![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/195/aa83c37ec5142e2bm.jpg)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/336/73815c9d7a778a13m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/355/e8a56e867cd24199m.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/343/f6cf5920a9b548a2m.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/359/76e23b503d41b202m.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/355/5ec13ec2977eb4f7m.jpg)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
To jeszcze o niczym nie świadczy, sprawdź próg cylindra, i możesz przy okazji wyciągnąć tłoki i sprawdzić luz na pierścieniach.Hans-Hans pisze:między tłok a cylinder wchodzi szczeliniomierz 1mm
piori, jesteś blisko,ale ja bym bardziej obstawiał zbyt wczesny kąt wtrysku,wtedy objawy są właśnie takie jak na zdjęciach i w opisie,czyli wypalenia materiału i wzrosty temperatury silnika.piori pisze:Wypalone komory wstępne i tłoki wskazują na lejące wtryski.
Właśnie,bo luz między baniakiem a tłokiem musi być zachowany.Zmniejsza się on wraz ze wzrostem temperatury silnikaJessy pisze:sprawdź próg cylindra,
A tak poza tym to luz mierzy się na płaszczu tłoka, a nie na części pierścieniowej.Właśnie,bo luz między baniakiem a tłokiem musi być zachowany.Zmniejsza się on wraz ze wzrostem temperatury silnika
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości