Pinout zegarów na jeden wtyk VW Golf po 89 roku....

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Pinout zegarów na jeden wtyk VW Golf po 89 roku....

Post autor: ygd » czw wrz 30, 2004 10:50

Pinout zegarow na jeden wtyk VW golf - po roku 89:

Wtyk 28 pinowy w zaleznosci od wersji auta (golf II, golf III lub passat) wyposazony w inna ilosc przewodow wyjsciowych (nie wszystkie piny podlaczone w zaleznosci od wersji). Wtyk podlaczony w tylnej czesci zegarow.

1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)

2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.

3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel

4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)

5. Masa - jak w pinie 3

6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)

7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)

8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara

9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara

10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)

11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.

12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.

13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.

14. pusty

15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)

16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.

17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)

18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)

19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)

20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)

21.Wskaznik poziomu paliwa w baku

22.Kierunkowskaz lewy

23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej

24.Kierunkowskaz prawy

25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)

26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)

27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)

28.pusty


Opracowanie i tlumaczenie Bugalon

Jesli ktos nazwie sie tworca tego artykulu i zacznie zarabiac na nim pieniadze lub prowadzic jego sprzedaz, jest chu... i niech wypier... . Jest to moja wlasnosc intelektualna a jej kopiowanie jest absolutnie zabronione bez mojej wiedzy i zgody.
Ostatnio zmieniony czw wrz 30, 2004 10:56 przez ygd, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw wrz 30, 2004 10:53

No qrde ,a ja wczoraj do 22.00 rozpracowywałem MFA jednozłączkowe :grrr:
Ps. (może to komuś pomoże) w moim MFA są inne oznaczenia
Pin 6- MFA memory
Pin15-MFA mode
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw wrz 30, 2004 11:00 przez marek29, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw wrz 30, 2004 10:55

Niestety dopiero teraz dostałem od bugalona opis :)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw wrz 30, 2004 17:37

marek29 pisze:No qrde ,a ja wczoraj do 22.00 rozpracowywałem MFA jednozłączkowe :grrr:
Ps. (może to komuś pomoże) w moim MFA są inne oznaczenia
Pin 6- MFA memory
Pin15-MFA mode
Pozdrawiam
To jest dokładnie opisane wyżej.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt paź 22, 2004 14:21

Na tym zdjęciu jest inna numeracja.




Dotego zdjęcia jest taka numeracja:
Wtyk|Od czego jest
1|Wolny
2|Wolny
3|Klema 15
4|Wolny
5|Klema 58b
6|Wolny
7|Klema 30
8|Długie światła
9|Klema 1
10|Migacz
11|Czujnik ciśnienia oleju 0,3 bar
12|Czujnik temperatury cieczy chłodzacej
13|Czujnik ciśnienia oleju 1,8 bar
14|Wolny
15|Czujnik prędkości
16|Czujnik zbiornika paliwa
17|Pamięć MFA
18|Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]
19|Masa MFA
20|Temperatura zewnętrzna (MFA)
21|Reset MFA
22|Wolny
23|Klema 31
24|Temperatura oleju (MFA)
25|Wskaźnik poziomu płunu chłodzącego
26|Klema 61
27|Temperatura zewnętrzna (Masa)
28|Funkcja MFA
----------------------------------------------------
Wyjasnienie klem

1|Niskie napięcie cewki zapłonowej
15|Plus przez stacyjkę z akumulatora
30|Plus z akumulatora
31|Masa
58b|Podświetlenie
61|Ładowanie akumulatora



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » ndz maja 02, 2010 15:32

Co do pinu 2 (sygnał braku płynu w zbiorniczku wyrównawczym) na zegary wchodzi + czy masa?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw lip 08, 2010 12:48

thx man!

myślałem że nikt nie odpowie, wsumie to domyśliłem się sam ale i tak dzięki


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » śr lip 14, 2010 13:34

Rozumiem, że po podłączeniu czujnika, w razie braku płynu, będzie migać kontrolka od temperatury cieczy? Skoro masa na licznik, to plus pod stacyjkę?


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » śr lip 14, 2010 16:49

czujnik poziomu płynu nie ma plusa. Jeden przewód do licznika drugi do masy.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
bonlesss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lip 30, 2010 16:55
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Pinout zegarów na jeden wtyk VW Golf po 89 roku....

Post autor: bonlesss » czw sie 19, 2010 22:57

Od której strony liczymy piny ? Od Góry lewej ? I kiedy jest góra lewa, jak zapinka jest na dole czy na górze ?



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Pinout zegarów na jeden wtyk VW Golf po 89 roku....

Post autor: k0nr4d » pt sie 20, 2010 11:05

Piny są ponumerowane na wtyczce, jak zdejmiesz jej obudowę :)


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
bonlesss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lip 30, 2010 16:55
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Pinout zegarów na jeden wtyk VW Golf po 89 roku....

Post autor: bonlesss » pt sie 20, 2010 15:49

k0nr4d pisze:Piny są ponumerowane na wtyczce, jak zdejmiesz jej obudowę :)
I o to chodziło ! Dzięki ! :)



Awatar użytkownika
maras52
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob gru 19, 2009 20:25
Lokalizacja: Śląskie-Racibórz
Kontakt:

Pinout zegarów na jeden wtyk VW Golf po 89 roku....

Post autor: maras52 » wt maja 10, 2011 00:24

A czy w Cordobie będzie ten sam pinout ?


Zdravim

Sprzedam części Golf MK2 1.6D > Info 306604
Pogodziłem Polaka i Niemca w jednej ramie :]

Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

Re:

Post autor: VWiater » wt mar 10, 2015 14:12

k0nr4d pisze:Rozumiem, że po podłączeniu czujnika, w razie braku płynu, będzie migać kontrolka od temperatury cieczy? Skoro masa na licznik, to plus pod stacyjkę?
Kolego o jaki czujnik chodzi? Mogę zdjęcie albo nr jego? Bo chciałbym taki zamontować w moim GII.


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości