy golfem np na 4 biegu pzy ok 2 tys obr ( spokojna jazda ) gaz trzymam równomiernie nie ruszajac nim aut przestaje jechac tzn efekt jest taki jak bym gaz puscil . . trzymam caly czas gaz bez ruszania az w pewnym momencie nagle jest taki ,,strzal'' i znowu auto przyspiesza i jedzie jak jechalo . .
poźniej dla próby jechalem na 2 biegu i tak delikatnie ,,muskalem'' gaz miedzy w momencie dotkiecia gazu nie ma płynnego przyspieszenia tylko takie zajebi. . szarapanie podczas puszczania gazu tez . . .
- kable nowe
- swiece nowe
- kopułka nowa
- palec nowy
poźniej dla próby jechalem na 2 biegu i tak delikatnie ,,muskalem'' gaz miedzy w momencie dotkiecia gazu nie ma płynnego przyspieszenia tylko takie zajebi. . szarapanie podczas puszczania gazu tez . . .
- kable nowe
- swiece nowe
- kopułka nowa
- palec nowy
- GTI EDITION -
Golf 2 1.8 PF
miałem passata 1.8 pf... świetny silnik ale... ma przepływkę klapkową . przeczyść jakimś preparatem bo może się zacina.
Polo... Polo... Passat .... GOOOOOOOOOOOOLF!!!!!:)
Golf 2 1.8 PF
spampudlo,
dolot od przepływki az do przepustnicy ,,błyszczy'' wszystko wyczyszczone . . zawsze tam mam czysto ( takie zboczenie ze w dolocie nie ma byc syfu )przeczyść jakimś preparatem bo może się zacina.
- GTI EDITION -
Golf 2 1.8 PF
kolego a filtr paliwa dawno wymieniałeś ?- kable nowe
- swiece nowe
- kopułka nowa
- palec nowy
Golf 2 1.8 PF
a jak stoi na wolnych obrotach to "puka" spalinami w tłumiku tak delikatnie co cykl??
Polo... Polo... Passat .... GOOOOOOOOOOOOLF!!!!!:)
Golf 2 1.8 PF
cinek366,
spampudlo,
jeszcze myslalem ze moze byc ze swiece uszkodzone ?? nowe NGK no ale buble sie zdarzają
filtra paliwa nie wymianialem . . auto na zimnym zapala od strzala chodzi bezproblemowo tylko jak sie nagrzeje to czasami nie zawsze mu tak zaczyna odbijac . . najcesciej jak przejade jakies 15-20 km na trasie to juz zaczyna szarpac a po wcisnieciu gazu w podloge nie pali na wszystkie gary . . sciagalem swiece pokolei jak kiedys tak zaczoł kulec i nie zauwazylem sciagajac po jednym przewodzie jakiej zmiany charakterystyki pracy silnika . . zgasze odpale i jest ok ;/kolego a filtr paliwa dawno wymieniałeś ?
spampudlo,
no tutaj to jest rożnie . . raz chodzi idealnie rowno a czasami to tak kuleje ale nie wiecej jak 100 obr góra-dół . .a jak stoi na wolnych obrotach to "puka" spalinami w tłumiku tak delikatnie co cykl??
jeszcze myslalem ze moze byc ze swiece uszkodzone ?? nowe NGK no ale buble sie zdarzają
- GTI EDITION -
Golf 2 1.8 PF
W sumie nie zaszkodzi też odłączyć sonde lambda (wtyczke przy silniku) pojeździć i zobaczyć, czy będzie tak samo.
Golf 2 1.8 PF
cinek366,
jak zacznie sie tak robic to na odpalonym odlacze i zobacze co i jak . .odłączyć sonde lambda
- GTI EDITION -
Golf 2 1.8 PF
moze to byc spowodowane zbyt mała iloscia wody w ukladzie i ,,przegrzaniem'' swiec ??
bo cos przypuszczam i pytam moze to pomoze Wam w pomocy Mi
bo cos przypuszczam i pytam moze to pomoze Wam w pomocy Mi
- GTI EDITION -
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf 2 1.8 PF
nie świec jako takich nie przegrzejesz w ten sposób, prędzej całą resztę silnika. Jak poczytasz forum to często czujnik halla robi takie numerki - zanim padnie całkowicie, nie zachęcam do wymiany w ślepo, ale jeśli przyjdzie chwila że nie zapalisz i iskry nie będzie to najczęściej on jest winien, rzadziej cewka.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Golf 2 1.8 PF
no właśnie radziłbym odłączyć przed jazdą, nic się niestanie ewentualnie trochę paliwa więcej spali, a jak nie będzie tych objawów co opisałeś to będzie wiadomo, że to sonda, a jak będą to może rzeczywiście czujnik halla, no i najlepiej wymień filtr paliwa jak dawno nie wymieniałeśjak zacznie sie tak robic to na odpalonym odlacze i zobacze co i jak . .
Golf 2 1.8 PF
powiem tak . . niedawno wymieniałem nagrzewnice , węze wchodzące do niej od strony komory silnika maja dwie opaski , a ja mając lipny dostęp do nich ( kolektor od PF-ki i rozpórka ) miałem problem z ich odkręceniem i trochę się ,,zmęczyły'' teraz delikatnie mi tam ,,siąpi'' . Auto zaczyna tak ,,strzelać szarpać'' praktycznie zawsze po jeździe na trasie a ze jazda na trasie to nie 90km/h tylko zazwyczaj w granicach czerwonego pola nie mówiąc o 5 biegu . . bo przecież w Polsce nie można tak szybko jeździć , w okładzie powstaje większe ciśnienie i płyn wycieka dużo szybciej i wtedy zaczyna na gorącym szarpać . . na drugi dzień dolewam płynu i chodzi jak trzeba i znów po tygodniu trasa i znów szarpanie . . dziś kupiłem nowe opaski na normalny kluczyk 8+krzyżak i jutro wymienię aby nie ciekło bo ostatnio naprawdę nie miałem czasu . . i zobaczę czy rzeczywiście gdy mam stan wody jak należy nie będzie się nic dziać . . jeśli będzie nadal to dalej szukamy a jeśli nie to na 99% jak kolega Paweł Marek, napisał Halla pod wpływem temperatury wariuje ;/;/;/
możliwe ze jeszcze stycznik przy przepustnicy bo jest to zazwyczaj gdy delikatnie muskam gaz ;/ wie ktoś jak sprawdzić stycznik miernikiem ? jakieś normy opór napięcie na kablach ??
możliwe ze jeszcze stycznik przy przepustnicy bo jest to zazwyczaj gdy delikatnie muskam gaz ;/ wie ktoś jak sprawdzić stycznik miernikiem ? jakieś normy opór napięcie na kablach ??
- GTI EDITION -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości