Dziwna sprawa...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Norbert MK1
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Dziwna sprawa...
Czesc...
Temat wałkowany milion razy ale chyba mnie zrozumiecie... mam motorek 1.8 GT 2H (98 KM) w mk 1... nurtuje mnie problem silniczka krokowego gdyz znow zaczal "chyba" szwankowac, a mianowicie...
Pierwsze czyszczenie dało całkiem dobry rezultat, obroty sie unormowały było cacy i wogóle. W ostatnich dniach powrócił stan sprzed czyszczenia czyli falujące obroty pomiędzy 300 a 1000... co sie normuje gdy silnik popracuje kilka minut... no tak po 2 minutach. Dziś został przeczyszczony, załozony spowrotem i nic, to samo czyli brak norm. Zacząlem sprawdzać przewody, znów czyszczonko i nadal bez zmian.
W opcji szukaj znalazlem sporo tematow o krokowcu nieszczesnym. Postanowilem go odlaczyc i zobaczyc jaka bedzie roznica po odpaleniu.
Najpierw odpalam gdy byl podlaczony, po rozruchu obroty podskakuja tak do 2000 i spadaja odrazu do 400, po czym znow podskakuja do 1200 i normuja sie na 850-900. Nastepna czynnosc to zgaszenie silnika, odlaczenie napiecia na silniku krokowym i ponowne odpalenie... i tu dziwna sprawa.
Po rozruchu, silnik wskakuje na 1200 obrotow, po czym plynnie na 1000, 900 i tak sobie pracuje ladnie i skladnie... nawet po ostrym przygazowaniu jest tak jak wyzej.
O co wlasciwie chodzi... czy jesli bede jezdzil z odlaczonym krokowcem od napiecia to bedzie to zle dla silnika czy bez znaczenia... co o tym myslicie i co radzicie bo juz
Pozdrawiam
Temat wałkowany milion razy ale chyba mnie zrozumiecie... mam motorek 1.8 GT 2H (98 KM) w mk 1... nurtuje mnie problem silniczka krokowego gdyz znow zaczal "chyba" szwankowac, a mianowicie...
Pierwsze czyszczenie dało całkiem dobry rezultat, obroty sie unormowały było cacy i wogóle. W ostatnich dniach powrócił stan sprzed czyszczenia czyli falujące obroty pomiędzy 300 a 1000... co sie normuje gdy silnik popracuje kilka minut... no tak po 2 minutach. Dziś został przeczyszczony, załozony spowrotem i nic, to samo czyli brak norm. Zacząlem sprawdzać przewody, znów czyszczonko i nadal bez zmian.
W opcji szukaj znalazlem sporo tematow o krokowcu nieszczesnym. Postanowilem go odlaczyc i zobaczyc jaka bedzie roznica po odpaleniu.
Najpierw odpalam gdy byl podlaczony, po rozruchu obroty podskakuja tak do 2000 i spadaja odrazu do 400, po czym znow podskakuja do 1200 i normuja sie na 850-900. Nastepna czynnosc to zgaszenie silnika, odlaczenie napiecia na silniku krokowym i ponowne odpalenie... i tu dziwna sprawa.
Po rozruchu, silnik wskakuje na 1200 obrotow, po czym plynnie na 1000, 900 i tak sobie pracuje ladnie i skladnie... nawet po ostrym przygazowaniu jest tak jak wyzej.
O co wlasciwie chodzi... czy jesli bede jezdzil z odlaczonym krokowcem od napiecia to bedzie to zle dla silnika czy bez znaczenia... co o tym myslicie i co radzicie bo juz
Pozdrawiam
VW Golf MkI Cabrio 1.8 GT 2H
to ze krokowiec faluje obrotami to wcale nie musi byc jego wina on jest sterowany komputerkiem i wykonuje tylko polecenia on sam o niczym nie decuduje wiec jesli ci faluje to komputer otrzymuje jakies bledne dane z jakiegos czujnika i szukaj tam przyczyny.jesli masz komputerek pod szyba to widzialem juz w nich wode nie raz a najczesciej zielony nalot i po wyczyszczeniu czesto pomagalo.glupi czujnik temperatury moze zaklucic prace krokowca poprzez wysylanie zlych danych do komputera.a kolega jeden do dzis jezdzi z odlaczonym tylko czasem ma problem z obrotami na zimnym silniku
- Norbert MK1
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 17:28
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob maja 13, 2006 21:23
- Lokalizacja: Łódź
Czy ktoś może wie gdzie znajduje się przetwornik wysokościomierza w VW Polo 1.4 Kombi 75 KM 16 V (2001 r., benzyna)? Jest to VW Polo - wersja limitowana. Nawet Idczak w Łodzi nie miał wówczas w sprzedaży takiego modelu (a więc mało znana). Sam wchodzi na obroty, gaśnie na zakrętach i górkach. Podłączony do niego komputer pokazuje usterkę: niepożądane powietrze w kolektorze ssącym oraz uszkodzony przetwornik wysokościomierza. Wskazania w samochodzie: kontrolka EPC oraz komputer. Dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob maja 13, 2006 21:23
- Lokalizacja: Łódź
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości