2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

szlapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lis 05, 2010 12:13

2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?

Post autor: szlapa » pt lis 05, 2010 12:47

Witam. Mam nie mały problem dlatego zarejestrowałem sie na tym forum. Jakiś czas temu padł mi sinik w moim Vento. Zakupiłem silnik 2E z głowicą od G60. Wszystko juz siedzi pod maską. Kolektor ssący dopasowałem od passata 1.8 b3. Problem mam z przepustnicą bo jest inna a muszę swoją załozyć. Problem tez jest z wtryskami bo nie wiem czy moje moge załozyć czy jakie?? Czy ktoś mógł by mi w tym wszystkim pomóc?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?

Post autor: toffic » pt lis 05, 2010 13:54

Nie założysz swojej przepustnicy ani wtrysków z 2E do tego co masz, zmień głowice na starą ze swojego silnika



szlapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lis 05, 2010 12:13

Re: 2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?

Post autor: szlapa » pt lis 05, 2010 18:18

Jesteś pewien? Bo przepustnica juz prawie siedzi w kolektorze. Oczywiście bez przeróbek by nie przeszło. Chciałem jeszcze zaznaczyć ze wcześniej miałem Silnik AGG który teraz sie do niczego nie nadaje dlatego kupiłem inny. A co z wtryskami? Jakie założyć?



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?

Post autor: spawacz » czw lis 11, 2010 12:00

Przepustnice musisz jakos spasowac do tego kolektora, bo z paska czy tam z mk2 nie ma potencjometru. A wtryskwacze musisz sobie sprawic listwe wtryskowa z pf/pb/pg razem z wtryskami , bo glowica z 2E a glowica PG to znaczaca roznica .


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

szlapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lis 05, 2010 12:13

2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?

Post autor: szlapa » wt lis 16, 2010 18:27

wtryski spasowałem przedwczoraj. Przepustnica zamontowana z AGG. Problem jest taki ze nia mam ikry. Z powodu braku czujnika połozenia wału którego w 2E niema. I co teraz? POMOCY!!



wolf747
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 152
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
Lokalizacja: Łomża, podlaskie

Re: 2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?

Post autor: wolf747 » wt gru 21, 2010 15:40

czujnik wału? przecież to jest w aparacie zapłonowym pod kopułką


smaruj gofera dżemorem!!!

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

2.0E z głowicą G60 Jak to zgrać?

Post autor: bugalon » wt gru 21, 2010 21:03

W aparacie zaplonowym jest czujnik halla a to co innego niż czujnik położenia wału. Jest kilka opcji zeby problem rozwiążać.

1. Trzeba zamocować dodatkowe kółko imitujące pierścień 60-2 który był w silniku AGG wraz z czujnikiem. Można to albo kupić tutaj:
http://www.034motorsport.com/engine-com ... jno4vg6ug1" onclick="window.open(this.href);return false;
Albo zrobić samemu używając zdolności ślusarskich i czujnika z Cinquecento.
2. Przełożyć wał z silnika AGG do bloku 2E i zrobić otwór na czujnik.
3. Przezborić całość na elektronikę z silnika 2E/PF/PB/1P/RV z przepływomierzem klapkowym (zestaw nie wymaga wtedy czujnika polożenia wału)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 46 gości