Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- slonik98
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Kontakt:
Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log
Witam. Zastanawiam się od czasu zmiany silnika w golfie 3 na motor ATD, gt22v, ict5, czy w kompie siedzi ori program, czy jest coś innego napisane. Sprawa wyglada następująco. Doładowanie wariuje, około 2.2k obrotów full boost 2 bary, 3,3-3,5k obr. spadek na 1-1,1bara i skok tak mniej wiecej na 1.4 bara do końca. Ostatnio po zmianie pompek z AJ na AL`ki zaobserwowałem poprawe dołu i troche góry. Auto przyjęło Al`ki beż żadnej ingerencji w kompa. Dodam, że po numerach w vagu stwierdzono, że to komp z ARL`a. Po zmianie pompek sprzęgło zaczęło się ślizgać. Przymierzam się powoli do programu, jednak sprawa sprzęgła to troche przeciągnie w czasie, no i jeszcze musze popoprawiać pare rzeczy. Prosiłbym o ocene logów, które wykonałem na 3 biegu (skrzynia 6 biegów). Będę wdzięczny za jakiekolwiek opinie. Pozdrawiam
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'001,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, CF,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1512,32.1,11.2,81.0,,,,,,,,,,
,0.40,1617,39.0,13.3,81.0,,,,,,,,,,
,0.80,1722,43.6,14.8,81.0,,,,,,,,,,
,1.20,1848,52.4,17.3,81.0,,,,,,,,,,
,1.60,2016,62.0,20.9,81.0,,,,,,,,,,
,2.00,2184,64.0,21.9,81.0,,,,,,,,,,
,2.40,2394,63.1,23.5,81.0,,,,,,,,,,
,2.80,2604,62.3,24.5,81.0,,,,,,,,,,
,3.20,2793,62.0,25.5,81.0,,,,,,,,,,
,3.60,2982,60.9,26.0,81.0,,,,,,,,,,
,4.00,3171,50.2,22.4,81.0,,,,,,,,,,
,4.40,3339,60.9,26.0,81.0,,,,,,,,,,
,4.80,3507,60.9,28.1,81.0,,,,,,,,,,
,5.20,3654,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,5.60,3822,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,6.00,3969,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,6.40,4116,59.6,28.1,81.9,,,,,,,,,,
,6.80,4242,56.5,27.5,81.9,,,,,,,,,,
,7.20,4389,53.0,26.5,81.9,,,,,,,,,,
,7.60,4494,50.2,25.5,81.9,,,,,,,,,,
Sunday,07,November,2010,17:30:56
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,230-350,210-370,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.38,1512,850.0,568.4,4.8,,,,,,,,,,
,0.78,1617,850.0,666.4,4.8,,,,,,,,,,
,1.18,1701,850.0,749.7,4.8,,,,,,,,,,
,1.58,1827,850.0,833.0,4.8,,,,,,,,,,
,1.98,1974,850.0,965.3,4.8,,,,,,,,,,
,2.38,2142,850.0,1107.4,4.8,,,,,,,,,,
,2.78,2352,850.0,1180.9,4.8,,,,,,,,,,
,3.18,2541,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
,3.58,2751,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
,3.98,2961,850.0,926.1,4.8,,,,,,,,,,
,4.38,3129,850.0,1112.3,4.8,,,,,,,,,,
,4.78,3318,850.0,1087.8,4.8,,,,,,,,,,
,5.18,3507,850.0,1127.0,4.8,,,,,,,,,,
,5.58,3675,850.0,1122.1,4.8,,,,,,,,,,
,5.98,3843,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
,6.38,3948,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
,6.78,4095,850.0,1078.0,4.8,,,,,,,,,,
,7.18,4221,850.0,1038.8,4.8,,,,,,,,,,
,7.58,4347,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,,
,7.98,4473,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,,
,8.38,4578,850.0,960.4,4.8,,,,,,,,,,
Sunday,07,November,2010,17:32:01
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,4BTDC-2ATDC,3-8 °Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, °BTDC, CF, CF,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1302,0.6,6.6,1.7,,,,,,,,,,
,0.40,1323,8.4,8.7,1.7,,,,,,,,,,
,0.80,1386,9.0,10.2,2.8,,,,,,,,,,
,1.20,1449,9.0,10.2,2.2,,,,,,,,,,
,1.60,1512,9.0,10.7,2.2,,,,,,,,,,
,2.00,1617,9.9,12.2,2.8,,,,,,,,,,
,2.40,1701,10.9,13.8,2.2,,,,,,,,,,
,2.80,1806,11.5,15.8,2.2,,,,,,,,,,
,3.20,1974,12.1,18.9,2.8,,,,,,,,,,
,3.60,2121,12.7,21.4,2.8,,,,,,,,,,
,4.00,2310,13.3,22.4,3.9,,,,,,,,,,
,4.40,2499,14.0,24.0,3.9,,,,,,,,,,
,4.80,2730,15.2,25.0,3.3,,,,,,,,,,
,5.20,2919,16.1,25.5,3.3,,,,,,,,,,
,5.60,3108,17.1,26.5,2.8,,,,,,,,,,
,6.00,3297,18.0,27.0,2.8,,,,,,,,,,
,6.40,3465,18.9,28.1,2.8,,,,,,,,,,
,6.80,3612,19.8,28.6,3.9,,,,,,,,,,
,7.20,3780,20.5,28.6,4.4,,,,,,,,,,
,7.60,3948,21.4,28.6,5.0,,,,,,,,,,
,8.00,4074,22.0,28.6,5.0,,,,,,,,,,
,8.40,4200,22.6,27.5,5.0,,,,,,,,,,
,8.80,4326,23.3,27.0,5.5,,,,,,,,,,
,9.20,4473,23.9,26.0,5.0,,,,,,,,,,
Sunday,07,November,2010,17:32:29
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,65-70,52-54,52-60,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1365,70.0,45.6,27.2,,,,,,,,,,
,0.40,1449,70.0,51.1,27.5,,,,,,,,,,
,0.80,1533,70.0,55.7,31.3,,,,,,,,,,
,1.20,1617,70.0,57.6,38.4,,,,,,,,,,
,1.60,1722,70.0,60.4,42.8,,,,,,,,,,
,2.00,1827,70.0,63.4,50.0,,,,,,,,,,
,2.40,1974,70.0,65.3,60.4,,,,,,,,,,
,2.80,2142,70.0,64.2,64.2,,,,,,,,,,
,3.20,2352,70.0,63.1,63.7,,,,,,,,,,
,3.60,2541,70.0,62.6,62.6,,,,,,,,,,
,4.00,2751,70.0,62.0,62.0,,,,,,,,,,
,4.40,2940,70.0,62.0,55.5,,,,,,,,,,
,4.80,3129,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,5.20,3297,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,5.60,3465,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.00,3633,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.40,3801,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.80,3948,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,7.20,4074,70.0,60.7,60.9,,,,,,,,,,
,7.60,4200,70.0,57.1,60.9,,,,,,,,,,
,8.00,4347,70.0,54.1,59.0,,,,,,,,,,
,8.40,4452,70.0,51.1,56.8,,,,,,,,,,
,8.80,4557,70.0,48.0,54.1,,,,,,,,,,
,9.20,4536,0.0,49.1,31.3,,,,,,,,,,
Sunday,07,November,2010,17:33:11
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,2300-2600,2200-2800,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1260,1428.0,1044.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.40,1302,1632.0,1068.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.80,1365,1704.0,1104.0,24.7,,,,,,,,,,
,1.20,1428,1812.0,1152.0,22.7,,,,,,,,,,
,1.60,1512,1908.0,1212.0,24.3,,,,,,,,,,
,2.00,1596,2040.0,1296.0,21.1,,,,,,,,,,
,2.40,1701,2232.0,1416.0,22.7,,,,,,,,,,
,2.80,1806,2388.0,1596.0,15.9,,,,,,,,,,
,3.20,1953,2508.0,1860.0,34.7,,,,,,,,,,
,3.60,2121,2544.0,2232.0,46.6,,,,,,,,,,
,4.00,2310,2544.0,2532.0,54.2,,,,,,,,,,
,4.40,2499,2568.0,2748.0,61.4,,,,,,,,,,
,4.80,2688,2568.0,2952.0,70.5,,,,,,,,,,
,5.20,2898,2568.0,2988.0,74.9,,,,,,,,,,
,5.60,3087,2568.0,2328.0,55.8,,,,,,,,,,
,6.00,3255,2568.0,2268.0,57.8,,,,,,,,,,
,6.40,3423,2568.0,2268.0,59.0,,,,,,,,,,
,6.80,3591,2568.0,2304.0,60.6,,,,,,,,,,
,7.20,3759,2568.0,2316.0,61.0,,,,,,,,,,
,7.60,3906,2544.0,2316.0,61.8,,,,,,,,,,
,8.00,4032,2520.0,2304.0,61.8,,,,,,,,,,
,8.40,4158,2472.0,2268.0,63.8,,,,,,,,,,
,8.80,4284,2412.0,2220.0,62.6,,,,,,,,,,
tutaj logi wrzucone na vaglog:
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wsLCxFTkQ=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'001,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, CF,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1512,32.1,11.2,81.0,,,,,,,,,,
,0.40,1617,39.0,13.3,81.0,,,,,,,,,,
,0.80,1722,43.6,14.8,81.0,,,,,,,,,,
,1.20,1848,52.4,17.3,81.0,,,,,,,,,,
,1.60,2016,62.0,20.9,81.0,,,,,,,,,,
,2.00,2184,64.0,21.9,81.0,,,,,,,,,,
,2.40,2394,63.1,23.5,81.0,,,,,,,,,,
,2.80,2604,62.3,24.5,81.0,,,,,,,,,,
,3.20,2793,62.0,25.5,81.0,,,,,,,,,,
,3.60,2982,60.9,26.0,81.0,,,,,,,,,,
,4.00,3171,50.2,22.4,81.0,,,,,,,,,,
,4.40,3339,60.9,26.0,81.0,,,,,,,,,,
,4.80,3507,60.9,28.1,81.0,,,,,,,,,,
,5.20,3654,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,5.60,3822,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,6.00,3969,60.9,28.6,81.0,,,,,,,,,,
,6.40,4116,59.6,28.1,81.9,,,,,,,,,,
,6.80,4242,56.5,27.5,81.9,,,,,,,,,,
,7.20,4389,53.0,26.5,81.9,,,,,,,,,,
,7.60,4494,50.2,25.5,81.9,,,,,,,,,,
Sunday,07,November,2010,17:30:56
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,230-350,210-370,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.38,1512,850.0,568.4,4.8,,,,,,,,,,
,0.78,1617,850.0,666.4,4.8,,,,,,,,,,
,1.18,1701,850.0,749.7,4.8,,,,,,,,,,
,1.58,1827,850.0,833.0,4.8,,,,,,,,,,
,1.98,1974,850.0,965.3,4.8,,,,,,,,,,
,2.38,2142,850.0,1107.4,4.8,,,,,,,,,,
,2.78,2352,850.0,1180.9,4.8,,,,,,,,,,
,3.18,2541,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
,3.58,2751,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
,3.98,2961,850.0,926.1,4.8,,,,,,,,,,
,4.38,3129,850.0,1112.3,4.8,,,,,,,,,,
,4.78,3318,850.0,1087.8,4.8,,,,,,,,,,
,5.18,3507,850.0,1127.0,4.8,,,,,,,,,,
,5.58,3675,850.0,1122.1,4.8,,,,,,,,,,
,5.98,3843,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
,6.38,3948,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
,6.78,4095,850.0,1078.0,4.8,,,,,,,,,,
,7.18,4221,850.0,1038.8,4.8,,,,,,,,,,
,7.58,4347,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,,
,7.98,4473,850.0,1019.2,4.8,,,,,,,,,,
,8.38,4578,850.0,960.4,4.8,,,,,,,,,,
Sunday,07,November,2010,17:32:01
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,4BTDC-2ATDC,3-8 °Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, °BTDC, CF, CF,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1302,0.6,6.6,1.7,,,,,,,,,,
,0.40,1323,8.4,8.7,1.7,,,,,,,,,,
,0.80,1386,9.0,10.2,2.8,,,,,,,,,,
,1.20,1449,9.0,10.2,2.2,,,,,,,,,,
,1.60,1512,9.0,10.7,2.2,,,,,,,,,,
,2.00,1617,9.9,12.2,2.8,,,,,,,,,,
,2.40,1701,10.9,13.8,2.2,,,,,,,,,,
,2.80,1806,11.5,15.8,2.2,,,,,,,,,,
,3.20,1974,12.1,18.9,2.8,,,,,,,,,,
,3.60,2121,12.7,21.4,2.8,,,,,,,,,,
,4.00,2310,13.3,22.4,3.9,,,,,,,,,,
,4.40,2499,14.0,24.0,3.9,,,,,,,,,,
,4.80,2730,15.2,25.0,3.3,,,,,,,,,,
,5.20,2919,16.1,25.5,3.3,,,,,,,,,,
,5.60,3108,17.1,26.5,2.8,,,,,,,,,,
,6.00,3297,18.0,27.0,2.8,,,,,,,,,,
,6.40,3465,18.9,28.1,2.8,,,,,,,,,,
,6.80,3612,19.8,28.6,3.9,,,,,,,,,,
,7.20,3780,20.5,28.6,4.4,,,,,,,,,,
,7.60,3948,21.4,28.6,5.0,,,,,,,,,,
,8.00,4074,22.0,28.6,5.0,,,,,,,,,,
,8.40,4200,22.6,27.5,5.0,,,,,,,,,,
,8.80,4326,23.3,27.0,5.5,,,,,,,,,,
,9.20,4473,23.9,26.0,5.0,,,,,,,,,,
Sunday,07,November,2010,17:32:29
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,IQ driver's req,IQ via rpm(Torq),IQ via MAF,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,65-70,52-54,52-60,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1365,70.0,45.6,27.2,,,,,,,,,,
,0.40,1449,70.0,51.1,27.5,,,,,,,,,,
,0.80,1533,70.0,55.7,31.3,,,,,,,,,,
,1.20,1617,70.0,57.6,38.4,,,,,,,,,,
,1.60,1722,70.0,60.4,42.8,,,,,,,,,,
,2.00,1827,70.0,63.4,50.0,,,,,,,,,,
,2.40,1974,70.0,65.3,60.4,,,,,,,,,,
,2.80,2142,70.0,64.2,64.2,,,,,,,,,,
,3.20,2352,70.0,63.1,63.7,,,,,,,,,,
,3.60,2541,70.0,62.6,62.6,,,,,,,,,,
,4.00,2751,70.0,62.0,62.0,,,,,,,,,,
,4.40,2940,70.0,62.0,55.5,,,,,,,,,,
,4.80,3129,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,5.20,3297,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,5.60,3465,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.00,3633,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.40,3801,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,6.80,3948,70.0,62.0,60.9,,,,,,,,,,
,7.20,4074,70.0,60.7,60.9,,,,,,,,,,
,7.60,4200,70.0,57.1,60.9,,,,,,,,,,
,8.00,4347,70.0,54.1,59.0,,,,,,,,,,
,8.40,4452,70.0,51.1,56.8,,,,,,,,,,
,8.80,4557,70.0,48.0,54.1,,,,,,,,,,
,9.20,4536,0.0,49.1,31.3,,,,,,,,,,
Sunday,07,November,2010,17:33:11
038 906 019 KG ,,1.9l R4 EDC 0200SG 5342,
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,2300-2600,2200-2800,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1260,1428.0,1044.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.40,1302,1632.0,1068.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.80,1365,1704.0,1104.0,24.7,,,,,,,,,,
,1.20,1428,1812.0,1152.0,22.7,,,,,,,,,,
,1.60,1512,1908.0,1212.0,24.3,,,,,,,,,,
,2.00,1596,2040.0,1296.0,21.1,,,,,,,,,,
,2.40,1701,2232.0,1416.0,22.7,,,,,,,,,,
,2.80,1806,2388.0,1596.0,15.9,,,,,,,,,,
,3.20,1953,2508.0,1860.0,34.7,,,,,,,,,,
,3.60,2121,2544.0,2232.0,46.6,,,,,,,,,,
,4.00,2310,2544.0,2532.0,54.2,,,,,,,,,,
,4.40,2499,2568.0,2748.0,61.4,,,,,,,,,,
,4.80,2688,2568.0,2952.0,70.5,,,,,,,,,,
,5.20,2898,2568.0,2988.0,74.9,,,,,,,,,,
,5.60,3087,2568.0,2328.0,55.8,,,,,,,,,,
,6.00,3255,2568.0,2268.0,57.8,,,,,,,,,,
,6.40,3423,2568.0,2268.0,59.0,,,,,,,,,,
,6.80,3591,2568.0,2304.0,60.6,,,,,,,,,,
,7.20,3759,2568.0,2316.0,61.0,,,,,,,,,,
,7.60,3906,2544.0,2316.0,61.8,,,,,,,,,,
,8.00,4032,2520.0,2304.0,61.8,,,,,,,,,,
,8.40,4158,2472.0,2268.0,63.8,,,,,,,,,,
,8.80,4284,2412.0,2220.0,62.6,,,,,,,,,,
tutaj logi wrzucone na vaglog:
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wsLCxFTkQ=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php? ... wgUjQsRU5E" onclick="window.open(this.href);return false;
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log
auto jest po wirusie, jednak korekte rob jak najszybciej z dwoch powodow:
a) zadne turbo dlugo bez echa nie wytrzyma tych parametrow
b) soft ma dawke pociagnieta matematycznie i to niezbyt finezyjnie ( 65 mg przy 2100) nie dziwne ze sprzeglo puscilo po zmianie pompek bo sie leje okolo 80 w tym momencie na al 'kach
a propo sprzegla mozesz wrzucic jednomas jesli zalezy ci na przyspieszeniach
a) zadne turbo dlugo bez echa nie wytrzyma tych parametrow
wartosc 2988 to max co pokazuje ecu wiec jest duze prawdopodobienstwo ze over przekracza cisnienie 2 bary a to zdecydowanie za duzo4.80,2688,2568.0,2952.0,70.5,,,,,,,,,,
,5.20,2898,2568.0,2988.0,74.9,,,,,,,,,,
,5.60,3087,2568.0,2328.0,55.8,,,,,,,,,,
,6.00,3255,2568.0,2268.0,57.8,,,,,,,,,,
b) soft ma dawke pociagnieta matematycznie i to niezbyt finezyjnie ( 65 mg przy 2100) nie dziwne ze sprzeglo puscilo po zmianie pompek bo sie leje okolo 80 w tym momencie na al 'kach
a propo sprzegla mozesz wrzucic jednomas jesli zalezy ci na przyspieszeniach
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- slonik98
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Kontakt:
Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log
evolution, dzięki evo na RF napisali jeszcze, że chyba mam walniętą przepływke, ale chcą dla pewności jeszcze raz logi 8,11. Fakt dzisiaj przypatrzayem się wskaźnikowi boostu i wskazówka wychodzi poza skale 2 bar . Jaki logi moge jeszcze porobić, żeby ocenić ogólny stan podzespołów. Aha jeden użytkownik, stwierdził, że rozjechany jest kąt synchronizacji. Co do sprzęgła to do auta wlatuje zestaw z sharana.
Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log
wyglada jak jakas modyfikacja standardowego ARL-a ....
Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log
no bo przecież 038906019KG jest z ARLa... leona/toledo
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log
przeplywka ok jest, zostaw te logi i odpusc sobie jazde z 100 procent gazu do czasu poprawy softu bo wysrasz w koncu dmuchawe.
jak zajedziesz do tuneraon bedzie najlepiej wiedziec co dotknac i dlaczego
jak zajedziesz do tuneraon bedzie najlepiej wiedziec co dotknac i dlaczego
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- slonik98
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Kontakt:
Co siedzi w kompie ATD+gt22v? Seria czy "jakiś" program. Log
evolution, dzięki, naszczęscie nie jeżdże z gazem w podłodze, ale bywało. Dzięki wszystkim za zainteresowanie. Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości