Cieknąca vacum pompa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

Cieknąca vacum pompa

Post autor: vpil » ndz paź 31, 2010 12:55

Panowie, Dziękuję Wszystkim za zainteresowanie i chęć pomocy.
Znalazłem sklep który sprzedaje całe komplety naprawcze do tych pomp.
We wtorek będę tam dzwonił i jak potwierdzę że posiadają jeszcze takie zestawy to wystawię linka do ich sklepu - może komuś się kiedyś przyda.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Cieknąca vacum pompa

Post autor: evolution » ndz paź 31, 2010 13:51

Zimny Chirurg, ziomus zanim powiesz dwa slowa za duzo licz sie z tym ze ktos moze cie wyrownac... moje slowa nie odnosily sie do tego ze w nowej czy jak wolisz fabrycznej vacumpompie nie ma uszczelek a do slow kolegi :
vpil pisze:Może spróbować wyciągnąć z jakiejś używki - trochę to mi się nie uśmiecha.
gdyz wkladanie uzywanego oringu z innej pompy jest wiekszym idiotyzmem niz proby uszczelniania tego silikonem... raz zdemontowana uszczelka ( uzyta) juz nia nie bedzie nigdy i do tej prawdy mechanicznej sie odnosila, no chyba ze uszczelke glowicy tez skladasz na silikon drugi raz bo dzialac bedzie tak samo??? :rotfl:
Cieszysz sie jak murzyn blaszka ( bez obrazania kogokolwiek) ze nie cieknie z vacumpompy a wrzucasz do ukladu ktory musi pracowac w idealnej czystosci bez zadnych obcych cial silikon ktory wyplukiwany jest stopniowo przez rope ( olejo to nie paliwo odporne) i dostajac sie dalej NISZCZY POMPKI no ale zaoszczedziles 450 pln na nowce... W sumie patrzac na to z innej strony kupiles tdi pd to stac cie na zakup nowych pompek i je okazyjne zniszczenie przez silikon w ukladzie... :panna:

reasumujac Chcecie jezdzic bezawaryjnie to robcie tylko na nowych czesciach bez fuszerowania silikonem i uzywkaminie dajcie sie zwariowac silikonem bo to druciarstwo...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Re: Cieknąca vacum pompa

Post autor: Zimny Chirurg » pn lis 01, 2010 14:48

Piszesz ziomek ze tam nie ma uszczelek. A ja mam cały zestaw uszczelek do tej pompy. Pózniej były stosowane blaszki. To jak mamsz dyskutować na ten temat jak nie masz na ten temat zielonego pojęcia jak to wygląda i jak pracuje. Zasatnów sie zanim coś napiszesz albo poczytaj na 2 raz Na temat nowych technologi uszczelnień tez nie będe z Tobą dyskutował. Nie stosuje sie juz uszczelek od dawana. Ale widze ze zatrzymałeś sie na latach 80.

Pozdro

ZC



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Cieknąca vacum pompa

Post autor: evolution » pn lis 01, 2010 19:25

ziomus zatrzymac sie mogles w tych latach co najwyzej ty stosujac silikon jako uszczelniacz, ja nie napisalem ze w vacumpompie nie ma uszczelek oraz nie napisalem ze nie mozna ich kupic wiec minie wmawiaj.napisalem za to ze w starej vacumpompie uszczelek nie znajdzie co jest zgodne z zasadami mechaniki.... nie probuj tez pisac iz nie wiem ze uszczelek sie nie stosuje bo to wymyslili ( polaczenia bez uszczelek) cos kolo okresu miedzywojennego ( lata 20 i 30 poprzedniego wieku) teraz tylko w ukladach paliwowych czasem nie stosuje sie uszczelnien bo zwykle to aluminiowe blachy....
Powiedzmi jak wielkim deb... musisz byc ladujac do vacumpompy wiadro silikonu na uszczelnienie i chwalac sie tym publicznie na forum i piszac kilka godzin pozniej
Zimny Chirurg pisze:A ja mam cały zestaw uszczelek do tej pompy
cos tu sie nie "klei" ZIOM , zbastuj please bo bede mniej mily w tekstach...
pozdrowienia... postaraj sie bardziej nastepnym razem :)
p.s.zestawy sa do starych vacumpomp nie pomp tandemowych, przynajmniej nie w pl...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Re: Cieknąca vacum pompa

Post autor: Zimny Chirurg » pn lis 01, 2010 19:39

evolution pisze:tam nie ma uszczelek.....
No własnie
Jakim wilkim krety.... jestes piszą kolesiowi co szuka pomocy i pyta na temat uszczelnien do popmy a ty wyskakujesz z takim tekstem. Co do uszczelek które posiadam kupione w ASO są wszystkie z wyjątkem tego nieszczęsnego dekielka. Dlatego taki z tym problem. A wiec jak nie masz pojęcia na ten zasrany temat to po co szczekasz!!!!!. Są firmy które sprzwedają uszczelki pod ten dekielek ale ja wolałem zrobić na sylikon i nie wiadro tylko precyzyjną robote na którą pewnie cie nie stać bo do tego nie mogą latać łapy i trzeba być chirurgiem. I napewno nic sie nie oderwie. Co najwyzej... . Tego juz nie napisze.

ZC



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Cieknąca vacum pompa

Post autor: evolution » pn lis 01, 2010 20:02

uszczelki pod vacumpompe to nie uszczelki vacupompy. nie szczekaj chlopie i nie wyzywaj innych od krety bo ja sie wyspa nie czuje i nie czuje sie nawet lekko przyziemny, a wrecz lotny w mysleniu mechanicznym.

piszesz o precyzyjnej robocie chirurga, to fakt mozna cie porownac z chirurgiem plastycznym, bo tlko oni babraja sie z silikonem, jakbym nie patrzyl to kazdemu wychodzi taki majkel dzakson rozpadajacy sie co pol roku...... , ja nazwe to po imieniu to robota partacza idioty nie majacego najmniejszej wiedzy na temat dzialania ukladow paliwowych nie mowiac w ogole o mechanice ktory mysli ze cos silikon to lek na wszystko, probujacy zablysnac w forumowym swiatku jako "macher" piszac co chwile jakas glupote za kazdym razem wieksza od poprzedniej.
i zejdz na ziemie, taki dekiel zaklada sie 2 minuty, zero precyzji po prostu zakrecasz odpowiednim momentem....
a dla testu zanim slowo powiesz jeszcze w swej niewiedzy, wyciagnij jakikolwiek oring olejoodporny ( np z filtra olejowego) i wsadz go na tydzien do ropy ( dzien juz wystarczy ale mozesz nie zauwazyc zjawiska)i pomysl co sie stalo z tym silikonem ktory tez jest tylko olejoodporny, a ktory wsadziles pod dekiel pompy...
do zobaczenia za tydzien, przypuszczam ze bedziesz conajmniej stokroc madrzejszym rozmowca ( mowie o tobie jakbys nie wiedzial)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Re: Cieknąca vacum pompa

Post autor: Zimny Chirurg » pn lis 01, 2010 21:21

Nie no kiedyś myslałem ze jesteś bardziej kumatym kolesiem. Ale widze ze tylko podniosłeś sobie ciśnienie tym sapaniem. Mam nadzieje ze to tylko zbieg okoliczności ników i ze ten evo co współpracował kiedyś z nieistniejącym juz dynosoftem to nie ty. Bo juz całkiem strace nadzieje w porządnych fachowców w tym kraju. Boże przeciez pisałem ze zapodałem sylikon olejo i smaro ale najbardziej paliwo i ropo odporny w pierwszym poście. Czy to takie trudne do zrozumienia. Ale jak sie czytać nie chce albo ma sie problem z czytaniem ze zrozumieniem to juz nie mój problem. Powinieneś iść na spacerek i przemyśleć to co piszesz bo lepiej wg ciebie to niech sie leje ropa bo sylikon jest beee. A jak bedziesz miał troche szczęścia to moze znajdziesz zamiennik albo jaką sprawną używke za 200 zł z allegro. I ja wiem ze uszczelki dostępne w ASO to nie uszczelki VP. Bo wg ASO pompa jest nierozbieralna za wyj dekielka. Ale i do tego tez nie sprzedają. Mówisz ze robota 2 min. To na 2 raz nie pisz koledze jakies bezsęsowne zdanie tylko zapodaj jakieś rozwiązanie. A nie tylko sapy i sapy. Nie jesteś tu nie wiedomo kim. A co do mojego sylikonu to smigam juz 2 tydzień i jak narazie jest ok. To twoja teoria z testem chyba juz wzięła w łeb. Tez pisałem juz ile na tym smigam. Znowu nie czytałeś. Oj nie dobrze.
Od teraz kończe dyskusje na ten temat z tobą bo nie ma dalszego sensu. Myśl sobie co chcesz. Od dzisiaj ignoruje twoje odpowidzi na co kolwiek bo widze ze nie ma sensu. Mam tylko nadzieje ze to nie ten evo o którym słyszałem tyle dobrego.

ZC



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Cieknąca vacum pompa

Post autor: evolution » pn lis 01, 2010 21:40

Zimny Chirurg, powiedz mi jedno co to za cudowna marka silikonu co jest ropo odporny, bo poki co to WSZYSCY producenci pisza tylko o odpornosci na olej i smary oraz temperaturze... nic o ropie, a tym bardziej nie pisza o dyfuzji czynnikow szkodliwych dla ukladow paliwowych...
Jesli myslisz ze dwa tygodnie to duzy czas na wyciagniecie wnioskow dobroci naprawy to zakrzywila ci sie czasoprzestrzen zdeka... ja czytalem dokladnie to ile na tym drucie jezdzisz i sam powinienes sie zastanowic nad tym czy 2 tyg to dobry czas na test czegos co pozniej polecasz komus... a jak za jakis czas okaze sie ze i tobie i "poleconemu"wysraja sie pompki to kupisz dwa komplety?? czy sie nawet nie przyznasz a poleciny stwierdzi ze to pewnie przypadek...
ja pisze ze silikon jest be idiotami sa ludzie co go tam laduja a jedyna sensowana naprawa bezskutkow ubocznych to wymiana pompy na nowa/ sprawna.
prawdziwy fachowiec jesli mozna mowic o fachowcach, a ja sie za takiego nie uwazam, co najwyzej za kogos z wiedza wykraczajaca poza zakres 95 procent mechanikow na swiecie nie poleci czegos co moze wywolac skutki uboczne po naprawie tylko dlatego ze klient kupil sobie krowke i na lancuch brakuje... tym bardziej ze nowka to koszt 450 pln co napisalem wyzej i to z dobrego zrodla

masz racje komus nalezy sie dobry spacer i przewietrzenie umyslu... mam nadzieje ze byles juz na spacerku jak to bedziesz czytac
I twoja nadzieja jest zgubna to ten sam EVO o ktorym slyszales to i owo i ten sam evo ktory pojezdza amatorow mechanikow i mechanicznych idiotow od dawien dawna pokazujac im ze nie maja racji... pech ze trafilo na ciebie... madrzejszy moze bedziesz przez to...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: Cieknąca vacum pompa

Post autor: golfmaniac22 » pn lis 01, 2010 21:53

[ nowka to koszt 450 pln co napisalem wyzej i to z dobrego zrodla, niechce sie wtrancac w wasza dyskusje ale kolego evo gdzie moge dostac taka pompe za te pieniadze bo wszedzie gdzie pytam to po 800 lub 900 chodza



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Cieknąca vacum pompa

Post autor: evolution » pn lis 01, 2010 21:58

poszukaj dobrze, mi zajelo to 6 tyg zeby wglebic sie w temat. powiem tylko dla uproszczenia nie szuakaj tego w pl bo tu marze sa duze w K.T.
P.s. nie wtracasz sie :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: Cieknąca vacum pompa

Post autor: golfmaniac22 » pn lis 01, 2010 22:00

evolution pisze:poszukaj dobrze, mi zajelo to 6 tyg zeby wglebic sie w temat. powiem tylko dla uproszczenia nie szuakaj tego w pl bo tu marze sa duze w K.T.
P.s. nie wtracasz sie :)
ok dzieki za trop :helm: :bigok:



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Cieknąca vacum pompa

Post autor: Toledziak » pn lis 01, 2010 22:17

Może coś mi się uda sprostować. Pompy tandem, bo takie są w PDkach były dwojakie, tzn jeśli chodzi o rozwiązania uszczelnienia. W jednych do uszczelnienia miedzy głowicą a samą pompą vacum (bo dalej mamy paliwo) występowała uszczleka gumowa, przekrój O, a raczej 2 uszczelki duża i druga zbliżona kształtem do cyfry 8. Natomiast pod deklem paliwa również była uszczelka gumowa lub materiału przypominającego gumę, tak jak w linku wyżej. Niestety VW wprowadził "udoskonalenie" i zamienił uszczelkę między głowicą a vacum na wersję metalową, jak również i uszczelka pod deklem po stronie paliwa też wykonał z tego samego materiału. Niestety o ile ktoś we Wrocławiu ściąga z Włoch zestawy naprawcze do 1szego rodzaju pomp tandem, o tyle do drugiego (czyt. z metalowymi uszczelkami) nie ma. Tzn ta między głowicę a pompę jest w ASO, ale pompa tandem jako taka jest traktowana jako element nie do regeneracji. W kwestii ceny w Getem pompa o numerze 038145209N czyli do ATD (101 KM) kosztuje 1088,44 zł wg IC katalogu cena 970 i 1015 zł, więc wątpię że że cenę 450 zł mozna uzyskać? No chyba, że trafi mi się fura z małym przebiegiem lub mam dobrego znajomego co ma na prawdę spore rabaty.No chyba że to nie PL :)



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Cieknąca vacum pompa

Post autor: evolution » pn lis 01, 2010 22:23

Toledziak, nie czytasz uwaznie.. nie szukaj w pl bo u nas duze marze maja. we wrocku nie sciagaja zestawow poki co ( no chyba ze sie nikt nie przyznaje)
nie wiem tez czy zauwazyles ze poza jedna czy dwiema osobami piszacymi o oringach pozostali pisza o uszczelnieniu, wiec sprostowanie ok, aczkolwiek nie rob amatorow z reszty :D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Cieknąca vacum pompa

Post autor: Toledziak » pn lis 01, 2010 22:28

evolution, doczytałem że nie w PL, jak już posłałem posta, stąd ostatnie zdanie "No chyba że to nie w PL". Co do zestawów, to na allegro wyszperałem kiedyś gościa z Wrocka, który tym handlował, rozmawiałem z nim o nich i uzyskałem info zamieszczone w moim poście.Z drugiej zaś strony oring bardziej mi się kojarzy z "O" z przekrojem "...ring" z kolistym kształtem elementu, stąd nie mówiłem strikte o oringach, ale o uszczelnieniu którego przekrojem jest litera "O". Nie gniewaj się :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości