Proszę o rady
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
Proszę o rady
Witam.Pomagam mojemu wujkowi przy naprawach vw polo 92 r. 1,3 pełny wtrysk.Nie wiem czy pytam w dobrym dziale ale z tego co wiem to te silniki były też montowane w golfach.Chodzi o komputer digijet 030/906/021J.Wysiadł komputer, zero reakcji nie chodzi pompka, kompletnie nic.Załatwiłem mu komputer używany, wyczyściłem wszystkie styki, kable od masy itd. Po ok tygodniu jeżdzenia komputer znowu padł. Co może być tego przyczyną.Przypuszczam że przyczyna jest jakaś inna.Czy da rade sprawdzić to w domowych warunkach czy tylko serwis?Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Masa z nadwoziem jest ok.Sam to robiłem więc jestem pewien.
Masa z nadwoziem jest ok.Sam to robiłem więc jestem pewien.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 30, 2006 11:11 przez piotrek111, łącznie zmieniany 1 raz.
- VW krzychu
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Słaba masa akumulator -> nadwozie -> silnik
DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
Witam.Pomagam mojemu wujkowi przy naprawach vw polo 92 r. 1,3 pełny wtrysk.Nie wiem czy pytam w dobrym dziale ale z tego co wiem to te silniki były też montowane w golfach.Chodzi o komputer digijet 030/906/021J.Wysiadł komputer, zero reakcji nie chodzi pompka, kompletnie nic.Załatwiłem mu komputer używany, wyczyściłem wszystkie styki, kable od masy itd. Po ok tygodniu jeżdzenia komputer znowu padł. Co może być tego przyczyną.Przypuszczam że przyczyna jest jakaś inna.Czy da rade sprawdzić to w domowych warunkach czy tylko serwis?Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Masa z nadwoziem jest ok.Sam to robiłem więc jestem pewien.
Panowie poradziłem sobie z tym komputerem.Jedyne co to nie załancza się ssanie.Wie ktoś na jakiej zasadzie działa w tych silnikach.Czy jest jakiś czujnik który załancza i rozłancza ssanie.Czy za ssanie nie odpowiadza czasami komputer?Wielkie dzięki za wszelkie sugestie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
Przyczyna okazała się błacha.Uszkodziły sie kable we wtyczce która wchodzi do komputera.Jak zakładałem to je sprawdzałem ale jak się później przynał mój wujek to próbował zakładać ten stary komputer to szarpał kablem bo nie nie mógł go wyjąć a nie pomyślał że trzeba odbezpieczyć wtyczkę.Dodam, że mój wujek to jest totalne beztalencie jeśli chodzi o samochody.Martwi mnie jednak to ssanie bo już sobie wyobrażam co będzie w zimie.
- VW krzychu
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Steruje tym czujnik temperatury silnika. (termistor)
DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja
w większości silników na wielp[unkcie jest to czujnik temperatury silnika koloru niebieskiego.Powinny być dwa -czarny od wskaźnika i właśnie niebieski. Można go wstępnie sprawdzić omomierzem, na gorąco to ok 300ohm.piotrek111 pisze:.Czy jest jakiś czujnik który załancza i rozłancza ssanie.Czy za ssanie nie odpowiadza czasami komputer?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości