[mkII] Pytanie o silniczek krokowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adobija
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

[mkII] Pytanie o silniczek krokowy

Post autor: adobija » czw wrz 09, 2004 21:00

Mam trochę banalne pytanie a mianowicie czy w Golfie mk2 1,6 benzyna z 1987 roku na gaźniku elektronicznym 2e jest silniczek krokowy, bo kilka osób mi powiedziało ze z samochodach z gaźnikiem nie ma tej części, proszę i informację od specjalistów, a jeżeli tak to czy może on być odpowiedzialny za podwyższone obroty silnika w moim Golfie, pozdrawiam.

od Quatro7: uprzejmnie prosi się o precyzowanie tamatów


VW Golf 1,6 '87, RF benzyna, a od 29.04.05 GAZ!!!

gipson

Post autor: gipson » czw wrz 09, 2004 23:33

Mam ten sam problem co ty,tylko ze mam wtrysk. Sprawdz czujnik temperatury,czy ma dobry opor. A jaki powinien miec to poszperaj na forum w temacie "wysokie obroty"!! Niema sensu robic burdelu i pisac tego samego po dziesiec razy,co niestety ma tutaj ostatnio miejsce.



Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

ja to samo

Post autor: Michau » czw sty 20, 2005 18:35

Ja mam to samo. Staje w miejscu i dostaje 2-3 tys. A niekiedy jest dobrze ale i tak zamiast 700-800 ma 1100 tajk normalnie więc za dużo...
Co jest zepsute ???



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt sty 21, 2005 00:26

to przyjedź do mnie :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » pt sty 21, 2005 11:32

:pub: A masz jakis garaż albo cos ? co to moze być, bo nie chce pół silnika rozbierać, to już nie jest stary diesel, gdzie był blok, głowica i pompa :grin:
U mnie tam w *#cenzura#* tych kabelków, nie mogę się połapać i sam się za to nie zabieram



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt sty 21, 2005 20:11

podjedź na Rzeczną 26 to sie dogadamy co i jak jestem tam od 10


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » sob sty 22, 2005 00:42

Hmm a że tak spytam gdzie to Rzeczna ? Mam miesiac prawko i sie tak z leksza nie orientuje. Jest tam warsztat jakis? jak sie nazywa to od razu bede wiedział.



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » sob sty 22, 2005 00:54

A czy aby w tym Raciborzu macie rzekę. Bo jak niema to jak tam trafić nad Rzeczną . Nie wiem czy to było do rzeczy ,ale tak mi się rzekło.



Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » pt sty 28, 2005 17:47

buahaaha. Mamy rzeke, ale sie Odra nazywa :) a rzeczna nie wiem gdzie to jest


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt sty 28, 2005 19:23

boczna kozielskiej na winklu w lewo tam jest 40stka


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Dziadoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr sty 05, 2005 18:57
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: Dziadoo » pt sty 28, 2005 20:06

tez tak kiedys mialem, ze stojac np na swiatlach, na skrzyzowaniu, autko nagle dostawalo b. wysokich obrotow. Pojechalem do znajomego mechanika, ktory nie bardoz wiedzial, co to moze byc, ale tak na wszelki wypadek przeczyscil wszystkie masy. I pomoglo!!



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob sty 29, 2005 00:31

a weż odącz akumulator , podlacz go i rozgrzej silnik aż wentylator się wlączy , ale wszystkie urządzenia w aucie powyańczaj . Wylącz zapon poczekaj z 5 min. może to pomoże



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: lukasz0320 i 477 gości