MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
Witam.Panowie dałem swojego golfa do czyszczenia nastawnika i po zabiegu pojawił sie problem taki że auto ma teraz 800 obr/min na wolnych obrotach a miał ponad 900.Okazało sie że nie da się połączyć z komputerem,był wpinany u paru mechaników i coś jest jakaś przerwa w instalacji... wie ktoś co zrobić żeby podnieść mu te obroty na większe? i dodam jeszcze że auto po tym wszystkim zrobiło się o wiele słabsze...
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
Wniosek prosty, spieprzyli nastawnik. Reklamuj !!!! Albo niech oddadzą kasę i daj komos kto się na tym zna
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
Re: MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
No też mam takie wrażenie ale cholera wiesz to znajomy mi robił i mówiłem mu że auto chodzi gorzej itd to stwierdził ze bez komputera nic na to nie poradzi.. no i zostawiłem go w spokoju i chce teraz sam dojść z ty ładu...Damian-jg pisze:Wniosek prosty, spieprzyli nastawnik. Reklamuj !!!! Albo niech oddadzą kasę i daj komos kto się na tym zna
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
No to jak on nastawnik robił bez kompa to się nie dziw. Jedz gdzieś gdzie zrobią Ci to porządnie.Pieter WA pisze:stwierdził ze bez komputera nic na to nie poradzi.. no i zostawiłem go w spokoju i chce teraz sam dojść z ty ładu...
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
tak sie koncza oszczednosci niestety
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
No zaraz, zaraz ale nie wieszajcie tak szybko "mechanika". Przecież napisał że
Moim zdaniem nastawnik bez względu na to czy zrobiony dobrze czy źle (z dalszej części posta wynika jednak że źle złożony) nie może całkowicie uniemożliwić komunikacji z kompem samochodu... Bo tak wynika z posta. Owszem, jeżeli urwany został jakiś kabelek - może nie być komunikacji z pompą, mogą być problemy w VAG`u z dostępem do bloków odpowiedzialnych za poszczególne parametry pracy wtrysków, dawek rozruchowych itp. Ale raczej nie powinno być problemów z (w ogóle) połączeniem się z kompem... Moim zdaniem to wina gniazda OBD (podgięty, ułamany jakiś pin) albo coś innego ale w gnieździe lub dalej na kablach.Pieter WA pisze:Okazało sie że nie da się połączyć z komputerem,był wpinany u paru mechaników i coś jest jakaś przerwa w instalacji...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
Piasek, wszystko ok tylko jak mechanik wzial sie za nastawnik nie majac mozliwosci podpiecia pod vaga ?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
Pewnie normalnie Wziął klucze do reki i zacza naprawiaćAdamm pisze:iasek, wszystko ok tylko jak mechanik wzial sie za nastawnik nie majac mozliwosci podpiecia pod vaga ?
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
Co jednak nei zmienia faktu iż nie mechanik pierwszy skopał auto...
Owszem, nie mając możliwości kontroli VAG`iem w ogóle nie powinien się za to zabierać, ale problem tkwi w naprawie złącza diagnostycznego w aucie a nie lataniu teraz od pompiarza do pompiarza... i dawaniu rad w stylu
Nie chce tutaj absolutnie popierać tego typu metod naprawy nastawników ale znam kilka przypadków czyszczenia nastawnika bo już się autem jeździć nie dało. I w akcie desperacji było to wykonane bez VAG`a. I się udało... Silnik zaczął normalnie się zachowywać (ale czy prawidłowo ?? Któż to wie...) Tak samo jak z rozrządem - można na "pisaka" wymienić i też działał będzie...
Choć same cisną się na usta słowa
Owszem, nie mając możliwości kontroli VAG`iem w ogóle nie powinien się za to zabierać, ale problem tkwi w naprawie złącza diagnostycznego w aucie a nie lataniu teraz od pompiarza do pompiarza... i dawaniu rad w stylu
Poratujcie chłopa dając mu namiar na elektryka samochodowego który ogarnia temat... Bo może faktycznie cała operacja czyszczenia nastawnika przeprowadzona została prawidłowo, brakuje tylko jej skorygowania...Adamm pisze:tak sie koncza oszczednosci niestety
Nie chce tutaj absolutnie popierać tego typu metod naprawy nastawników ale znam kilka przypadków czyszczenia nastawnika bo już się autem jeździć nie dało. I w akcie desperacji było to wykonane bez VAG`a. I się udało... Silnik zaczął normalnie się zachowywać (ale czy prawidłowo ?? Któż to wie...) Tak samo jak z rozrządem - można na "pisaka" wymienić i też działał będzie...
Choć same cisną się na usta słowa
Adamm pisze:tak sie koncza oszczednosci niestety
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
Piasek, ale jak bez vaga ustawisz RSW ? jak do mnie przyjezdza auto bez mozliwosci zapiecia vaga to najpierw to sie robi a potem dopiero nastepne rzeczy,
co do problemu to trzeba podpiac sie do aku i bezposrednio pod pin w ECU i sprawdzic czy jest wtedy diagnostyka, jak sie uda to wystarczy poprowadzic do wtyczki nowy kabel
co do problemu to trzeba podpiac sie do aku i bezposrednio pod pin w ECU i sprawdzic czy jest wtedy diagnostyka, jak sie uda to wystarczy poprowadzic do wtyczki nowy kabel
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MKIII AFN Problem z obrotami po czyszczeniu nastawnika
I to jest właściwe rozwiązanie problemu...Adamm pisze:co do problemu to trzeba podpiac sie do aku i bezposrednio pod pin w ECU i sprawdzic czy jest wtedy diagnostyka, jak sie uda to wystarczy poprowadzic do wtyczki nowy kabel
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości