Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

Post autor: slonik98 » wt lis 09, 2010 18:27

Witam. Zastanawiam się od czasu zmiany silnika w golfie 3 na motor ATD, gt22v, ict5, czy w kompie siedzi ori program, czy jest coś innego napisane. Sprawa wyglada następująco. Doładowanie wariuje, około 2.2k obrotów full boost 2 bary, 3,3-3,5k obr. spadek na 1-1,1bara i skok tak mniej wiecej na 1.4 bara do końca. Ostatnio po zmianie pompek z AJ na AL`ki zaobserwowałem poprawe dołu i troche góry. Auto przyjęło Al`ki beż żadnej ingerencji w kompa. Dodam, że po numerach w vagu stwierdzono, że to komp z ARL`a. Po zmianie pompek sprzęgło zaczęło się ślizgać. Przymierzam się powoli do programu, jednak sprawa sprzęgła to troche przeciągnie w czasie, no i jeszcze musze popoprawiać pare rzeczy. Prosiłbym o ocene logów, które wykonałem na 3 biegu (skrzynia 6 biegów). Będę wdzięczny za jakiekolwiek opinie. Pozdrawiam

038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'001,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, CF,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1512,32.1,11.2,81.0,,,,,,,,,,
,0.40,1617,39.0,13.3,81.0,,,,,,,,,,
,0.80,1722,43.6,14.8,81.0,,,,,,,,,,
,1.20,1848,52.4,17.3,81.0,,,,,,,,,,
,1.60,2016,62.0,20.9,81.0,,,,,,,,,,
,2.00,2184,64.0,21.9,81.0,,,,,,,,,,
,2.40,2394,63.1,23.5,81.0,,,,,,,,,,
,2.80,2604,62.3,24.5,81.0,,,,,,,,,,
,3.20,2793,62.0,25.5,81.0,,,,,,,,,,
,3.60,2982,60.9,26.0,81.0,,,,,,,,,,
,4.00,3171,50.2,22.4,81.0,,,,,,,,,,
,4.40,3339,60.9,26.0,81.0,,,,,,,,,,
,4.80,3507,60.9,28.1,81.0,,,,,,,,,,
,5.20,3654,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,5.60,3822,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,6.00,3969,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,6.40,4116,59.6,28.1,81.9,,,,,,,,,,
,6.80,4242,56.5,27.5,81.9,,,,,,,,,,
,7.20,4389,53.0,26.5,81.9,,,,,,,,,,
,7.60,4494,50.2,25.5,81.9,,,,,,,,,,


Sunday,07,November,2010,17:30:56
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,230-350,210-370,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.38,1512,850.0,568.4,4.8,,,,,,,,,,
,0.78,1617,850.0,666.4,4.8,,,,,,,,,,
,1.18,1701,850.0,749.7,4.8,,,,,,,,,,
,1.58,1827,850.0,833.0,4.8,,,,,,,,,,
,1.98,1974,850.0,965.3,4.8,,,,,,,,,,
,2.38,2142,850.0,1107.4,4.8,,,,,,,,,,
,2.78,2352,850.0,1180.9,4.8,,,,,,,,,,
,3.18,2541,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
,3.58,2751,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
,3.98,2961,850.0,926.1,4.8,,,,,,,,,,
,4.38,3129,850.0,1112.3,4.8,,,,,,,,,,
,4.78,3318,850.0,1087.8,4.8,,,,,,,,,,
,5.18,3507,850.0,1127.0,4.8,,,,,,,,,,
,5.58,3675,850.0,1122.1,4.8,,,,,,,,,,
,5.98,3843,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
,6.38,3948,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
,6.78,4095,850.0,1078.0,4.8,,,,,,,,,,
,7.18,4221,850.0,1038.8,4.8,,,,,,,,,,
,7.58,4347,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,,
,7.98,4473,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,,
,8.38,4578,850.0,960.4,4.8,,,,,,,,,,


Sunday,07,November,2010,17:32:01
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,4BTDC-2ATDC,3-8 °Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, °BTDC, CF, CF,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1302,0.6,6.6,1.7,,,,,,,,,,
,0.40,1323,8.4,8.7,1.7,,,,,,,,,,
,0.80,1386,9.0,10.2,2.8,,,,,,,,,,
,1.20,1449,9.0,10.2,2.2,,,,,,,,,,
,1.60,1512,9.0,10.7,2.2,,,,,,,,,,
,2.00,1617,9.9,12.2,2.8,,,,,,,,,,
,2.40,1701,10.9,13.8,2.2,,,,,,,,,,
,2.80,1806,11.5,15.8,2.2,,,,,,,,,,
,3.20,1974,12.1,18.9,2.8,,,,,,,,,,
,3.60,2121,12.7,21.4,2.8,,,,,,,,,,
,4.00,2310,13.3,22.4,3.9,,,,,,,,,,
,4.40,2499,14.0,24.0,3.9,,,,,,,,,,
,4.80,2730,15.2,25.0,3.3,,,,,,,,,,
,5.20,2919,16.1,25.5,3.3,,,,,,,,,,
,5.60,3108,17.1,26.5,2.8,,,,,,,,,,
,6.00,3297,18.0,27.0,2.8,,,,,,,,,,
,6.40,3465,18.9,28.1,2.8,,,,,,,,,,
,6.80,3612,19.8,28.6,3.9,,,,,,,,,,
,7.20,3780,20.5,28.6,4.4,,,,,,,,,,
,7.60,3948,21.4,28.6,5.0,,,,,,,,,,
,8.00,4074,22.0,28.6,5.0,,,,,,,,,,
,8.40,4200,22.6,27.5,5.0,,,,,,,,,,
,8.80,4326,23.3,27.0,5.5,,,,,,,,,,
,9.20,4473,23.9,26.0,5.0,,,,,,,,,,

Sunday,07,November,2010,17:32:29
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,65-70,52-54,52-60,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1365,70.0,45.6,27.2,,,,,,,,,,
,0.40,1449,70.0,51.1,27.5,,,,,,,,,,
,0.80,1533,70.0,55.7,31.3,,,,,,,,,,
,1.20,1617,70.0,57.6,38.4,,,,,,,,,,
,1.60,1722,70.0,60.4,42.8,,,,,,,,,,
,2.00,1827,70.0,63.4,50.0,,,,,,,,,,
,2.40,1974,70.0,65.3,60.4,,,,,,,,,,
,2.80,2142,70.0,64.2,64.2,,,,,,,,,,
,3.20,2352,70.0,63.1,63.7,,,,,,,,,,
,3.60,2541,70.0,62.6,62.6,,,,,,,,,,
,4.00,2751,70.0,62.0,62.0,,,,,,,,,,
,4.40,2940,70.0,62.0,55.5,,,,,,,,,,
,4.80,3129,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,5.20,3297,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,5.60,3465,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.00,3633,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.40,3801,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.80,3948,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,7.20,4074,70.0,60.7,60.9,,,,,,,,,,
,7.60,4200,70.0,57.1,60.9,,,,,,,,,,
,8.00,4347,70.0,54.1,59.0,,,,,,,,,,
,8.40,4452,70.0,51.1,56.8,,,,,,,,,,
,8.80,4557,70.0,48.0,54.1,,,,,,,,,,
,9.20,4536,0.0,49.1,31.3,,,,,,,,,,

Sunday,07,November,2010,17:33:11
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,2300-2600,2200-2800,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1260,1428.0,1044.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.40,1302,1632.0,1068.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.80,1365,1704.0,1104.0,24.7,,,,,,,,,,
,1.20,1428,1812.0,1152.0,22.7,,,,,,,,,,
,1.60,1512,1908.0,1212.0,24.3,,,,,,,,,,
,2.00,1596,2040.0,1296.0,21.1,,,,,,,,,,
,2.40,1701,2232.0,1416.0,22.7,,,,,,,,,,
,2.80,1806,2388.0,1596.0,15.9,,,,,,,,,,
,3.20,1953,2508.0,1860.0,34.7,,,,,,,,,,
,3.60,2121,2544.0,2232.0,46.6,,,,,,,,,,
,4.00,2310,2544.0,2532.0,54.2,,,,,,,,,,
,4.40,2499,2568.0,2748.0,61.4,,,,,,,,,,
,4.80,2688,2568.0,2952.0,70.5,,,,,,,,,,
,5.20,2898,2568.0,2988.0,74.9,,,,,,,,,,
,5.60,3087,2568.0,2328.0,55.8,,,,,,,,,,
,6.00,3255,2568.0,2268.0,57.8,,,,,,,,,,
,6.40,3423,2568.0,2268.0,59.0,,,,,,,,,,
,6.80,3591,2568.0,2304.0,60.6,,,,,,,,,,
,7.20,3759,2568.0,2316.0,61.0,,,,,,,,,,
,7.60,3906,2544.0,2316.0,61.8,,,,,,,,,,
,8.00,4032,2520.0,2304.0,61.8,,,,,,,,,,
,8.40,4158,2472.0,2268.0,63.8,,,,,,,,,,
,8.80,4284,2412.0,2220.0,62.6,,,,,,,,,,

tutaj logi wrzucone na vaglog:
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wsLCxFTkQ=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

Post autor: evolution » wt lis 09, 2010 21:31

auto jest po wirusie, jednak korekte rob jak najszybciej z dwoch powodow:
a) zadne turbo dlugo bez echa nie wytrzyma tych parametrow
4.80,2688,2568.0,2952.0,70.5,,,,,,,,,,
,5.20,2898,2568.0,2988.0,74.9,,,,,,,,,,
,5.60,3087,2568.0,2328.0,55.8,,,,,,,,,,
,6.00,3255,2568.0,2268.0,57.8,,,,,,,,,,
wartosc 2988 to max co pokazuje ecu wiec jest duze prawdopodobienstwo ze over przekracza cisnienie 2 bary a to zdecydowanie za duzo
b) soft ma dawke pociagnieta matematycznie i to niezbyt finezyjnie ( 65 mg przy 2100) nie dziwne ze sprzeglo puscilo po zmianie pompek bo sie leje okolo 80 w tym momencie na al 'kach
a propo sprzegla mozesz wrzucic jednomas jesli zalezy ci na przyspieszeniach


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

Post autor: slonik98 » wt lis 09, 2010 23:23

evolution, dzięki evo :) na RF napisali jeszcze, że chyba mam walniętą przepływke, ale chcą dla pewności jeszcze raz logi 8,11. Fakt dzisiaj przypatrzayem się wskaźnikowi boostu i wskazówka wychodzi poza skale 2 bar :goof: . Jaki logi moge jeszcze porobić, żeby ocenić ogólny stan podzespołów. Aha jeden użytkownik, stwierdził, że rozjechany jest kąt synchronizacji. Co do sprzęgła to do auta wlatuje zestaw z sharana.



Awatar użytkownika
spanky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: pn maja 25, 2009 20:35
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

Post autor: spanky » czw lis 11, 2010 01:33

wyglada jak jakas modyfikacja standardowego ARL-a ....



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

Post autor: goodhope » czw lis 11, 2010 11:32

no bo przecież 038906019KG jest z ARLa... leona/toledo :rotfl:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

Post autor: evolution » czw lis 11, 2010 14:46

przeplywka ok jest, zostaw te logi i odpusc sobie jazde z 100 procent gazu do czasu poprawy softu bo wysrasz w koncu dmuchawe. :)
jak zajedziesz do tuneraon bedzie najlepiej wiedziec co dotknac i dlaczego :pub:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log

Post autor: slonik98 » czw lis 11, 2010 15:00

evolution, dzięki, naszczęscie nie jeżdże z gazem w podłodze, ale bywało. Dzięki wszystkim za zainteresowanie. Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości