trzeba tylko przeniesc rozpiske pinów z tych rozkminionych u nas na te u ciebie zeby było wiadomo co tłumic/zmieniac/oszukiwac

jakie tam masz auto i jaki motor? zaraz cos sie wyszpera
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zaprzal pisze:lepiej wlaczyc w sofcie "ograniczanie dymienia" po MAP sensorze, wtedy auto z dolu tak mocno nie dymi a turbo rowniez dosyc szybko wstaje... szczegolnie jesli ktos mial wczesniej kiblowata przeplywke
przepływka egr wcale nie jest potrzebna do pracy silnika to ta "ekologia"Oporniki, rezystory, kondesatory. Ten silnik moglby jezdzic bez polowy elektroniki
to jest fakt, ale myśle ze mozna to osiągnąć nie tylko programowo ale rowniez sprzetowo budując prosty układzik którego cena nie przekroczy 10 zeta, wtedy bedzie mozna wykozystac pomiar przez map sensor, połączyć kabelkami i zapomnieć o przepływce, i nie bedzie to tak brutalne jak w przypadku moda z djodą bo zachowamy mape ograniczenia dymienia, układzik mam narazie na papierze, musze znaleśc jeszcze charakterystyke MAP-a , jak zrobie testy to wrzuce układzik na forumlepiej wlaczyc w sofcie "ograniczanie dymienia" po MAP sensorze, wtedy auto z dolu tak mocno nie dymi a turbo rowniez dosyc szybko wstaje... szczegolnie jesli ktos mial wczesniej kiblowata przeplywke
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości