LDA Regulacja AAZ Problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
LDA Regulacja AAZ Problem
Witam. Mam Taki problem. jadac np. przy 100 na 5-tym biegu mam doladowanie 0,5 bar. troche za duze przy takim malym wcisnieciu gazu. Gore pompy mam od 1,6td z regulacja na dole i u gory. gora jest wykrecona na sama gore i na dole tez wykrecilem by pin jak najwyzej do gory podskoczyl ale efekt prawie zaden. sprezynke mam krotka i twardą, co moze być przyczyną ? dawka rowniez nie jest jakos bogato wykrecona. no i troche za duzo pali ale to musi byc zwiazane z tym pinem. niedawno jeszcze mialem drugiego aaz tez modzonego i dopiero przy prawie pelnym gazie bylo 0,5. pozdrawiam
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dansli
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 15:27
- Lokalizacja: Wisła
- Auto: GOLF4 4mot. ARL; GOLF 6R CRZA
LDA Regulacja AAZ Problem
Pin nie ma nic wspołnego z ładowaniem turbiny to na "gruszce" z turba sie steruje cisnieniem doładowania. pin jest tylko po to by sterować dawką paliwa z zalezności od ciśnienia turbiny
Montaż i serwis ogrzewań postojowych WEBASTO. Adaptacje, kodowania itd.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
LDA Regulacja AAZ Problem
tylko dziwne ze po zmianie pina z oryginalnego na tego 1.6 td sie to stalo hmm. ale co zrobic zeby wolniej sie ladowalo. mbc jest sciagniete. na probie zaladowal nawet 1,4 bara k03. oczywiscie jezdzilbym na 0,9
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LDA Regulacja AAZ Problem
Tu sie nie zgodze. Pin ma cos wspolnego z doladowaniem poniewaz zwieksza dawke paliwa wraz ze wzrostem cisnienia a wiadomo im wiecej paliwka dostanie tym bardziej sie cisnienie sie zwiekszy, u mnie monyujac pina cisnienie podskoczylo o okolo 0,15 i nie zwiekszalem dawki paliwa przed testemDansli pisze:Pin nie ma nic wspołnego z ładowaniem turbiny to na "gruszce" z turba sie steruje cisnieniem doładowania. pin jest tylko po to by sterować dawką paliwa z zalezności od ciśnienia turbiny
Re: LDA Regulacja AAZ Problem
Nie znam budowy k03. I jesli regulacji nie ma na WG to polecam zalozyc spowrotem MBC i ustawic sobie dane cisnienie. No i moze delikatnie zmniejszyc dawke paliwa bo tak jak napisalem wyzej im wiecej paliwa tym wiecej spalin i tym samym cisnienie wieksze.Bolekrsko pisze:tylko dziwne ze po zmianie pina z oryginalnego na tego 1.6 td sie to stalo hmm. ale co zrobic zeby wolniej sie ladowalo. mbc jest sciagniete. na probie zaladowal nawet 1,4 bara k03. oczywiscie jezdzilbym na 0,9
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
LDA Regulacja AAZ Problem
Szybkie pytanko czy góra pompy od 1.6TD bedzie pasowac do 1.9TD? Bo ta od mojego AAZ ta cieknie z lda a mam góre dobra od 1,6 i mysle o likwidacji dzwigenek od egr bo to i tak nie działa i załozyc od 1.6
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości