TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
Witam kupilem wczoraj vento w tdi i mam pare pytan natomiast zara zprzy filtrze jest taki zaworek jak na zdjeicu
dodam ze jak mu dobrz edaje po garach to takjakby przerwalo brak ropy czy co?? i pompa wtryskowa taka jakby wilgotna wropie moze z niej cieknac ?? jutro wymyje silnik i sprawdze
dodam ze jak mu dobrz edaje po garach to takjakby przerwalo brak ropy czy co?? i pompa wtryskowa taka jakby wilgotna wropie moze z niej cieknac ?? jutro wymyje silnik i sprawdze
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
przy filtrze paliwa masz zaworek podcisnieniowy sterujacy praca turbiny [N75] jest o nim sporo na forum a na rurze z filtra powietrza jest przeplywomierz.
Masz babelki w przewodach paliwowych?? Jak pompa w ropie brudna to trzeba wymienic uszczelki koszt 20-30zl + robocizna. A tak wogole to nie butuj jak chcesz luzej pojezdzic bo to TDI a nie GTI
Masz babelki w przewodach paliwowych?? Jak pompa w ropie brudna to trzeba wymienic uszczelki koszt 20-30zl + robocizna. A tak wogole to nie butuj jak chcesz luzej pojezdzic bo to TDI a nie GTI
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
kolego mi chodzi o ten zaworek co jest wstawiony na przewodzie co idzie od filtra plaiwa do pompy...
znaczy ja tam nie daje w dupe tylk ojak sie przyspiesza tak ze 120 do 140 to tak przerwie czasem babelkow powietrzych nie widac:/
a ta uszczelke sam wymienie czy to musi byc specjalista?? bo jak specjalista to pewnie koszt takiej wymiany kolo200zl tak??
znaczy ja tam nie daje w dupe tylk ojak sie przyspiesza tak ze 120 do 140 to tak przerwie czasem babelkow powietrzych nie widac:/
a ta uszczelke sam wymienie czy to musi byc specjalista?? bo jak specjalista to pewnie koszt takiej wymiany kolo200zl tak??
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
lukasz17, to zaworek jednokierunkowy. Komuś nie chciało się uszczelnić cieknącej pompy i wolał za 10zł włożyć taki zaworek, dzięki któremu paliwo nie cofa się do baku. Bez niego pewnie przez noc paliwo z pompy i przewodów cofało się do baku i rano trzeba było długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał.
Zależy z którego dokładnie miejsca cieknie, jeśli spod górnej pokrywy nastawnika, to dasz rade sam zrobić, w innym przypadku trzeba mieć trochę pojęcia. Wyczyść do sucha i obserwuj gdzie cieknie, najlepiej zrób fotkę miejsca wycieku i wrzuć tutaj to będzie wiadomo.lukasz17 pisze:a ta uszczelke sam wymienie czy to musi byc specjalista?? bo jak specjalista to pewnie koszt takiej wymiany kolo200zl tak??
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
kolega ma racjepiori pisze:Komuś nie chciało się uszczelnić cieknącej pompy i wolał za 10zł włożyć taki zaworek, dzięki któremu paliwo nie cofa się do baku
u mnie koszt uszczelnienia pompy wyniosl 100zl
jak chcesz sam to musisz klucz t2 bodajrze zalatwic bo na pompie jest jedna nietypowa sruba z ktora nie alem sobie rady mimo naciecia
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
Samo pojecie nie wystarczy ,trzeba mieć vaga ,bo po zdjeciu nastawnika trzeba ustawić dawkę ,poza tym przy zakładaniu nastawnika trzeba trafić w zasadzie po omacku i na wyczucie nastawnikiem w pierścień ,nie trafienie może się skończyć zniszczeniem dolnej części nastawnikapiori pisze:Zależy z którego dokładnie miejsca cieknie, jeśli spod górnej pokrywy nastawnika, to dasz rade sam zrobić, w innym przypadku trzeba mieć trochę pojęcia
Śruba w tej całej zabawie to najmniejszy problemTeDIk pisze:jak chcesz sam to musisz klucz t2 bodajrze zalatwic bo na pompie jest jedna nietypowa sruba z ktora nie alem sobie rady mimo naciecia
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
wymylem silnik teraz bede obserwowal czy cieknie
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
wydaje mi sie ze cieknie z kornej pokrywy takjakby z okolic srubki na rogu.... ciekniecie moze byc tez zwiazane z tym przerywaniem? gdzie dokupie uszczelniacze do pompy??
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
w sklepie motoryzacyjnym zestaw 2 uszczelek pod pokrywe i pod nastawnik pompy cos okolo 20zl. Przerywanie moze byc zwiazane z nieszczelnoscia.W moim starym TD mialem problemy z zapalaniem a w pozniejszym etapie potrafil zgasnac na swiatlach i nie dalo sie go odpalic, dopiero po podaniu ropy w wezyk z filtra paliwa pompa zalapywala i chodzil. U ciebie na 100 procent zaworek ma za zadanie blokowanie cofajacego sie paliwa. Po uszczelnieniu pompy moje problemu zniknely
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
na forum jest fotoporada jak wymienic uszczelke ale tylko ta pod pokrywa. Ja na twoim miejscu zlecilbym to warsztatowi, ktory zna sie na rzeczy. W starym TD placilem 350zl ale tam trzeba bylo wyciagac cala pompe i potem ustawic ja. A w naszych obecnych TDI nie trzeba jej wyciagac a ustawianie jej parametrow odbywa sie za pomoca kompa a koszt to 100zl
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
lukasz17, jeśli uda Ci się odkręcić "trójkątną" śrubę na pompie wtryskowej, to zmień uszczelkę wg tej porady: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135193" onclick="window.open(this.href);return false; bo koszt operacji jest minimalny. Jak nic to nie da, to raczej będziesz musiał poszukać fachowca.lukasz17 pisze:wydaje mi sie ze cieknie z kornej pokrywy
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
ciezko bedzie odkrecic ta srube trojkatna:/ wiec pewnie zakupie mkomplet uszczelek i oddam do fachowca
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
Jak będziesz przejeżdzał w pobilżu lubartowa ,jakieś 120 km od zamościa ,to wpadnij ,uszczelki mam ,kluczyk też i zrobię to w 5 minutlukasz17 pisze:ciezko bedzie odkrecic ta srube trojkatna:/ wiec pewnie zakupie mkomplet uszczelek i oddam do fachowca
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: TDi 1Z po co ten zaworek,cieknaca pompa?
ale nawet jak trzeba byloby zdemontoweac nastawnik ??bo tam pisza ze to trzeba pozniej ustawic:/munior pisze:Jak będziesz przejeżdzał w pobilżu lubartowa ,jakieś 120 km od zamościa ,to wpadnij ,uszczelki mam ,kluczyk też i zrobię to w 5 minutlukasz17 pisze:ciezko bedzie odkrecic ta srube trojkatna:/ wiec pewnie zakupie mkomplet uszczelek i oddam do fachowca
EDYTION :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300874
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 47 gości